PDA

View Full Version : steinberger



bloodboiler
15 september 2004, 20:07
Weet iemand waar ze steinberger bassen verkopen in Nederland en wat ze ongeveer kosten?

Lazy B.
16 september 2004, 10:01
Weet iemand waar ze steinberger bassen verkopen in Nederland en wat ze ongeveer kosten?

Zoals ik al eens eerder in een andere draad preekte; een bas zonder kop is als een p*k zonder kl*t*n. :D

MazeMouse
16 september 2004, 10:56
Weet iemand waar ze steinberger bassen verkopen in Nederland en wat ze ongeveer kosten?

Zoals ik al eens eerder in een andere draad preekte; een bas zonder kop is als een p*k zonder kl*t*n. :D
Mag wel zo zijn maar een Basslab STD VI mag er bij mij toch best een komen :amp:

Lazy B.
16 september 2004, 11:13
Mag wel zo zijn maar een Basslab STD VI mag er bij mij toch best een komen :amp:

Plaatje?

MazeMouse
16 september 2004, 11:18
http://www.basslab.de/OCT/GR/Instrumente/Basse/STD-VI-vari/pictures/STD-VI_HL_sw.jpg

http://www.basslab.de/OCT/GR/Instrumente/Basse/STD-VI-vari/pictures/STD-VI_hl_blue.jpg

http://www.basslab.de/OCT/GR/Instrumente/Basse/STD-VI-vari/pictures/STD-VI_HL-sw_bd1.jpg

http://www.basslab.de/OCT/GR/Instrumente/Basse/STD-VI-vari/pictures/STD-VI_lilac_bd_td.jpg

http://www.basslab.de/OCT/GR/Instrumente/Basse/STD-VI-vari/pictures/STD-VI_red_G+B.jpg

Zo genoeg? :oops:

Lazy B.
16 september 2004, 11:27
Wáááááááááááááááááááááááááá!!!

MazeMouse
16 september 2004, 11:38
En behalve dat er geen headstock aan zit is om het nog leuker te maken helemaal GEEN hout gebruikt.
(ding bestaat uit 1 geheel en is helemaal hol :D)

Lazy B.
16 september 2004, 12:13
En behalve dat er geen headstock aan zit is om het nog leuker te maken helemaal GEEN hout gebruikt.
(ding bestaat uit 1 geheel en is helemaal hol :D)

't Gekke is; op de één of andere manier vind ik ze nog wel gaaf ook...

Anavrin
16 september 2004, 13:14
hoe meer rare bassen en gitaren ik langs zie komen, des te meer begin ik te denken dat veel mensen bij die gitaarontwerpwedstrijd gewoon de wat minder bekende modellen in het gitaarwereldje hebben gefotosoept :-(


plagiaat is mijn ondergang geworden...

Venomer
16 september 2004, 14:07
Not my piece of cake.

Bleak
16 september 2004, 14:38
2 snaren teveel man!

MazeMouse
16 september 2004, 15:06
En behalve dat er geen headstock aan zit is om het nog leuker te maken helemaal GEEN hout gebruikt.
(ding bestaat uit 1 geheel en is helemaal hol :D)

't Gekke is; op de één of andere manier vind ik ze nog wel gaaf ook...
Ik weet zeker dat als ik het geld zou hebben... (kheb ze namelijk ook al gehoord. KWIJLHEID)
En dan neem ik natuurlijk wel een fretloze want die is 125 euro goedkoper dan een gefrette :D

MazeMouse
16 september 2004, 15:09
2 snaren teveel man!
Gitaristen hebben er 6 teveel in een hoop gevallen ;)
En sowieso, wat is dat voor een totale bullshit uitspraak?
O help, een basgitaar mag maar 4 snaren hebben anders kan mijn beperkte mentale capaciteit het niet meer aan... ofzo? :roll:

Lazy B.
16 september 2004, 17:23
Ik weet zeker dat als ik het geld zou hebben... (kheb ze namelijk ook al gehoord. KWIJLHEID)
En dan neem ik natuurlijk wel een fretloze want die is 125 euro goedkoper dan een gefrette :D

Wat moeten die dingen überhaupt kosten dan?

dumBASS
16 september 2004, 17:32
O help, een basgitaar mag maar 4 snaren hebben anders kan mijn beperkte mentale capaciteit het niet meer aan... ofzo? :roll:

:D :D :D :D :D

MazeMouse
16 september 2004, 20:20
Ik weet zeker dat als ik het geld zou hebben... (kheb ze namelijk ook al gehoord. KWIJLHEID)
En dan neem ik natuurlijk wel een fretloze want die is 125 euro goedkoper dan een gefrette :D

Wat moeten die dingen überhaupt kosten dan?
Rond de 2700 euro :oops:
(maar dat geluid.... Als mijn huidige rig dat op zou leveren zou ik het per direct verkopen....)

Bleak
17 september 2004, 00:08
2 snaren teveel man!
Gitaristen hebben er 6 teveel in een hoop gevallen ;)
En sowieso, wat is dat voor een totale bullshit uitspraak?
O help, een basgitaar mag maar 4 snaren hebben anders kan mijn beperkte mentale capaciteit het niet meer aan... ofzo? :roll:

met 6 snaren is het toch klote slappen!

plus je komt in het bereik van een gitaar! vind ik ook altijd minder...

MazeMouse
17 september 2004, 07:01
2 snaren teveel man!
Gitaristen hebben er 6 teveel in een hoop gevallen ;)
En sowieso, wat is dat voor een totale bullshit uitspraak?
O help, een basgitaar mag maar 4 snaren hebben anders kan mijn beperkte mentale capaciteit het niet meer aan... ofzo? :roll:

met 6 snaren is het toch klote slappen!

plus je komt in het bereik van een gitaar! vind ik ook altijd minder...
Correctie JIJ vind het dan klote slappen.
Dat zegt dan meer over jou dan over iemand die op 6 snaren prima kan slappen (ondergetekende)
Ik kan beter slappen op 5 en 6 snarige bassen dan op een 4 snaar omdat ik die extra ruimte niet gewend ben.

En even tussen jou en mij maar vrijwel je hele G-snaar zit altijd al in het bereik van de gitaren.... (Die lage E van de gitarist zit op de 2e fret van je D-snaar en niet zeggen dat je daar niet komt want dan beperk je jezelf wel enorm)
Dus je zit met die snaren sowieso in het bereik van de gitaar. Zullen we die er dan ook maar afknippen? :roll:

Die eerste reden is ieder voor zich maar die 2e reden vind ik persoonlijk dikke schijt door een trechter want als je slapt gebruik je met het poppen ook altijd noten die in het bereik van je gitarist liggen (tenzij jij alleen slapt op je bovenste 2 snaren wat mij ENORM stug lijkt)

(Dus of je haalt je eerste reden weg of je 2e want ze sluiten elkaar nogal uit :P)