PDA

View Full Version : bands gezocht :)



Martien
15 september 2004, 13:03
Wij werken momenteel voor school (multimedia academie) aan een project waar iedere groep zelf een onderwerp moet bedenken, dit mag een dienst zijn of een product.
Nu willen wij een website gaan maken waardoor minder bekende bands een betere naam kunnen krijgen, en dan doelen we niet gelijk op de kleine garage bandjes maar ook op de artiesten die het niet lukt door te breken of de bekendheid te krijgen, en die wel een duwtje in de rug kunnen gebruiken.
Nu gaan wij voor iedere artiest die zich aan meld de mogelijkheid maken dat hij een stuk over zich zelf kwijt kan op zijn eigen deel van de pagina, met muziek en eventueel video.
Ook komt er de mogelijkheid om eventueel cd’s, merchandise, t shirts of wat de band ook aanbied ook via onze webshop kwijt te kunnen. Er kunnen ook shows door de band worden aangeboden op weer een ander deel van de website.

We hebben het nog lang niet zo ver gerealiseerd dat er al gelijk op aangemeld kan worden, maar mijn vraag is meer of er genoeg animo voor is, en zo ja met welke beweeg reden en wat zou je kwijt kunnen / willen, dit project is meergericht op bedrijfskunde dan op de daadwerkelijke uitwerking. Maar natuurlijk komt het ooit wel zover. Natuurlijk is het niet helemaal origineel, maar we doen ons best om ons op elk gebied af te scheiden van de concurrenten.

doncker
18 september 2004, 18:57
Komen Belgische bands hier ook voor in aanmerking ?

Martien
22 september 2004, 10:06
um, das nog niet helemaal zeker.
Hangt voor grotendeels van de inversteerder af.
dus dat laat ik nog even open.

Mr.Bluesbreaker
22 september 2004, 11:59
We hebben het nog lang niet zo ver gerealiseerd dat er al gelijk op aangemeld kan worden, maar mijn vraag is meer of er genoeg animo voor is, en zo ja met welke beweeg reden en wat zou je kwijt kunnen / willen, dit project is meergericht op bedrijfskunde dan op de daadwerkelijke uitwerking. Maar natuurlijk komt het ooit wel zover. Natuurlijk is het niet helemaal origineel, maar we doen ons best om ons op elk gebied af te scheiden van de concurrenten.

Ik weet haast wel bijna zeker dat er genoeg animo is, er zijn zoveel bands ook op het forum hier, maar de kunst is even voor jullie denk ik om de serieuzere er tussenuit te halen. Je hebt het vaak meteen al na het eerste contact of het bekijken van een bandwebsite in de gaten.
Ik zou hier zelf ook wel belangstelling voor hebben, binnenkort is er wat merch van mijn band beschikbaar bijvoorbeeld, ik ben benieuwd wanneer er kan worden aangemeld, lees het hier wel als het zover is.