PDA

View Full Version : Ibanez flanger fl 9



guidotoo
15 september 2004, 00:29
ik heb hier nog een ibanex flanger fl9 pedaal liggen.
het is de orginele versie die niet van kunststof is gemaakt maar van metaal. hij zit ook nog in het orginele doosje. al sje wilt weten hoe het pedaal er uit ziet klik dan even op deze link:

http://images.misupply.com/products/original/Ibanez/FL9O.jpg

graag wil ik deze verkopen. ik heb deze ooit van een vriend gekregen maar ik ben gestopt met gitaar spelen en focus me helemaal op het drummen daarom heb ik hem niet meer nodig.
doe a.u.b. een serieus bod. de opnieuw uitgebrachte versie is zeker 200 euro waar dus probeer zelf de waarde van dit exemplaar te schatten

gegroet guido cavalini.

Speeddemon
15 september 2004, 00:34
don't wanna burst your bubble, maar
a) die reissues zijn WAY overpriced
b) incl. doosje (en als ie near mint is) levert ie misschien op Ebay 80-95 euro op, maar in NL mag je blij zijn als je er 70 voor vangt.

Antal
15 september 2004, 00:34
www.gitaarmarkt.nl
www.marktplaats.nl

Nuff said....

Slotje...

Robbert
15 september 2004, 00:39
www.gitaarmarkt.nl
www.marktplaats.nl

Nuff said....

Slotje...

Of korting :D

Antal
15 september 2004, 00:46
Of korting :D

Dat mag altijd :-D

guidotoo
15 september 2004, 06:48
das mooi klote dan :P
maar toch bedankt

Dirk_Hendrik
15 september 2004, 09:12
Om het topic even af te maken. Reken jezelf niet rijk. De gemiddelde 2e handsprijs van een FL 9 ligt bij mijn weten rond een euro of 80. Als je even wat beter op dit forum had gezocht had je al kunnen uitvinden dat die reisueprijs dus wat hoog gegrepen is.

en verder.... inderdaad, dit topic gaat op slot. Toen je je aanmeldde voor dit forum heb je netjes de FAQ gelezen waarin toch heel duidelijk staat dat het forum niet is voor verkoop.