PDA

View Full Version : Godin LG P90



InternEd
14 september 2004, 15:53
Hoi,

Ik zou voor een jubileum een PRS SE P90 krijgen, maar die is door 't akkefietje met Gibson niet meer zo goed leverbaar. Nu had de gitaarwinkel een Godin LG P90 als alternatief aangeboden.
Kent iemand die? Is dat wat?
Als ik bij Godin op de site kijk zie ik dat ie SD P90's heeft. Lijkt mij beter dan de koreaanse van PRS?

Hoe is het verder de afwerking van Godins in vergelijking met de SE serie van PRS? Ik heb 'r nog nooit een in m'n handen gehad namelijk en niet zo snel tijd bij een winkel langs te gaan.

O, en voordat 't afkraken van de SE serie begint, ik heb een Santana SE1 waar ik erg over te spreken ben :-D

Groeten, Ed.

zjanke
14 september 2004, 22:45
Ik heb een LG (wel met Tetrads) en dat is gewoon een hele goeie gitaar. Prima geluid, degelijk en heel netjes afgewerkt. Als ik mocht kiezen zou ik zeker de Godin nemen. :wink:

Mitch
15 september 2004, 11:23
http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/gitaarzooi/LG%20SP90.jpg

Het is dat ik nu verziekt ben met een handgebouwde gitaar, anders was dit nog steeds mijn main axe !
Godins zijn prima en de LG SP90 is daar een goed voorbeeld van. Heb je een dealer bij jou in de buurt zie ze heeft ? Ik heb de mijne destijds bij Waveworld gekoxht, maar ja, die is er niet meer. Zag wel dat Feedback nu meer Godins ging voeren, maar geen idee of ze deze nu ook hebben.

InternEd
15 september 2004, 12:53
Heb je een dealer bij jou in de buurt die ze heeft ? Ik heb de mijne destijds bij Waveworld gekocht, maar ja, die is er niet meer. Zag wel dat Feedback nu meer Godins ging voeren, maar geen idee of ze deze nu ook hebben.
Ik denk dat het Feedback is. Zoals je kunt lezen krijg ik 'm, dus ik weet niet waar de koper 'm vandaanhaalt, maar aangezien die in Capelle woont, verwacht ik wel dat 't Feedback is.

Groeten, Ed.

misundaztood
15 september 2004, 21:04
Bij Godin krijg je veel gitaar voor erg weinig geld, het enige wat die dingen wel een beetje missen is karakter

Heb zelf de LG Hmb en ben er ten zeerste over te spreken