PDA

View Full Version : Maroon 5



Erik
14 september 2004, 15:50
Ik vind het echt een vette band, ben benieuwd wat jullie er van vinden...

THW
14 september 2004, 17:27
gaare band alleen voor de tone-deaf mensen

Embryoyo
14 september 2004, 18:38
:lol:

Shaggy
14 september 2004, 20:07
this love vinnik wel een originele nummer

SiNiSTRaL
14 september 2004, 20:34
ik vind er niets aan, vind t goedkoop, cheesy en gay....
hoorde van sash dat ie er helemaal weg van was...

THW
14 september 2004, 20:37
ik vind er niets aan, vind t goedkoop, cheesy en gay....
hoorde van sash dat ie er helemaal weg van was...
Je hoeft je mening eigenlijk al niet meer neer te zetten, we weten toch zowiezo al dat je elke band gay vind :roll:

Jax
14 september 2004, 20:48
ik vind het wel goed hoor. Eindelijk eens een beetje een vernieuwende act. Wat mij betreft mag er een vervolg album komen hoor!

el loco
14 september 2004, 20:57
vernieuwend? :???: het is gewoon poprock, niets meer niets minder.

Fluffy
14 september 2004, 22:36
ja, tis best wel aan te horen, wel leuk opgebouwde nummers

Das Schaap
14 september 2004, 22:37
Beetje cheesy, maar och. :cool:

Wicked Willy
14 september 2004, 22:40
Ik vind het gewoon lekkere degelijke amerikaans poprock. Kheb de cd n ik moet zeggen dat de stevige nummers en stuk beter zijn dan de cheasy balads.

Mithrandir
14 september 2004, 22:54
De nummers die ik ken zijn catchy popdeuntjes........ik haat catchy popdeuntjes.

Zingt wel lekker mee.....

Jax
15 september 2004, 07:09
vernieuwend? het is gewoon poprock, niets meer niets minder.

Ik vind het zeker wel venieuwend. Natuurlijk kan je hun stijl als pop-rock omschrijven, maar dan ben je best wel aan het generaliseren. Ik vind hun creativiteit en opbouw van liedjes zodanig, dat ik het wel vernieuwend zou noemen. Misschien niet in hun stijl, wel in hun interpretatie van pop-rock. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Blijepanda
15 september 2004, 08:13
Ik kots op Maroon 5; wat een zeikstem heeft die gast zeg. Echt weer standaard top 40 muziek.

Erik
15 september 2004, 10:10
ik vind 'this love' een leuk nummer om te spelen.

Electrical Storm
15 september 2004, 12:42
Ik hoorde dat die kerel met Avril Lavinge wat heeft



Da's ook niet hip natuurlijk

Lahoeda
15 september 2004, 16:44
tja, met zo'n muziek hou ik me niet echt bezig.

Fluffy
15 september 2004, 17:37
Ik hoorde dat die kerel met Avril Lavinge wat heeft



Da's ook niet hip natuurlijk

uhm avril gaat met de leadzanger van sum 41

Hempo
15 september 2004, 17:54
mja die lui hadden toch een nr.1- hit met This Love? ik vin t wel een geinig nr hoor.
Zo'n nr.1 geeftt toch wel aan dat er een grote groep mensen het iig wel tof vinden

wanna1
15 september 2004, 23:43
De nummers die ik ken zijn catchy popdeuntjes........ik haat catchy popdeuntjes.

+1 :-D

cosmos
16 september 2004, 10:30
Ga toch voor de gein die band maar eens live zien! Dan blijft er van dat lieve catchy weinig meer over. Het rockt!
(check anders ook eens www.fabchannel.com, daar kun je het concert in Paradiso beluisteren van 31 maart jl.)

avenue
4 januari 2005, 16:06
1ste keer this love is wel leuk, 2e keer denk je hm wel leuk, 3e keer kan je hem helemaal mee zingen (als je dat wil IK NIET :evil: ) 4e keer denk je ah opzich gaat het vervelen, 5e keer denk je opflikkeren met dat nummer.
hij is wel leuk, Maar hij werd ZO fucking vaak gedraaid :o echt, dat werd ik een beetje zat. Maar het is wel orgineel, laten we dat niet vergeten.
Maar de rest van hun vind ik een beetje van die standaard pop-top40 music. :-?

Jax
5 januari 2005, 07:46
Maar hij werd ZO fucking vaak gedraaid echt, dat werd ik een beetje zat. Maar het is wel orgineel, laten we dat niet vergeten.

Hier ben ik het zeker mee eens. Voordat de radio het nummer plat begon te draaien, waren er een hoop meer mensen die echt wel de orginaliteit van het nummer konden waardered. Pas toen de radio besloot het nummer het nummer even lekker 5000x per dag te draaien, toen begonnen mensen zich te ergeren. Toen was het opeens niet meer orgineel, en toen was zijn stem opeens irritant. Waarschijnlijk zijn er ook wel mensen die vanaf het eerste moment het gewoon niet konden uitstaan, maar ik denk dat er velen zijn die pas na afloop van de geruime airtime die Maroon 5 kreeg, het echt vervelend vonden worden.

marc_o
5 januari 2005, 11:20
Ik vind het een goede band, beetje te lijden onder overexposure, maar dat maakt de band op zich niet slechter natuurlijk. Zet maar eens zo'n groove neer met je eigen band.

Neals
5 januari 2005, 17:47
Ik vind het een beetje pauper, klinkt beetje als nick carter + begeleidingsband

The Flying Dutchman
5 januari 2005, 20:03
Op het eerste zicht leek het mij een doodgewone popgroep (waar ik kennelijk een hekel aan heb), maar na die vooroordelen te hebben genegeerd viel het op dat er toch heel wat in zit. Een origineel en fris geluid, die net wat meer, eh, Jazz in zich heeft dan de doodgewone top 40 hit (daarmee wens ik niet aan te tonen dat er ook maar een promille jazz in hun bloed zit, ik kan gewoonweg niet op een ander woor komen... Verder zijn het aangename nummers die (volgens mij) niet snel beu gehoord zijn en is het erg luchtig... Goeie band zou ik dus zeggen.

Embryoyo
9 januari 2005, 11:32
kutband.

Hempo
9 januari 2005, 11:47
goed beargumenteerd, sterk betoog :cool:

Embryoyo
9 januari 2005, 16:47
:lol:

8)