PDA

View Full Version : BC Rich NJ series



Soulflyhigh
13 september 2004, 18:58
De nieuwe BC Rich NJ series zijn alweer een tijdje op de markt. Ik vind de specs van de gitaren erg goed. Die speedloader ben ik alleen een beetje sceptisch over. ik vroeg me af of er al mensen zijn die ervaring hadden met deze gitaren.

Vexx
13 september 2004, 19:26
Ik weet niet in hoeverre hier mensen ervaring hebben met de nieuwe NJ-series van BC Rich. Een vriend van mij heeft een Beast uit de vorige serie, maar daar ben ik niet zo weg van: de punten steken in je borst, niet zo'n prettig gevoel. Bovendien is de gitaar nogal kopzwaar (hij heeft dus de neiging om naar beneden te duiken als je de hals loslaat).
Ik weet wel dat er een paar mensen hier op het forum al een Speedloader geprobeerd hebben (fred dons dacht ik onder andere, en die was er wel tevreden over meen ik).

Het idee van de Speedloader lijkt mij wel aardig, maar ik heb nog mijn twijfels over wat er gebeurt als hij niet meer geproduceerd wordt: blijven de snaren dan wel leverbaar?

Swan
13 september 2004, 19:32
ik heb n oudere NJ series warlock gehad, en t is best n goede gitaar voor het geld, netjes gemaakt enzo, maar ik was niet echt tevreden over het geluid,
de Jackson die ik nu heb is vergelijkbaar kwa prijs maar beter kwa geluid en alles eigelijk (vooral geluid)

zo'n speedloader lijkt me maar kut btw

Akira
13 september 2004, 20:21
grootste gemak van speedloaders is dat je buitengewoon makkelijk een snaar kan wisselen.
Nadelen zijn dat je altijd speedloader snaren moet kopen, plus alternatieve stemmingen kan je vergeten.