PDA

View Full Version : Formulas_Fatal_To_The_Frog.mp3 * Boudewijn & Bosch



Bosch
13 september 2004, 18:55
eY gringo'S,

Boudewijn and I recorded some new material: 8-)

Save as:

Formulas_Fatal_To_The_Frog.mp3 (http://home.hetnet.nl/~boschracing/Formulas_Fatal_To_The_Frog.mp3)

Parts divided:

0:00-0:12 Bosch

0:13-:0:25 Boudewijn

0:26-0:34 Bosch

0:35-0:43 Boudewijn

0:44-1:13 Bosch

1:14-1:26 Boudewijn

1:27-1:35 Bosch

1:36-2:01 Boudewijn

2:02-2:22 Secret Guests!!!

Hope you like it!

RegardZ,

Boudewijn & Bosch

Das Schaap
13 september 2004, 19:03
Eindelijk weer eens een nieuwe 8-)
Bosch staat in het begin wat minder sterk dan Boudewijn, je hangt iets meer aan je "succesformule" om het maar zo te noemen in mijn mening. Maar vanaf 0:44 ga je wel ok, dat stukje is wel vet. Misschien iets te lang ofzo.
Maar je thema-stukje noem ik het maar vindt ik niet erg sterk. Je weet hopelijk wel wat ik bedoel. Komt ook gok ik door Boudewijn, die meer groovend bezig is terwijl jij gewoon weer zit te freaken en weird te doen. :razz:
Maar wel een toffe jam enzo. (ik gok dat het (grotendeels) een jam is :amp:)

Blijepanda
13 september 2004, 19:09
Het begin is een beetje vaag, maar het wordt snel beter, sommige licks zijn erg cool. Ga zo door :)

Shakeel
13 september 2004, 19:38
Jongen, jongen, jongen al jaren :P pleit ik voor een Bosch_Boudewijn opname en daar is hij eindelijk 8) Men avond kan niet meer stuk dit is geweldige soep.

Bosch: Je thema vind ik wel weer cool het is echt JOUW stijl zeg maar: Fancy bends 'n pitch harmonicz. Je vibrato bij dat 2stemmige stukje de afsluiter van de lick zeg maar klinkt echt tof, een soort van '' i'm insane '' vibrato :lol:

Boudewijn: Super gespeeld jongen, lekker groovend doet me een beetje denken aan kotzen/ blues saraceno. En wat je op het einde doet met je out of key noten, excellent!

Adios,

The shakmeister 8-)

c.hultermans
13 september 2004, 19:40
Leuk stukkie mannen!!!

Ik vind Wouter z'n spel en geluid dit keer ietswat minder (te vaak van hetzelfde). Boudewijn daarintegen roeleert enorm op dit stuk!!! lekker met een Fusion feeling...

Grtz,

Conrad

Lacrimosa
13 september 2004, 19:40
heheh vet!! Niet helemaal mijn smaak, maar wel erg leuk!!! :wink: 8-)

Shakeel
13 september 2004, 20:02
Trouwens vette sound boudewijn zou je me die settings misschien willen doormailen :oops:

boudewijn
13 september 2004, 20:14
Wow dat gaat hard tof dat jullie zo snel en positief reageren bedankt :wink:

Gisteren belde Wouter me op en vroeg of ik zin had om een jam samen te doen .Ik ben overal voor in tot op een bepaalde grens natuurlijk.Jullie snappen me hopelijk :-D en dit is dus het resultaat.

Ik vind het zelf een waanzinnige backing en kon dus ook goed mn ei kwijt en Wouter ook blijkbaar.

Hey shack de setting mail ik je wel ef heb ik al in kladblok staan dus kan t je zo f mailen goed :)

Nou bedankt maar weer namens mij en Wouter natuurlijk en tot horens. :razz: :razz:

FrankS
13 september 2004, 21:49
[zie onder.. ging mis met bewerken]

FrankS
13 september 2004, 21:50
Yo dudes!! Eerst verwachtte ik een vette Morbid Angel-backing hehe, maar wat cool hey dit 8-) Lekker gefreak, en idd van beiden goed de stijl te horen. Ik hoor Boudewijn ook een beetje richting Bosch gaan met de jengelstengel hier en daar, cool te horen omdat ik nog niet zoveel van je ken, en dan idd met zo'n fusion-feel/groove. Jezus wat kan jij leip spelen hey ;) En Bosch met z'n heerlijke FreakKitchen-style gaat ook heerlijk loos hehe. Ik vind het een cool thema'tje, en je spreekt veel met je gitaar Wouter! Hele coole nootkeuze man, en spel! Origineel ook, en lache backingtrack :)

Ik krijg dr een beetje een kikker in mn keel van hey ;)

More of that please :-D

segers
13 september 2004, 21:52
Fuck wat een lekkere solo's hoor ik hier toch weer. Dat stuk van 19 -21 sec is echt super.
Bosch maakt het weird en Boudewijn funky haha coole combinatie.
Die kikker maakt het af. 8-)

Toffe gozer
13 september 2004, 22:03
Gaaf gedaan mannen :) , al ga je wel snel Bosch en Boudewijn met elkaar vergelijken,van wie nou de "beste"is , maarja dat is natuurlijk inherend aan dit soort "duels".

boudewijn
13 september 2004, 22:08
met de jengelstengel hier en daar


:-D :-D :-D leuke benaming

c.hultermans
13 september 2004, 22:28
met de jengelstengel hier en daar


:-D :-D :-D leuke benaming

Geef een jengel aan m'n stengel!!!! :wink:

Luc-O
13 september 2004, 22:51
Gaaf gedaan mannen :) , al ga je wel snel Bosch en Boudewijn met elkaar vergelijken,van wie nou de "beste"is , maarja dat is natuurlijk inherend aan dit soort "duels".

Inderdaad, en ik vind dat je dat in deze jam behoorlijk goed kan horen, Boudewijn klinkt een stuk 'beheerster'. Maar goed. het vult elkaar op zich wel aardig aan.

segers
14 september 2004, 00:54
Geef een jengel aan m'n stengel!!!! :wink:

Sorry vriend, maar dat mag je zelf doen :-D

Maiden Michiel
14 september 2004, 09:01
Aaargh die backingtrack...
Naja je moet er van houden. Ik ben zelf niet zo into die funky shit.

Het is cool dat je Bosch er altijd meteen uit haalt. Boudewijn's stijl vind ik wat minder herkenbaar maar zijn stijl van spelen spreekt mij meer aan.

Goed gedaan mannen, ik heb mijn portie virtuocity weer binnen vandaag!

Jools
14 september 2004, 10:18
klinkt lekker

mooi contrast in spel ook :)

boudewijn
14 september 2004, 10:44
Bedankt mannen :-D :-D :-D

FrankS
14 september 2004, 12:05
Kunnen we niet een keer een gitaarnet.nl-verzamel-cd in mekaar knallen ofzo (als er genoeg van deze jams zijn)? 8-)

c.hultermans
14 september 2004, 12:54
Kunnen we niet een keer een gitaarnet.nl-verzamel-cd in mekaar knallen ofzo (als er genoeg van deze jams zijn)? 8-)

hehe grappig, ik zat daar ook al aan te denken.... van iedere deelnemer 1 song ofzo!!!

:)

FrankS
14 september 2004, 13:11
Kunnen we niet een keer een gitaarnet.nl-verzamel-cd in mekaar knallen ofzo (als er genoeg van deze jams zijn)? 8-)

hehe grappig, ik zat daar ook al aan te denken.... van iedere deelnemer 1 song ofzo!!!

:)
Joa en de jams samen :) Aan je stengel jengelen met een lekker muziekje er bij :razz:

boudewijn
14 september 2004, 15:43
Kunnen we niet een keer een gitaarnet.nl-verzamel-cd in mekaar knallen ofzo (als er genoeg van deze jams zijn)? 8-)

Hey Frank dat is dus echt een heel goed idee he ga er gelijk f achteraan.
Dus bij deze een oproep aan de hoofdverantwoordelijke van Gitaarnet.nl

Hey Maiden dat kan jij toch wel regelen !!!!

:-D :-D :-D :-D

Maiden Michiel
14 september 2004, 16:17
Moet iemand eerst een mooi gemixt en gemasterde cd zien te maken :-D

segers
14 september 2004, 16:33
Hee ja, strak plan, is 1 cd wel genoeg dan :-D , anders maken we een dubbelaar :razz:

boudewijn
14 september 2004, 17:13
Moet iemand eerst een mooi gemixt en gemasterde cd zien te maken :-D

Dat gaat mij wel lukken denk ik zal f kijken
ondertussen misschien wat suggesties over ganre.

Gewoon mp3 kunnen er lekker veel op hehe :-D :-D

FrankS
14 september 2004, 17:15
Moet iemand eerst een mooi gemixt en gemasterde cd zien te maken :-D

Dat gaat mij wel lukken denk ik zal f kijken
ondertussen misschien wat suggesties over ganre.

Gewoon mp3 kunnen er lekker veel op hehe :-D :-D
Hahaha MP3's ja.. :-D

Hoeveel jams staan hier al? Daar een selectie uit maken, en van Roy&mij kun je er binnenkort ook een verwachten ;)

Maar als jij bv. goed kunt masteren kan iedereen z'n wavjes wel opsturen ofzo? 8-)

Hmm en de rechten van de backingtracks zal misschien een probleempje kunnen vormen :(

Stratman70
14 september 2004, 17:17
Hoe gaan we de playlist samenstellen? Iedereen 5 favoriete nummers insturen en daaruit dan een cd samenstellen met de meest gekozen nummers ofzo?

Shakeel
14 september 2004, 17:24
Hoe gaan we de playlist samenstellen? Iedereen 5 favoriete nummers insturen en daaruit dan een cd samenstellen met de meest gekozen nummers ofzo?

Hey doe eens niet zo onbeschoft, waar is je mening over deze geniale jam? Mr off topic.

c.hultermans
14 september 2004, 17:42
Dus van iedere deelnemer 1 eigen song en verder kijken of we leuke jam teams kunnen samenstellen!!!!

Eventuele hoesjes kan ik op mijn werk laten maken, btw.....


jengelstengel teams :razz: :wink:

Stratman70
14 september 2004, 17:45
Hoe gaan we de playlist samenstellen? Iedereen 5 favoriete nummers insturen en daaruit dan een cd samenstellen met de meest gekozen nummers ofzo?

Hey doe eens niet zo onbeschoft, waar is je mening over deze geniale jam? Mr off topic.
Koekje van eigen deeg misschien?

Ik zou trouwens maar een ander toontje aanslaan als ik jou was Shakeel. Dat je mijn topics verneukt is al zielig, maar dat je in een topic van je maatje ook al mensen begint uit te lokken is nog veel zieliger.

Over onbeschoft gesproken zeg....

Shakeel
14 september 2004, 17:49
Ik lok niets uit, ik wijs je alleen oprecht aan op je mate van off-topicness. :) Maar je hebt je hersteld en je mening gepost zie je nou wel dat je het kan, mammie zal trots op je zijn.


The Shakmeister 8-)

Stratman70
14 september 2004, 17:53
Ik vraag me af of jouw moeder dat ook over jou kan zeggen wat betreft jouw instelling hier op het forum. Ik betwijfel het.

Ik vind het heel erg dat je me nu ongeloofwaardig noemt, ik probeer nu juist de eerste stap te zetten naar een betere sfeer.

Blijven oefenen kerel, het gaat je nog niet helemaal goed af.

Maar goed... nu weer on topic.

Shakeel
14 september 2004, 18:01
Beetje vreemd ik wijs jou op je gedrag dat je niet normaal on - topic kan reageren en vervolgens kom je impliceren dat ik de sfeer verpest. Maar het heeft geholpen ik heb jou gewezen op je gedrag uiteindelijk heb je alsnog je mening gegeven. Met mijn post heb ik er voor gezorgd dat de kwalteit is verbeterd en tevens blijkt dat je keurig naar The Shakmeister luistert.

Maar anyway blijkbaar zag je in dat je fout was en daarom reageer je nu zo vurig.

The Shakmeister 8-)

Robbert v.d. Hanenberg
14 september 2004, 18:05
Yo...leuk initiatief!

Vette jam! 8-)

Lekker spontaan en nice chops! Wat cleane dingetjes er tussendoor was ook te gek geweest.

Stratman70
14 september 2004, 18:37
Beetje vreemd ik wijs jou op je gedrag dat je niet normaal on - topic kan reageren en vervolgens kom je impliceren dat ik de sfeer verpest. Maar het heeft geholpen ik heb jou gewezen op je gedrag uiteindelijk heb je alsnog je mening gegeven. Met mijn post heb ik er voor gezorgd dat de kwalteit is verbeterd en tevens blijkt dat je keurig naar The Shakmeister luistert.

Maar anyway blijkbaar zag je in dat je fout was en daarom reageer je nu zo vurig.

The Shakmeister 8-)

Als jij denkt dat ik mijn mening geef over de jam, omdat ik braaf naar jou luister en dat ik denk dat ik fout zat, heb je het mis. Het is nu zelfs reden om mijn mening maar weer weg te halen.

Kom nou....

Shakeel
14 september 2004, 18:53
- Door je bericht te verwijderen bevestig je dat je naar de The Shakmeister geluisterd hebt. 8-)
- Door je bericht te editten maak je jezelf alleen maar nog belachelijker en laat je weer eens zien hoe labiel je wel niet bent.

Kom op kerel gedraag je naar je leeftijd en geef deze 2 heren de feedback die ze verdienen.


The Shakmeister 8-)

Stratman70
14 september 2004, 19:03
- Door je bericht te verwijderen bevestig je dat je naar de The Shakmeister geluisterd hebt. 8-)
- Door je bericht te editten maak je jezelf alleen maar nog belachelijker en laat je weer eens zien hoe labiel je wel niet bent.

Kom op kerel gedraag je naar je leeftijd en geef deze 2 heren de feedback die ze verdienen.

The Shakmeister 8-)

Die had ik gegeven, totdat jij zo belachelijk ging doen.
Noem me labiel of wat dan ook.....hé shakeel: (verrassing misschien..... ) HET INTERESSEERT ME GEEN BIET HOE JIJ OVER MIJ DENKT.

En wat betreft die feedback...
@ Bosch en Boudewijn:
Het is een aardige jam, met zeker mooie en interessante stukjes erin, maar zoals jullie wellicht weten, is deze muziek niet helemaal mijn ding.

Verder zal ik niet meer reageren op je berichtjes, want het loopt al weer aardig uit de hand. En heb ik daar alleen schuld aan?

boudewijn
14 september 2004, 19:10
- Door je bericht te verwijderen bevestig je dat je naar de The Shakmeister geluisterd hebt. 8-)
- Door je bericht te editten maak je jezelf alleen maar nog belachelijker en laat je weer eens zien hoe labiel je wel niet bent.

Kom op kerel gedraag je naar je leeftijd en geef deze 2 heren de feedback die ze verdienen.

The Shakmeister 8-)

Die had ik gegeven, totdat jij zo belachelijk ging doen.
Noem me labiel of wat dan ook.....hé shakeel: (verrassing misschien..... ) HET INTERESSEERT ME GEEN BIET HOE JIJ OVER MIJ DENKT.

En wat betreft die feedback... dat komt wel goed, maak JIJ je daar nou maar geen zorgen over.

Verder zal ik niet meer reageren op je berichtjes, want het loopt al weer aardig uit de hand. En heb ik daar alleen schuld aan?


jezus man gaan we weer als dat nou zo elke keer gaat dan post ik iig niks meer hier .
niet dat iemand zich daar om bekommerd :( :(

echt jammer dit topic is iig naar de klote

Stratman70
14 september 2004, 19:15
On topic:

@ Bosch en Boudewijn:
Het is een aardige jam, met zeker mooie en interessante stukjes erin, maar zoals jullie wellicht weten, is deze muziek niet helemaal mijn ding.
Ik vind trouwens het geluid van Bosch wat beter dan ik eerder van hem hoorde. Minder scherp ofzo.

boudewijn
14 september 2004, 19:21
On topic:

@ Bosch en Boudewijn:
Het is een aardige jam, met zeker mooie en interessante stukjes erin, maar zoals jullie wellicht weten, is deze muziek niet helemaal mijn ding.
Ik vind trouwens het geluid van Bosch wat beter dan ik eerder van hem hoorde. Minder scherp ofzo.

juist dat gaat al weer beter gewoon lekker on topic blijven dan is er niets aan de hand :razz: :razz:

geld ook voor jopu shakeel :wink:

Bosch
14 september 2004, 20:04
8-)
He Guys,

Bedankt voor alle reacties!
http://www.strengthtech.com/photos/miscp/frog.jpg

boudewijn
14 september 2004, 20:05
He wouter deze gast is echt te gek he :-D

Bosch
14 september 2004, 20:10
He wouter deze gast is echt te gek he :-D

die kerel heerst ja :D

http://www.strengthtech.com/photos/miscp/3frog.jpg

Lacrimosa
14 september 2004, 20:24
LOL!! :lol: :-D

c.hultermans
14 september 2004, 20:47
He wouter deze gast is echt te gek he :-D

die kerel heerst ja :D

http://www.strengthtech.com/photos/miscp/3frog.jpg


hehe schitterend!!!

Negative K3 fan
15 september 2004, 09:45
- Door je bericht te verwijderen bevestig je dat je naar de The Shakmeister geluisterd hebt. 8-)
- Door je bericht te editten maak je jezelf alleen maar nog belachelijker en laat je weer eens zien hoe labiel je wel niet bent.

Kom op kerel gedraag je naar je leeftijd en geef deze 2 heren de feedback die ze verdienen.

The Shakmeister 8-)

Die had ik gegeven, totdat jij zo belachelijk ging doen.
Noem me labiel of wat dan ook.....hé shakeel: (verrassing misschien..... ) HET INTERESSEERT ME GEEN BIET HOE JIJ OVER MIJ DENKT.

En wat betreft die feedback... dat komt wel goed, maak JIJ je daar nou maar geen zorgen over.

Verder zal ik niet meer reageren op je berichtjes, want het loopt al weer aardig uit de hand. En heb ik daar alleen schuld aan?


jezus man gaan we weer als dat nou zo elke keer gaat dan post ik iig niks meer hier .
niet dat iemand zich daar om bekommerd :( :(

echt jammer dit topic is iig naar de klote

misschien moet je diegene die jouw kont altijd bevochtigt daar eens op aanspreken...

over het nummer, wel leuk, maar het doet me verder niet echt wat.

Gert-Jan
15 september 2004, 11:13
Hey Bosch & Boudewijn,

Lekkere Jam. Typische Bosch-licks!! Boudewijn speelt mooi over het basschema heen en dat maakt zijn partijen heel interessant. Timing is top, grooved als de t....
8-) 8-)

Bosch
17 september 2004, 13:46
8-) Hey Gert-Jan,

How's life?! Bedankt voor je reply!

"Binnenkort" wordt het weer eens tijd voor een GJB-jam!!! 8)

Groeten,

Wouter