PDA

View Full Version : nieuwe Axe: Ibanez SAS32FM



Lacrymosa
13 september 2004, 14:56
Ik woensdag naar Just Music in leiden, op zoek naar een mooi Ibanezje voor een lekker prijsje

hing er een SAS32FM in het rood

ik werd spontaan verliefd.............ik er op spelen........speelde heerlijk

klonk goed

Heb er eerst een paar dagen over na zitten denken, om zeker te weten dat et geen onwijs GAS aanval was

vrijdag terug gegaan, en gekocht
vrijdag avond meteen mee gerepeteerd, zaterdag weer gerepeteerd, en zaterdag avond een GIG mee gedaan

en ik sta versteld
voor die prijs...........
moeten alleen wel nieuwe elementjes in

weet alleen nog niet welke, iemand een idee

ik zat eigenlijk te denken aan een Air Norton in de nek, en een Tone Zone in de brug, of een Duncan Custom

I'm a Happy man

Pic's coming up soon

CheerS!!

Jax
13 september 2004, 15:56
Heb em ook in een winkel zien hangen, en ziet er voor de prijs bijzonder fraai uit. Gefeliciteerd ermee, en veel speelplezier!

Soulflyhigh
13 september 2004, 18:29
Congrats mooie gitaar. Ook bij mij staat ibanez over het algemeen hoog in het vaandel wat betreft bespeelbaarheid. 8-)

Anders Destium
13 september 2004, 19:08
Veel plezier ervan Peter, lijkt me inderdaad een erg mooie gitaar (zeker voor het geld!) :lol:

Tja, als het een mahonie gitaar is zou ik niet zo snel een Tonezone doen (hij wordt er modderig van vind ik, veel laag door het mahonie + veel laag door het element). Ik weet niet hoeveel output je wilt hebben (en wat voor verdere karakteristieken), maar een Steve's Special is natuurlijk erg leuk naast een AN!


Ik heb nog wel een witte Air Norton liggen die je voor een zacht prijsje kan overnemen (maar dat zal niet zo mooi staan :wink: )

Vexx
13 september 2004, 19:20
Gefeliciteerd met je nieuwe axe! Persoonlijk vind ik het een van de vettere axen van Ibanez.

Ik wacht met smart op de pics...

jorrit
13 september 2004, 20:15
ik heb een halve zaterdag op zo'n ding gespeeld, eerst in MP en daarna in huigens (hengelo) erg vette axe speelt erg erg lekker gefeliciteerd!

NeeraDJ
14 september 2004, 10:45
Tja, als het een mahonie gitaar is zou ik niet zo snel een Tonezone doen (hij wordt er modderig van vind ik, veel laag door het mahonie + veel laag door het element). Ik weet niet hoeveel output je wilt hebben (en wat voor verdere karakteristieken), maar een Steve's Special is natuurlijk erg leuk naast een AN!


Wat?! Eerst vond je het nog zo lekker klinken :P
Zou je me over dat zachte prijsje willen PMen Anders?

Thanks

Anders Destium
14 september 2004, 14:54
Ik ben zeker een fan van de TZ, in mijn mahonie RG2027 klinkt hij erg goed. In mijn RG2820 (maho/maple) klonk hij erg modderig, vandaar dat ik hem niet zonder meer zou aanraden voor een mahonie gitaar :) Voor een alder of basswood gitaar is hij nog steeds helemaal top als je het mij vraagt :lol:

Ik zie momenteel meer heil in een Gibson 500t of Duncan (super) Distortion in mahonie gitaren!

Lacrymosa
14 september 2004, 16:00
een 500T is idd ook een wel goed idee

CheerS!!

Anders Destium
14 september 2004, 16:21
Als hij in de buurt kan komen van een Gothic Explorer is het natuurlijk zeker de moeite :wink:

Lacrymosa
16 september 2004, 14:26
Zou cool zijn, iemand enig idee hoe ik aan zon 500T kan komen?

ik ga morgen een tone zone er in zetten, gewoon om te proberen

CheerS!!

Anders Destium
16 september 2004, 15:58
Bestellen in de VS, als je een 500T wilt :)

www.elderly.com


De TZ kan natuurlijk ook goed uitpakken, maar had je ook niet ergens nog een Evo? Dat lijkt me misschien wel een beter idee!

Lacrymosa
16 september 2004, 16:08
De Evo is wel ok, maar et is mijn ding niet, misschien in deze axe wel hoor, maar dat zal de praktijk wel uitwijzen, ik ga gewoon alles proberen wak er in huis heb, en een 500T wil ik zowiezo nog wel hebben

CheerS!!

jerox
17 september 2004, 18:32
Hee, wel spelen en er over schrijven maar ik heb nog geen fotootje gezien. :evil: ... Waar blijven ze...........




BTW felicitas.
:wink: