PDA

View Full Version : Green Day American Idiot het album



Fluffy
12 september 2004, 19:09
Heee....


wat vinden jullie van dit nieuwe album van green day ?

voor wie het niet weet http://ryanparrymusic.com/Green%20Day.htm
daar is die te downloaden.

bassmeister H
13 september 2004, 14:42
zitten een paar nummers ouwe stijl op de rest is weer wat anders dan vroeger vind het wel geslaagd.

episua
11 oktober 2004, 16:42
eindelijk weer een fatsoenlijk 'rock' album.
Hulde!

nevermind
12 oktober 2004, 12:09
http://greenday.dax.ru/music/


was dat nou? Na een paar keer luisteren wordt die wel beter, maar Nimrod, Dookie, Insomniac en Kerplunk zijn toch echt beter.

hendri
15 oktober 2004, 08:38
in mijn ogen rockplaat van het jaar!!

Heerlijk om naar te luisteren

THW
15 oktober 2004, 10:46
Ik ben nooit zo'n Greenday fan geweest maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het een verrassend goed album is.
veel beter dan de zooi die ze vroeger hebben gemaakt

BlackSun
17 oktober 2004, 20:00
Super Album!!
Lekker afwisselend, zowel muzikaal als kwa tekst. En het rockt allemaal de pan uit, beste plaat dit jaar IMO.

jerkec
19 oktober 2004, 22:26
met dat album ben ik de muziek leuk gaan vinden van hun.

Fuhgawz
20 oktober 2004, 17:51
In januari komen ze in de Heineken Music Hall. Dat wordt een lekker avondje jeugdsentiment! :D

Reel Big Fish
10 december 2004, 15:30
Super album!

Vroeger vond ik Greenday eentonig maar dit album is lekker om naar te luisteren :)

Flex
13 december 2004, 17:34
Vreselijk. Dat hele anti-america ,anti-bush gedoe is nu zo vreselijk afgezaagd. Komaan zeg,breng wat vernieuwing.

BlackSun
13 december 2004, 18:28
Vreselijk. Dat hele anti-america ,anti-bush gedoe is nu zo vreselijk afgezaagd. Komaan zeg,breng wat vernieuwing.

Dit is wat ze altijd al gedaan hebben, ook voor Bush er was, misschien waren hun vorige albums wat minder politiek geladen, maar een groot deel van de punk scene is juist hier op gericht.
heb je trouwens wle het hele album gelusiterd? Of alleen de single.....De rest van het album bevat heel wat meer thema's.