PDA

View Full Version : Perfect Stranger 2: Post 1 (varierend genre)



Perfect stranger2
11 september 2004, 18:26
Hallo allemaal,

Oké, waaaah leuk, ik heb iets opgenomen en ik wil het posten:

http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000149701_000008525_proj.mp3

Ben benieuwd naar jullie reacties.
Laterzzz...

m^rton
11 september 2004, 18:50
Die drums zitten te veel op de voorgrond en die zijn af en toe ook zwaar irritant.
In de gitaarpartijen zitten wel geinige stukjes. Best grappig geluid heb je af en toe.

Toffe gozer
11 september 2004, 19:02
He leuk gedaan hoor Perfect stranger, beetje blikkerig geluid, en een beetje te schel , maar verder een leuk nummer :)

Mithrandir
11 september 2004, 19:03
Ik vind de drums ook ronduit storend, dat heeft vooral te maken met de belabberde kwaliteit van de samples. Met betere samples en een iets betere mix is dat zo verholpen.

Verder vind ik het een behoorlijk geslaagde opname eigenlijk, goeie spanningsopbouw en leuke (herkenbare) melodielijnen. Leuk tweestemmig stuk op het eind. De sound vind ik niet altijd geweldig, met name de wat harde rythm stukken vind ik niet zo'n mooi geluid.

Ik denk dat als je wat aan de drumpartij doet, het nog veel beter zou klinken.

Good job!

Perfect stranger2
11 september 2004, 19:36
Thnx voor de reacties alvast...

Tja, van die drums weet ik dat ze slecht zijn. Ze komen namelijk af van een drumpadje van akai. Daarop staan een aantal knoppen in de vorm van een bekken, hi-hat, snare, enz. Als je die knoppen indrukt hoor je vervolgens het bijpassende geluidje. Ik weet dat de kwaliteit een beetje belabberd is, maar het is in ieder geval beter dan zonder drums.

Jax
11 september 2004, 19:41
ik denk dat het echt wel potentie heeft. Zoals je zelf al zei, zijn de drums echt slecht. Ik denk, en dat is mijn mening, en je mag er mee doen wat je wilt, dat je uit het hele liedje een selectie zal moeten nemen, en van hieruit een gestructureerd liedje maken, met terugkomende refreinen enzo. Tenminste dat zou ik doen. Op zich is zo'n liedje waar je gewoon van de ene stijl in de andere glijdt ook erg leuk. Het hangt er gewoon vanaf wat je als eindresultaat voor ogen ziet. Hoe dan ook heeft het erg goede stukken erin, goed gedaan!