PDA

View Full Version : GEAR MEETING zaterdag 23 OKTOBER 2004 GRONINGEN



Pagina's : [1] 2 3

andy
11 september 2004, 01:48
De datum van de gear meeting is nu bekend. Zaterdag 23 oktober 2004. Van 14.00 uur tot ongeveer 19.00 uur)
Adres: Het Viadukt, HL Wicherstraat 2, Groningen.
Geef je zelf iig ff op als je komt.

Bedoeling: Je gear showen, kans krijgen om je amp op een totaal andere cab te checken, effecten van elkaar uit te proberen, etc etc.
Er is een bar, dus voor de gezelligheid en andere forumleden te ontmoeten is ook veel ruimte. Dus ook zonder amps/cabs is iedereen welkom.

Workshop: Gerrit Veen ( Ex Herman Brood Wild Romance) geeft een workshop over amps en afstellen van amps in een band.

Er zullen diverse Tsjechische kwalitatieve handbouw gitaren zijn. Met uitleg, want "importeur" is aanwezig.

Misschien is er meer mogelijk. Laat de ideeen komen.
Maar laat ff weten of je komt.

Organisatie: Ieme, Pikasso, Andy.

Mijn bijdrage: Engl Powerball, Marshall JCM 800 50 watt. Diverse cabs.

Iig komen: Ieme, Pikasso, Entire en Andy.

Ik heb een redelijk grote ruimte geregeld. Bij grote opkomst is er nog wat meer mogelijk, maar laat dat dan tijdig weten.

mzl Andor

andy
11 september 2004, 02:06
Is het mogelijk om hier een sticky van te maken???

ieme
11 september 2004, 10:18
Bij deze bent u allen uitgenodigd
PM EVEN VOOR OPGAVE!

andy
11 september 2004, 10:43
ff vergeten: Aanvang 14.00 uur, einde iets van 19.00 uur.

Negative K3 fan
11 september 2004, 12:53
hmm, als er iemand zou willen tijden oid zou ik wel erg geinteresseerd zijn, vorige keer groningen was ook wel lijp.

wietse
11 september 2004, 13:49
lijkt me wel weer leuk heb alleen geen indrukwekkende versterker te showen , maar gitaren zat :-D

Harry
11 september 2004, 14:03
als jij al je gitaren meeneemt kom ik zeker!!!

andy
11 september 2004, 15:56
OK Lijstje:

Ieme, Heerenveen. Guytron
Andy, Groningen. Engl Powerball
Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800
Entire, Groningen. Marshall JCM 800
Wietse, Grou. Diverse gitaren
Harry, Tiel. ?

Er zijn verschillende 4 keer 12 inch cabs aanwezig (Marshall JCM 800 en 900, Park en een oude London City kast)

pikasso
11 september 2004, 17:46
Hey,
Kom ik ook???
:-D

alhambra
11 september 2004, 17:51
hmm, als er iemand zou willen tijden oid zou ik wel erg geinteresseerd zijn, vorige keer groningen was ook wel lijp.

In ruil voor 5150 mag je wel mee hoor :-D

FF serieus als ik ga, moet nog ff kijken of ik kan, dan kan je meerijden.
Weet nog niet of ik wat meeneem maar anders een H&K access, marshall eindtrap en eigenbouw speakers.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat een ander er van vind(t) dus zal het wel meenemen (waarschijnlijk bijna zeker misschien)

Negative K3 fan
11 september 2004, 18:01
tja ik heb een licht gemodde 5150 die ook nog min of meer in de aanbieding is, dus die wil ik wel verkocht krijgen op de meeting ;) die mag mee, maar moet niet echt per sé

skabouter
11 september 2004, 18:03
sja, ik zou graag willen, vorige meeting was super. en k hou van amps :)

maar ik weet het nog niet zeker. denk zoweiso alleen als ik met iemand (of meerdere) kan rijden (rijden wil ik wel zelf doen, maar er moeten mensen mee) dan is het wat rendabeler. en moet ff kijkn of het zowieso allemaal te doen is.............

maar ik wil opzich wel.........noteer me dan maar vast.

ik neem mee (als ik kom):
-Framus dragon
-rack met GX-700 & G-major

ik heb ook nog een jcm800, maar daar is geen gebrek aan. een JC-120 heb ik ook, maar of mensen die willen horen ?
die is overigens wel te koop, mss dus iemand moet hem dan op de meeting maar vna me kopen :)

andy
11 september 2004, 18:39
Hey,
Kom ik ook???
:-D


Hoeft niet, als je de Marshall er maar neer zet. :-D

@ Skabouter: Marieke staat weer achter de bar.
(zo die komt dus definitief) :razz:

andy
11 september 2004, 18:46
Ieme, Heerenveen. Guytron
Andy, Groningen. Engl Powerball
Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800
Entire, Groningen. Marshall JCM 800
Wietse, Grou. Diverse gitaren
Harry, Tiel. ?
Neg K3 fan, Haaksbergen 5150
Skabouter,Alkmaar Framus Dragon
Alhambra, Deventer H K

skabouter
11 september 2004, 18:51
haha, dan kom ik idd zeker, andy :) ik ben een groot fan (hoewel dan niet groot :D)

is het btw een leuk idee om een (niet super uitgebreid) rack mee te nemen, met effecten enzo ? of gaat het puur om de amps ?

btw, de jcm800`s die komen, welke zijn dat ? mss is het wél handig om mijne mee te nemen, als we allemaal verschillende hebben, dan kunnen we voor eens en altijd nou eens de echte verschillen goed bestuderen :) lijkt mij wel leerzaam (en niet te vergeten leuk)

andy
11 september 2004, 18:53
Nee hoor alles mag mee.
Show de hele handel maar. :wink:

wietse
11 september 2004, 19:23
als jij al je gitaren meeneemt kom ik zeker!!!

dat lukt niet harry passen nooit allemaal in m'n auto , moet ik eerst een busje huren en koffers bij elkaar scharrelen.
heb een stuk of 10 koffers maar ga niet 10 gitaren meenemen dan pas ik er zelf niet meer bij.
maar ik neem wel wat oudjes mee.

kokeleko
11 september 2004, 20:10
Heej Wietse , je kan ook op je mooie Sparta bromfiets komen, is interessanter dan al die gitaren :D

MaBeCo
11 september 2004, 20:50
Ik wil zeeeeeeeeeeeeer graag komen, wel een klote eind rijden maar ben zeker van de partij, wat ik mee neem....., een goeie vriend van me, de basgod van onze band, als ik het goed begrijp is dat geen probleem toch om alleen als bezoekers te komen. gaaf initiatief hoor, ben benieuwd.

wietse
11 september 2004, 21:34
Heej Wietse , je kan ook op je mooie Sparta bromfiets komen, is interessanter dan al die gitaren :D
deug je wel ? is veel te ver en te koud , die gaat de winterstalling in en gitaren meenemen op dat ding dan ben je opeens zo breed. :-D
zomers vallen de toeristen hier soms om van het lachen op de terasjes als ik langs rij , iemand van mijn postuur met een pothelm en heavy zonnebril op , op een oude brommer groot vermaak voor hun.

BLOK182
11 september 2004, 21:36
Ben bang dat ik der niet bijben (geen rijbewijs en wat een eind) maar het initiatief is natuurlijk weer erg cool! Misschien idee om bij deze meeting eens een paar kleine filmpjes te maken? Wel leuk om je medeforummers eens te zien EN horen spelen, ipv de gebruikelijke foto's.

skabouter
11 september 2004, 21:38
goed punt, blokkie ! zou cool zijn als iemand filmpt, en dan online zetten.

kokeleko
11 september 2004, 22:42
Heej Wietse , je kan ook op je mooie Sparta bromfiets komen, is interessanter dan al die gitaren :D
deug je wel ? is veel te ver en te koud , die gaat de winterstalling in en gitaren meenemen op dat ding dan ben je opeens zo breed. :-D
zomers vallen de toeristen hier soms om van het lachen op de terasjes als ik langs rij , iemand van mijn postuur met een pothelm en heavy zonnebril op , op een oude brommer groot vermaak voor hun.

Ik heb nog zo'n mooie ouderwetse lange leren jas, niks voor jou??

wietse
11 september 2004, 23:36
in mijn maat? XXXXXL? zit er wel een hele koe in :-D

andy
12 september 2004, 00:13
Ik begrijp hieruit dat Ko ook komt??? :-D

Zal ik een apart hoekje inrichten voor de kleding verkoop??? (Stagekledij natuurlijk :wink: )

:razz:

Michael AE
12 september 2004, 04:27
Ik ben er ook bij.

Over de dingen die ik meeneem: Ik kan bijv. mijn Ubershall en Shiva meenemen, maar als iemand persé één van mijn Mesa's wil horen, kan ik er daar ook wel één van meenemen. :wink:

Qua gitaren lijken mij de Anderson en mijn favoriete 70's strat mij wel leuk, maar, wederom, als iemand iets anders wil zien, dan neem ik het wel mee.

Mijn spul staat in de sig, uiteraard.

ReinoutV
12 september 2004, 10:16
Klinkt goed, ik kan er alleen helaas niet bij zijn. Is het misschien een idee als er iemand goede opname apparatuur meeneemt, dat er een heleboel samples van verschillende versterkers worden opgenomen? Guytron, Shiva, JCM 800's, klinkt allemaal erg interessant!!! Veel plezier daar.

ieme
12 september 2004, 13:06
Ik ben er ook bij.

Over de dingen die ik meeneem: Ik kan bijv. mijn Ubershall en Shiva meenemen, maar als iemand persé één van mijn Mesa's wil horen, kan ik er daar ook wel één van meenemen. :wink:

Qua gitaren lijken mij de Anderson en mijn favoriete 70's strat mij wel leuk, maar, wederom, als iemand iets anders wil zien, dan neem ik het wel mee.

Mijn spul staat in de sig, uiteraard.

Ik wil die uberschall en Single recto graag eens horen!

ieme
12 september 2004, 13:08
Ik neem mijn 57 er Gibson mee! Guytron + rack mee... als het goed is, ik weet niet tot hoe laat ik kan blijven want ik moet zo als het nu staat 's avonds weer spelen in Balk (Friesland)

Maar goed, klinkt veelbelovend allemaal!

schizo910
12 september 2004, 13:41
Ik wil wel komen, maar weet niet of ik tegen die tijd al uit de lappenmand ben. Ik laat het nog weten, als ik kom neem ik mijn Gretsch Duo Jet en 6120 mee. En m'n Koch multitone (met het uiterlijk van een powertone) met 4 x 12 kast.

Heb ik nog 1,5 maand om te leren spelen

alhambra
12 september 2004, 15:01
FF een vraagje, hoeveel groepen zitten er daar in de meterkast ???

Kan nog leuk worden als we alles tegelijk aan gooien :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp: :amp:

andy
12 september 2004, 15:16
:-D

Dat komt wel goed. Het is een groot repetitieruimtecomplex en wij zitten op het podium, annex kleine zaal. Ze zijn daar wel wat gewend.

ieme
12 september 2004, 15:51
HEB ER NU AL ZIN IN! Muhahaha!

maisy
12 september 2004, 16:01
jammer dat ik geen (verstand van) electrische gitaren en versterkers heb.... :roll:

Nielsje
12 september 2004, 16:14
* zielig mode on*

ehm...ik zou wel willen komen,. maar heb gewoon totaal niet iets interessants om te showen... ben ik dan wel welkom?

*zielig mode* off...

maisy
12 september 2004, 16:14
ja zoiets bedoelde ik ook :-D

skabouter
12 september 2004, 16:55
* zielig mode on*

ehm...ik zou wel willen komen,. maar heb gewoon totaal niet iets interessants om te showen... ben ik dan wel welkom?

*zielig mode* off...

ik zou het anders zeer op prijs stellen als je daar ff je london city en je DSL komt showen. ohja, en je home-made pedals natuurlijk.
(als je het slim aanpakt kan je mss ff wat orders meepikken :) )

andy
12 september 2004, 16:59
Als jullie mijn eerste post in dit topic goed lezen, zien jullie dat IEDEREEN VAN HET FORUM welkom is. Ook al neem je niks mee.

O ja, neemt er wel iemand een gitaar mee???? :razz:

wietse
12 september 2004, 17:09
O ja, neemt er wel iemand een gitaar mee???? :razz:'

ja ik :-D

Toffe gozer
12 september 2004, 17:13
Ik kom ook hoor, ik kan wel mijn Musicman Luke 8-) mee nemen ,als iemand er belangstelling voor heeft om er een keer op te spelen.

andy
12 september 2004, 17:20
De tussenstand:

Ieme, Heerenveen. Guytron
Andy, Groningen. Engl Powerball
Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800
Entire, Groningen. Marshall JCM 800
Wietse, Grou. Diverse gitaren
Harry, Tiel. ?
Neg K3 fan, Haaksbergen 5150
Skabouter,Alkmaar Framus Dragon
Alhambra, Deventer H K
Mabeco
Michael AE, Hoorn, Ubershall
Nielsje, Groningen, zelfbouweffecten
Toffe Gozer, Groningen, Music Man

skabouter
12 september 2004, 17:51
haha, dat lijkt me een goede. zitten we daar straks met Diezels, Framussen, Mesa`s en Guytrons, maar in het enthousiasme heeft niemand eraan gedacht een gitaar mee te nemen..........

zitten we dan........................:D

ieme
12 september 2004, 19:31
ik zei toch, ik neem mn 57er gibson mee!

Daniël_san
12 september 2004, 19:32
En wietse neemt nog wat mee :) Alleen ik kan niet. :-? :(

kokeleko
12 september 2004, 19:33
ik zei toch, ik neem mn 57er gibson mee!

Ja......opletten :D

ieme
12 september 2004, 19:33
ik zei toch, ik neem mn 57er gibson mee!

Ja......opletten :D
ey ko dat doe je knap bellen en mssgs posten! je lijkt wel een vrouw!

kokeleko
12 september 2004, 19:36
ik zei toch, ik neem mn 57er gibson mee!

Ja......opletten :D
ey ko dat doe je knap bellen en mssgs posten! je lijkt wel een vrouw!

Heeje Ieme ook jij kan te ver gaan, mooi Wiebe.

ieme
12 september 2004, 19:37
ik zei toch, ik neem mn 57er gibson mee!

Ja......opletten :D
ey ko dat doe je knap bellen en mssgs posten! je lijkt wel een vrouw!

Heeje Ieme ook jij kan te ver gaan, mooi Wiebe.

Zo zo veel praatjes voor iemand met nekspit!

alhambra
12 september 2004, 20:08
ja zoiets bedoelde ik ook :-D

Sjesus allemaal kerels en niet 1 die hierop reageert :-D

alhambra
12 september 2004, 20:09
btw het lijkt erop dat ik kan zal ik ook maar een bas meenemen ??

harrie-beton
12 september 2004, 21:35
23e komt Harrie Beton ook met zijn POD XT, met de nieuwste software op het podje. Onder andere Bogner simulaties, 5150 en Engl uit een PODxt, kom dat horen en ZELF proberen.

En ja, dhr Beton is een rijk man en neemt OPNAME apparatuur mee (DAT recorder en RODE microfoon) om de ampjes op te nemen.

Plus een VIDEO camera, dus Bassie - naar de kapper!
uiteraard is deze camera voorzien van FIREWIRE dus..

Tot dan.

skabouter
12 september 2004, 23:26
dat is echt geweldig, harry :)

amp clips, en video-opnames 8-)

MaBeCo
12 september 2004, 23:59
Mabeco komt uit de het Westland, tussen Den Haag en Rotterdam.
Ik neem ook een vriend mee!
Nogmaals een perfect idee om dit te organiseren!

ieme
13 september 2004, 08:26
Mabeco komt uit de het Westland, tussen Den Haag en Rotterdam.
Ik neem ook een vriend mee!
Nogmaals een perfect idee om dit te organiseren!

dankje!

Nielsje
13 september 2004, 09:41
euh...ska..ik weet niet of het wel lukt om wat zelfbouw effecten mee te nemen..dat ligt op het moment een beetje stil, maar ik zal zien , moet wel lukken voor 23 oktober om nog ff m'n tubescreamer in elkaar te proppen..

maar ja..ik zeg het nu meteen al, het is niets interessants, een ts808 klooneneenhalf en een cleanbooster

ik neem wel een gitaar mee :)

komt die brunetti maranello van eh.. (hoofd had um toch?) ook deze kant op?

ieme
13 september 2004, 09:42
komt die brunetti maranello van eh.. (hoofd had um toch?) ook deze kant op?

Ik hoop het, Yasser (hoofd) zijn maranello is eerst van mij geweest en ik zou er graag weer eens over spelen!

Stitch
13 september 2004, 11:41
waarschijnlijk kom ik ook langs....feest!

ieme
13 september 2004, 12:36
Het belooft een mooie middag te gaan worden!
:speed:

skabouter
13 september 2004, 16:14
khoop ook dat hoofd komt, kan ik zijn amp afkraken :D
hij kan in elk geval wel met mij meerijden, als ik zelf uberhaupt ga.

ieme
13 september 2004, 16:15
khoop ook dat hoofd komt, kan ik zijn amp afkraken :D
hij kan in elk geval wel met mij meerijden, als ik zelf uberhaupt ga.
tuurlijk ga jij en hoofd! jullie nemen mijn ex-en mee! jij mn dragon en hoofd mn brunetti

schizo910
13 september 2004, 17:49
Als ik kom neem ik deze zooi mee:

http://img38.exs.cx/img38/5587/board.jpg

http://img61.exs.cx/img61/1590/DuoJet01.jpg

http://img61.exs.cx/img61/3746/6120-01.jpg

en een Koch Multitone met 4x12"

Michael AE
13 september 2004, 18:28
Ik wil die uberschall en Single recto graag eens horen!

Okay, ik zal ze beiden meenemen.

alhambra
13 september 2004, 19:53
Met zoveel amps bijelkaar zou het wel mooi zijn om een line6 flextone erbij te hebben staan dan kunnen we een panel "blind" laten luisteren tussen het echte werk en de modeling amp.

alhambra
13 september 2004, 19:54
Al zeg ik het zelf in vind het een top idee gozer !!!!

ieme
13 september 2004, 20:06
Met zoveel amps bijelkaar zou het wel mooi zijn om een line6 flextone erbij te hebben staan dan kunnen we een panel "blind" laten luisteren tussen het echte werk en de modeling amp.

Dan wil ik wel in het pannel, zeker dat er 1 iemand van de organisatie in het pannel moet! ikke ikke ikke! :lol: :razz: :lol:

ieme
13 september 2004, 20:07
Als ik kom neem ik deze zooi mee:

http://img61.exs.cx/img61/1590/DuoJet01.jpg

http://img61.exs.cx/img61/3746/6120-01.jpg



Oeh, die 2 gretsches zou ik erg graag eens bespelen!
EDIT: ALLEEN NAAR KIJKEN LUISTEREN IS OOK GENOEG...

ieme
13 september 2004, 20:25
Met zoveel amps bijelkaar zou het wel mooi zijn om een line6 flextone erbij te hebben staan dan kunnen we een panel "blind" laten luisteren tussen het echte werk en de modeling amp.
we kunnen ook met Harry-beton zn POD XT vergelijken!

ieme
13 september 2004, 20:25
1 Ieme, Heerenveen. Guytron
2 Andy, Groningen. Engl Powerball
3 Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800
* Entire, Groningen. Marshall JCM 800
4 Harry, Tiel.
5 Skabouter, alkmaar, framus dragon
6 Hoofd, amsterdam, Brunetti Maranello
7 Alhambra, Deventer, H&K
8 Neg K3 fan, Haaksbergen, Peavey 5150
9 Wietse, Grou, mooie oude gitaren!
10 Michael AE, Hoorn, Bogner Uberschall shiva& Mesa single recto!!
11 schizo910, Amsterdam, Koch Multitone (+ gretsches)
12 Nielsje, Groningen, Zelfbouw effecten
13 Mabeco, den haag, "vriend"
14 Toffe Gozer, Groningen, Music Man
15 harrie-beton, groningen, POD XT
16 Stitch, enschede,

Als ik iemand vergeten ben, PM ME EVEN!!

Lijkt erop dat we de 20 wel gaan halen, bij entire staat een * omdat dat de band van Andy is Bas, drums en andy...

wietse
13 september 2004, 20:30
huh ik kom maar 1 keer hoor , al zet je me 2 keer op de lijst .
heb mischien wel voldoende massa voor 2 maar splitsen lukt me nog steeds niet :-D

robzilla
13 september 2004, 20:46
Ik weet het nog niet, ik kom heel misschien met een vriend van me. Hoelang is Groningen ongeveer vanaf Leiden met de trein, en dat kost veel te veel :P

ieme
13 september 2004, 20:52
Ik weet het nog niet, ik kom heel misschien met een vriend van me. Hoelang is Groningen ongeveer vanaf Leiden met de trein, en dat kost veel te veel :P

check het op www.9292ov.nl staat alles precies op!

ben???
13 september 2004, 21:41
Als ik een lift kan krijgen (Rotterdam) kom ik ook wel, maar zonder amp. Wil er juist een kopen als ik op de een of andere manier weer geld ontvang, en op zo'n gearmeeting kan ik me een orienteren. Neem als de koffer dan al af is wel m'n Kelly mee.

Stitch
13 september 2004, 21:48
hee ben trouwens nog nooit (schaam :-D ) op een meeting geweest, maareh hoe veilig is het om je gitaar mee te nemen eigenlijk? Kijk iedereen kan een gitaar vasthouden, maar of dat nog zo netjes gedaan wordt na 5+ biertjes?

ieme
13 september 2004, 22:39
hee ben trouwens nog nooit (schaam :-D ) op een meeting geweest, maareh hoe veilig is het om je gitaar mee te nemen eigenlijk? Kijk iedereen kan een gitaar vasthouden, maar of dat nog zo netjes gedaan wordt na 5+ biertjes?
als je ziet wat er aan dure apparatuur staat van iedereen kun je rustig zeggen dat er zeer zorgvuldig mee om gegaan wordt hoor!

Negative K3 fan
13 september 2004, 22:59
hee ben trouwens nog nooit (schaam :-D ) op een meeting geweest, maareh hoe veilig is het om je gitaar mee te nemen eigenlijk? Kijk iedereen kan een gitaar vasthouden, maar of dat nog zo netjes gedaan wordt na 5+ biertjes?

5 biertjes??? tss, ik dacht dat je hier in het oosten woonde :)

andy
13 september 2004, 23:42
Lijkt erop dat we de 20 wel gaan halen, bij entire staat een * omdat dat de band van Andy is Bas, drums en andy...


:???:

Entire en Pikasso zijn de gitaristen van de band Entire.
Ik ben zanger gitarist van Mean Machine. De bassist van Mean Machine post af en toe eens onder de naam Lord Tell. Zo dat is ook weer opgehelderd. :razz:

andy
13 september 2004, 23:47
Ik denk dat het gezien de opkomst wel handig is als ik er een tweede ruimte bij "huur". Want om al die amps nou in een ruimte te zetten lijkt me niet echt handig.

ieme
14 september 2004, 08:19
Lijkt erop dat we de 20 wel gaan halen, bij entire staat een * omdat dat de band van Andy is Bas, drums en andy...


:???:

Entire en Pikasso zijn de gitaristen van de band Entire.
Ik ben zanger gitarist van Mean Machine. De bassist van Mean Machine post af en toe eens onder de naam Lord Tell. Zo dat is ook weer opgehelderd. :razz:
Ow ja, zo pasten de steel en de vork weer in elkaar!

ieme
14 september 2004, 11:05
ja toch?

andy
14 september 2004, 11:08
Inderdaad. :wink:

Stitch
14 september 2004, 12:06
oordopjes mee begrijp ik al :satisfie:

pikasso
14 september 2004, 12:29
Lijkt erop dat we de 20 wel gaan halen, bij entire staat een * omdat dat de band van Andy is Bas, drums en andy...


:???:

Entire en Pikasso zijn de gitaristen van de band Entire.
Ik ben zanger gitarist van Mean Machine. De bassist van Mean Machine post af en toe eens onder de naam Lord Tell. Zo dat is ook weer opgehelderd. :razz:

Andy mocht willen dat hij in Entire speelde
whahahahahaha

harrie-beton
14 september 2004, 13:29
Stich,

Qua veiligheid is het geen probleem. Vorige meeting had ik een beamer en laptop á 5000 euri bij me. Dat ging prima.

En als je op een gitaar van iemand wilt spelen dan vraag je dat. Sommige gitaristen willen dat namelijk niet.

Over de vergelijking van PODxt en de "echte" amps - leuk.
Een soort wijnproeverij met gitaarversterkers.
Wel alles doorslikken.

hb

andy
14 september 2004, 14:27
Andy mocht willen dat hij in Entire speelde
whahahahahaha

Ik weet waar jouw huisje woont, ik weet waar je bedje slaapt!!!!!! :evil:

















:razz:

ieme
14 september 2004, 14:53
Stich,

Qua veiligheid is het geen probleem. Vorige meeting had ik een beamer en laptop á 5000 euri bij me. Dat ging prima.

En als je op een gitaar van iemand wilt spelen dan vraag je dat. Sommige gitaristen willen dat namelijk niet.

Over de vergelijking van PODxt en de "echte" amps - leuk.
Een soort wijnproeverij met gitaarversterkers.
Wel alles doorslikken.

hb
Ging prima toch harrie? Je moet nog wel ff aan je Guytron GT100 preset werken hoor! haha

ieme
14 september 2004, 14:54
Andy mocht willen dat hij in Entire speelde
whahahahahaha

Ik weet waar jouw huisje woont, ik weet waar je bedje slaapt!!!!!! :evil:


:razz:
Ey andor... nou nergens om maar nu krijg je praatjes heh...
HOE weet JIJ waar CHRIS zn BED is?

ieme
14 september 2004, 14:57
Verdacht...

http://www.entire-music.nl/balkII/Original%20Files/78.JPG

andy
14 september 2004, 16:02
Ik heb er nog wel een uit ons familie album. :razz:

http://www.entire-music.nl/Kantine/kantine15.jpg

ieme
14 september 2004, 16:08
No offence heren!

pikasso
14 september 2004, 17:17
oeps
:oops: :oops: :oops:

pikasso
14 september 2004, 17:18
Stich,

Qua veiligheid is het geen probleem. Vorige meeting had ik een beamer en laptop á 5000 euri bij me. Dat ging prima.

En als je op een gitaar van iemand wilt spelen dan vraag je dat. Sommige gitaristen willen dat namelijk niet.

Over de vergelijking van PODxt en de "echte" amps - leuk.
Een soort wijnproeverij met gitaarversterkers.
Wel alles doorslikken.

hb
Zeg andy,
zou marieke ook voor doorslikken zijn?
:razz:

ieme
14 september 2004, 17:43
De uitnodiging is verstuurd:

http://groups.msn.com/_Secure/0SwAAAL0VjTLRSXl9VpUr!oxRq*hMkTi62qrWYYc0xpWZM1xrZ UrinTbiF9M5OBsGsKDU7GzmWudU6kMMcxIWTyzSYuYRUtxNyjx Qm!dGUp7eINSt*XIiQQ/Foto-Curacao2004-01.jpg?dc=4675489078542015092

De kans van zijn aanwezigheid is klein, maar we hopen dat Rob Winter tijd zal vinden om op zaterdag 23 oktober langs te komen en het een en ander over zijn avonturen als gitarist te vertellen!

Keep you posted!
ieme

ben???
14 september 2004, 19:42
Maar kan iemand me dan een lift uit de regio rotterdam geven?

andy
14 september 2004, 20:14
Nog een praktisch punt.

Speakersnoer en gitaarkabels zal iedereen wel meenemen, maar laat een paar mensen ook stekkerdozen meenemen.

@Ben Probeer anders ff via PM reisafspraak te maken. Kijk ff in de lijst wie komen, of er ook mensen uit jouw regio gaan.

ben???
14 september 2004, 20:35
Mabeco komt uit de het Westland, tussen Den Haag en Rotterdam.
Ik neem ook een vriend mee!
Nogmaals een perfect idee om dit te organiseren!
past er misschien nog iemand bij :D?

andy
14 september 2004, 20:38
Zeg andy,
zou marieke ook voor doorslikken zijn?
:razz:

Vraag het haar. Duik daarna dan wel snel weg. :-D

ieme
14 september 2004, 20:44
Ik zal het de 23ste ook wel ff duidelijk melden maar

TIP: LET OP HET AANSLUITEN OP DE WATTAGES EN OHMAGES VAN DE AMPS EN CABS!!!
Zou erg zonde zijn dat er mensen met kapotte spullen huiswaards keren

FNaRK
14 september 2004, 20:56
joh :???:

waar moet je op letten dan ?

ieme
14 september 2004, 20:58
joh :???:

waar moet je op letten dan ?
dat t een beetje matched....
(maar das alleen voor de liefhebber, ik speel met een 100 watt top op 16 ohm over een 60 watt cab met 32 ohm...)

ieme
14 september 2004, 20:59
Of een andere snelgemaakte fout, als je ff van amp wil wisselen dat je t snoer uit de cab haalt en dan in de andere amp doet dus 2 tops aan elkaar koppelt...

MaBeCo
14 september 2004, 23:58
Sorry Ben???, zou normaal beslist geen probleem zijn, alleen omdat het voor ons ook zo ver weg is gaan we de avond daarvoor al naar het Groningse, we gaan eerst bij een oude bandvriend van ons langs die inmiddels verhuisd is van Het Westland naar Emmen. Jammer! Komt Bluegate niet met zijn nieuwe Guytron?

ieme
15 september 2004, 09:44
Komt Bluegate niet met zijn nieuwe Guytron?
is nog niet bekend, ieme komt wel met dat oude ding van em... GAY-TRON ofzo staat daar op...

harrie-beton
15 september 2004, 10:55
ik heb die Guytron gehoord op mp3's. Klinkt goed man..

El34 buizen enzo. Hij lijkt een beetje qua klank op de variac van Eddie Halen. In mijn podxt probeer ik hem na te maken.

hb

andy
15 september 2004, 11:53
Als je toch al bijna alles in die POD van je hebt HB, kunnen wij onze amps wel thuis laten. :lol:

Niet serieus op ingaan, jongens. :wink:

skabouter
15 september 2004, 12:35
je had het over het "huren" van een 2e ruimte ? kost het ons nog iets dan ? of net als vorige keer gratis ?

pikasso
15 september 2004, 13:27
Ik denk dat het wederom niets kost
Ja een biertje voor het organisatie-trio
:-D :-D :-D :-D

andy
15 september 2004, 15:53
Podium afhuren kost 6 euro 80, dus als iedereen 50 eurocent meeneemt, ben ik ook weer uit de kosten. :razz:

Nee het is weer gratis. Ik denk dat als ik 3 ruimtes tegelijk had gehuurd het wel iets gekost had. Daarom regel ik op het laatste moment er wel een ruimte bij. :wink:

ieme
15 september 2004, 18:15
Ik denk dat het wederom niets kost
Ja een biertje voor het organisatie-trio
:-D :-D :-D :-D

JA dat klopt!

Bleak
15 september 2004, 23:28
yo ik kom ook :cool: dan heb ik ov, dus lekker lang in de trein hangen ricthing Gröning!

of komt er iemand uit de achterhoek of zo die me mee kan nemen? :roll:

wanna1
16 september 2004, 00:14
Ik kom ook.

De JCM 800's zijn dat 10 ers of 03 ers of combo's
ivm de meename van een 10 er of 03 er

En ik wil een Line 6 proberen !!!!

Is er voldoende parkeer ruimte ??

andy
16 september 2004, 00:20
1 Ieme, Heerenveen. Guytron (Ieme)
2 Andy, Groningen. Engl Powerball (Andor)
3 Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800 (Chris)
4 Entire, Groningen. Marshall JCM 800 (Jan)
5 Harry, Tiel.
6 Skabouter, alkmaar, framus dragon (Arjen)
7 Hoofd, amsterdam, Brunetti Maranello (Yasser)
8 Alhambra, Deventer, H&K (Rob)
9 Neg K3 fan, Haaksbergen, Peavey 5150 ( Lennart)
10 Wietse, Grou, mooie oude gitaren!
11 Michael AE, Hoorn, Bogner Uberschall shiva& Mesa single recto!!
12 Schizo910, Amsterdam, Koch Multitone (+ gretsches)
13 Nielsje, Groningen, Zelfbouw effecten (Niels)
14 Mabeco, den haag, "vriend"
15 Toffe Gozer, Groningen, Music Man
16 harrie-beton, groningen, POD XT (Mark)
17 Stitch, enschede,
18 Bleak, Lochem. (Peter)

Hehe, de eerste bassist heeft zich gemeld (na lichte aandrang :lol: )


Bij wie heeft Hoofd zich trouwens gemeld?? Ik heb sinds hij naar Hongarije is afgereisd geen post meer van hem gezien. Lange vakantie???

andy
16 september 2004, 00:31
Er is een parkeerplaats voor de deur. Ook in de straat is voldoende ruimte. De Marshals zijn top en cab, welk type weet ik niet. Dat weet Pikasso wel. ( Ik weet niet eens wat mijn type is :oops: )

1 Ieme, Heerenveen. Guytron (Ieme)
2 Andy, Groningen. Engl Powerball (Andor)
3 Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800 (Chris)
4 Entire, Groningen. Marshall JCM 800 (Jan)
5 Harry, Tiel.
6 Skabouter, alkmaar, framus dragon (Arjen)
7 Hoofd, amsterdam, Brunetti Maranello (Yasser)
8 Alhambra, Deventer, H&K (Rob)
9 Neg K3 fan, Haaksbergen, Peavey 5150 ( Lennart)
10 Wietse, Grou, mooie oude gitaren!
11 Michael AE, Hoorn, Bogner Uberschall shiva& Mesa single recto!!
12 Schizo910, Amsterdam, Koch Multitone (+ gretsches)
13 Nielsje, Groningen, Zelfbouw effecten (Niels)
14 Mabeco, den haag, "vriend"
15 Toffe Gozer, Groningen, Music Man
16 harrie-beton, groningen, POD XT (Mark)
17 Stitch, enschede,
18 Bleak, Lochem. (Peter)
19 Wanna 1, Friesland??

Bleak
16 september 2004, 00:52
ik kan waarschijnlijk geen bass box mee nemen hoor :oops:

of alhambra moet ff langs men huis rijden om een hartke 3500 en een 410xl achter in te gooien, maar ik gok er niet op :P

kweet btw niet eens of ik wel met hem mee mag! ik zal men bass iig maar wel mee nemen :)

andy
16 september 2004, 00:58
Ik zet deze wel voor je neer, ben je ook weer blij. :wink:

http://www.marshallamps.com/images/archive/images/7412.jpg

ieme
16 september 2004, 07:44
hoeveel nachtjes slapen nog?

pikasso
16 september 2004, 09:17
Type??

Geen idee.
Ben maar een gitarist...........

Negative K3 fan
16 september 2004, 10:35
Ik zet deze wel voor je neer, ben je ook weer blij. :wink:

http://www.marshallamps.com/images/archive/images/7412.jpg

wow, dat is zon ding waar die gast van muse op speelt ofzo? is dat nog wat?

andy
16 september 2004, 10:52
Ik weet alleen dat onze bassist hier over speelt. Dus het ding staat er echt op de meeting. Stond er in mei trouwens ook. Bleak is er nogal enthousiast over, vandaar.

ieme
16 september 2004, 12:54
Dat is toch een vrij veel voorkomende baskast van marshall?

skabouter
16 september 2004, 13:07
je ziet hem niet vaak hoor. maar tis echt een super mooi ding :)
ik was er ook zeer van onder de indruk, in mei

bert k
16 september 2004, 14:09
Ik lees dit topic nu pas... Ik moet nog ff kijken of ik tijd heb, maar het is wel weer leuk! Als ik kom, neem ik een Flextone III mee (met 1 x 12, dus eens kijken hoe dat op een mooie cab klinkt) Ik zal ook maar mijn LP Custom meeslepen, daat zeurt Skabouter al een half jaar om :D

Nog meerijders vanuit Rotterdam? Scheelt me weer flink in de benzineprijs, das ook wel lekker...

Bleak
16 september 2004, 14:34
[quote=andy]Ik zet deze wel voor je neer, ben je ook weer blij. :wink:


wow, dat is zon ding waar die gast van muse op speelt ofzo? is dat nog wat?

hij stond er de voruige keer ook!

toen klonk het toch wel lekker of niet?

wanna1
16 september 2004, 15:41
Type??

Geen idee.
Ben maar een gitarist...........

HUH ?? :o

1 kanaals of 2 kanaals dan ??

andy
16 september 2004, 16:25
De mijne is 1 kanaals. Alleen high en low ingang.

PatrickS
16 september 2004, 17:20
Ik (ex-SiNiS) en Ben??? komen misschien ook, maar moet hem er nog ff over inlichten :D

ik neem m'n Shadow wel mee, ik zal u allen bekeren tot het Shadowisme ;)

skabouter
16 september 2004, 17:27
Ik lees dit topic nu pas... Ik moet nog ff kijken of ik tijd heb, maar het is wel weer leuk! Als ik kom, neem ik een Flextone III mee (met 1 x 12, dus eens kijken hoe dat op een mooie cab klinkt) Ik zal ook maar mijn LP Custom meeslepen, daat zeurt Skabouter al een half jaar om :D

Nog meerijders vanuit Rotterdam? Scheelt me weer flink in de benzineprijs, das ook wel lekker...

kom kom bert, als ik echt zeur piep je wel anders, hoor :D
maar je charvel is ook meer dan welkom, vond ik ook wel een bruut racemonster.

ben???
16 september 2004, 20:08
Ok, Sinistral en ik komen ook. Kunnen we dan met jou meerijden bert? Delen we de benzineprijs wel enzo. Ik neem dus een Jackson Kelly mee als de koffer dan klaar is.

ben???
16 september 2004, 20:38
1 Ieme, Heerenveen. Guytron (Ieme)
2 Andy, Groningen. Engl Powerball (Andor)
3 Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800 (Chris)
4 Entire, Groningen. Marshall JCM 800 (Jan)
5 Harry, Tiel.
6 Skabouter, alkmaar, framus dragon (Arjen)
7 Hoofd, amsterdam, Brunetti Maranello (Yasser)
8 Alhambra, Deventer, H&K (Rob)
9 Neg K3 fan, Haaksbergen, Peavey 5150 ( Lennart)
10 Wietse, Grou, mooie oude gitaren!
11 Michael AE, Hoorn, Bogner Uberschall shiva& Mesa single recto!!
12 Schizo910, Amsterdam, Koch Multitone (+ gretsches)
13 Nielsje, Groningen, Zelfbouw effecten (Niels)
14 Mabeco, den haag, "vriend"
15 Toffe Gozer, Groningen, Music Man
16 harrie-beton, groningen, POD XT (Mark)
17 Stitch, enschede,
18 Bleak, Lochem. (Peter)
19 Ben, Berkel en Rodenrijs, Jackson Kelly
20 Sinistral, Berkel en Rodenrijs, Shadow (Patrick)

skabouter
16 september 2004, 21:49
zozozo, mooi lijstje aan het worden :)

is er nou niemand met een Diezel die ff kan komen ?

Stitch
16 september 2004, 22:00
hee tof, heb er zin in! Nou ff niet vergeten op tijd vrij te vragen van me werk (story of my life :-D )

Ik neem trouwens waarschijnlijk een podXT, marshall 8008 eindtrap en ESP eclipse stbc mee! Alhambra en negk3fan, ik kan ik met jullie mee rijden?

Trouwens, wie zorgt er voor de naambordjes :razz:

skabouter
16 september 2004, 22:18
ik heb al een jas met mijn naam erop :)
maar naambordjes zijn idd wel een goed idee :)
(hoewel ik de meeste al ken)

wat ook een goed plan is, is om je eigen gear ff te labelen. niet zozeer voor de veiligheid, maar gewoon dat je weet van "ah, die crappy brunetti is dus van hoofd". en "aaaaaaahhhh, die geweldig klinkende framus dragon is dus van skabouter" :D

Anders Destium
16 september 2004, 22:27
Ik wil best komen maar ik hoop dat het uitkomt (ik heb dan scriptiestress geloof ik), ik had geloof ik in een vorig topic al een plaatsje bij Roadkill geclaimd :)

Zo te zien hoef ik niets aan versterking mee te nemen (er zijn al Kochs en Pods), dus het wordt denk ik slechts 1 gitaar (of 2 :razz: )

Ik ben makkelijk te herkennen, 1.72 met overbeet en een veel te mooie gitaar voor wat ik kan 8-)

Bins
16 september 2004, 22:54
Als ik niet hoef te werken kom ik wel (ik kijk zaterdag ff in de agenda). Ik hoop wel dat ik dan met de hooggeachte heer Skabouter mee kan rijden.
Ik neem mn EMG-equipped OLP mee (als je het zo opschrijft, klinkt het als heel wat haha).

PatrickS
16 september 2004, 22:56
nog een (beetje) bekend gezicht ;)

Stitch
16 september 2004, 22:57
en een veel te mooie gitaar voor wat ik kan 8-)

LOL, zoals 80% van dit forum :lol: (of heb ik het nou puur over mezelf)

skabouter
16 september 2004, 23:22
neehoor, I`m with ya in this one :D

pikasso
17 september 2004, 09:31
Me 2

Negative K3 fan
17 september 2004, 09:38
en ik heb een agile :-?

schizo910
17 september 2004, 10:05
en een veel te mooie gitaar voor wat ik kan 8-)

LOL, zoals 80% van dit forum :lol: (of heb ik het nou puur over mezelf)

Nah, je hebt het ook over mij :razz:

skabouter
17 september 2004, 10:09
EN over mijn moeder :evil: :D

harrie-beton
17 september 2004, 10:26
wanna1


En ik wil een Line 6 proberen !!!!


Er zijn 2 potten xt en 1 flextone dus "go your gang"
Niet teveel zuipen want die dingen instellen is ingewikkeld.

hb

mark

ieme
17 september 2004, 11:21
en een veel te mooie gitaar voor wat ik kan 8-)

LOL, zoals 80% van dit forum :lol: (of heb ik het nou puur over mezelf)
Nee er zijn ook mensen met een veel te mooie (en dure!!) amp voor wat ze kunnen! :roll:

LordRiffenstein
17 september 2004, 11:37
en ik heb een agile :-?

Zoals reeds gezegd, veel te mooi voor wat je kan :razz:

ieme
17 september 2004, 11:38
en ik heb een agile :-?

Zoals reeds gezegd, veel te mooi voor wat je kan :razz:

LOL!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Negative K3 fan
17 september 2004, 14:46
maarja ik heb verder in totaal wel voor iets van 3000 aan gear.

ieme
17 september 2004, 14:51
maarja ik heb verder in totaal wel voor iets van 3000 aan gear.
Nah lennart wat hap je weer lekker!

LordRiffenstein
17 september 2004, 14:58
maarja ik heb verder in totaal wel voor iets van 3000 aan gear.

3000 gulden?

ieme
17 september 2004, 14:59
maarja ik heb verder in totaal wel voor iets van 3000 aan gear.

3000 gulden?
Pesetas

LordRiffenstein
17 september 2004, 15:01
maarja ik heb verder in totaal wel voor iets van 3000 aan gear.

3000 gulden?
Pesetas

Oh ik vermoedde dat hij dacht dat '5150' de waarde was van zijn versterker :razz:

ieme
17 september 2004, 15:01
maarja ik heb verder in totaal wel voor iets van 3000 aan gear.

3000 gulden?
Pesetas

Oh ik vermoedde dat hij dacht dat '5150' de waarde was van zijn versterker :razz:

Nee das in YEN

Negative K3 fan
17 september 2004, 15:24
3000 frikandellen


edit: ik bedoel ik kan ook wel lullig tegen jullie gaan doen, maar ik verlaag me niet tot jullie niveau om met twee volwassenen een puber van 17 belachelijk te maken... overigens nog volledig off topic

ieme
17 september 2004, 15:25
3000 frikandellen

?? goeie grap ?? snap em alleen niet... zal wel aan mij liggen!

LordRiffenstein
17 september 2004, 15:25
3000 frikandellen

MEATBALL!!

Negative K3 fan
17 september 2004, 15:35
3000 frikandellen

MEATBALL!!

mwahaha, nu vraag je er gewoon om

http://www.lordriffenstein.com/images/Yoeri16.jpg

alhambra
17 september 2004, 15:46
3000 frikandellen


edit: ik bedoel ik kan ook wel lullig tegen jullie gaan doen, maar ik verlaag me niet tot jullie niveau om met twee volwassenen een puber van 17 belachelijk te maken... overigens nog volledig off topic

Daar heb je geen 2 volwassenen voor nodig.

Trouwens die 20 euro die bij je moeder op het nachtkastje ligt hoort niet bij jouw gear hoor, da's de opbrengs van 1 week.

Negative K3 fan
17 september 2004, 15:49
ik kijk nooit bij mn moeder op het nachtkastje en jij bent echt een viespeuk dat je oude lelijke wijven enukt en daar nog voor betaalt ook.

0wnage, of niet yoeri.

ieme
17 september 2004, 15:51
3000 frikandellen


edit: ik bedoel ik kan ook wel lullig tegen jullie gaan doen, maar ik verlaag me niet tot jullie niveau om met twee volwassenen een puber van 17 belachelijk te maken... overigens nog volledig off topic

Daar heb je geen 2 volwassenen voor nodig.

Trouwens die 20 euro die bij je moeder op het nachtkastje ligt hoort niet bij jouw gear hoor, da's de opbrengs van 1 week.

Nah kom kom, Lord rif is wel volwassen, maar ik niet hoor!

LordRiffenstein
17 september 2004, 15:53
3000 frikandellen


edit: ik bedoel ik kan ook wel lullig tegen jullie gaan doen, maar ik verlaag me niet tot jullie niveau om met twee volwassenen een puber van 17 belachelijk te maken... overigens nog volledig off topic

Zo, wanneer hebben ze je gevoel voor humor chirurgisch verwijderd?

En die uitspraak van MEATBALL is behoorlijk bekend maar daar ben jij ongetwijfeld te jong voor.

ieme
17 september 2004, 15:54
3000 frikandellen


edit: ik bedoel ik kan ook wel lullig tegen jullie gaan doen, maar ik verlaag me niet tot jullie niveau om met twee volwassenen een puber van 17 belachelijk te maken... overigens nog volledig off topic

Zo, wanneer hebben ze je gevoel voor humor chirurgisch verwijderd?

chirurgisch? dat doen wij in friesland met de vuist! :lol:

LordRiffenstein
17 september 2004, 15:56
3000 frikandellen


edit: ik bedoel ik kan ook wel lullig tegen jullie gaan doen, maar ik verlaag me niet tot jullie niveau om met twee volwassenen een puber van 17 belachelijk te maken... overigens nog volledig off topic

Zo, wanneer hebben ze je gevoel voor humor chirurgisch verwijderd?

chirurgisch? dat doen wij in friesland met de vuist! :lol:

Ja, jij kan het weten :razz:

ieme
17 september 2004, 15:57
dankje

LordRiffenstein
17 september 2004, 16:01
dankje

Mmm iedereen is precies nogal touchy vandaag :-?

ieme
17 september 2004, 16:09
Persoonlijk zou ik geen 3000 euro uitgeven voor een Agile + 5150 combo...

Maar jij bent er wel blij mee zo te zien
http://217.120.167.227/website1/gitaarnet2004/full/gitaarnet_forum_22mei2004-029.jpg

Negative K3 fan
17 september 2004, 16:36
superblij, alleen hij ligt nu al een tijdje bij de reparateur omdat ze bij tags een stuk lak eraf hebben weten te krijgen. Die lach op mijng ezicht op de foto komt ook doordat ik daar op een powerball speel en me dan besef dat een 5150 zo gek nog niet is :)

wanna1
17 september 2004, 16:38
Nou weet ik nog steeds niet wat voor types die JCM800's zijn.
Hm ik heb dan ook nog een dikke maand omdat uit te zoeken

pikasso
17 september 2004, 16:49
ik zal vanavond es kijken

pikasso
17 september 2004, 16:50
maarja ik heb verder in totaal wel voor iets van 3000 aan gear.

Ik ben diep onder de indruk

ieme
17 september 2004, 17:05
maarja ik heb verder in totaal wel voor iets van 3000 aan gear.

Ik ben diep onder de indruk
Je bent niet de enige... :wink:

andy
17 september 2004, 17:13
ik zal vanavond es kijken

Ik zal je wel ff helpen. :lol:

En hou op met Lennart te pesten.

@Lennart: Je moet een Powerball ook afstellen, jezus, wat hebben jullie er toen lafjes op gespeeld. :wink:

BLOK182
17 september 2004, 17:16
Meatball? haha van Archie Bunker right, super figuur haha :-D

pikasso
17 september 2004, 17:44
ik zal vanavond es kijken

Ik zal je wel ff helpen. :lol:

En hou op met Lennart te pesten.

@Lennart: Je moet een Powerball ook afstellen, jezus, wat hebben jullie er toen lafjes op gespeeld. :wink:

Papa Andy spreekt.....
Ja klonk wat lafjes, net MM

ieme
17 september 2004, 17:47
ik zal vanavond es kijken

Ik zal je wel ff helpen. :lol:

En hou op met Lennart te pesten.

@Lennart: Je moet een Powerball ook afstellen, jezus, wat hebben jullie er toen lafjes op gespeeld. :wink:

Papa Andy spreekt.....
Ja klonk wat lafjes, net MM

Ja andor we zullen het nooit weer doen...

LordRiffenstein
17 september 2004, 17:58
Meatball? haha van Archie Bunker right, super figuur haha :-D

:cool:

alhambra
17 september 2004, 18:01
ik zal vanavond es kijken

Ik zal je wel ff helpen. :lol:

En hou op met Lennart te pesten.

@Lennart: Je moet een Powerball ook afstellen, jezus, wat hebben jullie er toen lafjes op gespeeld. :wink:

Sjesus een beetje lang haar en je wordt meteen een wijf :-D


Wij pesten lennart niet lennart wil gepest worden, tja dat krijg je als je thuis geen aandacht krijgt.



Btw lennie ik ben ambtenaar dus dat geld op het nachtkastje kan niet van mij zijn. Je vader is vast zo lelijk dat hij zelfs je moeder moet betalen.

ieme
17 september 2004, 18:06
@ ambtenaar: Ah, ben jij ambtenaar.... :lol:
@ Lennart: Denk eerst eens na voordat je wat post want je hebt bijna 9000 posts en soms lees je ergens iets en dan neem je dat maar aan, je leest ergens dat een metal gast een Roland gebruikt dus zijn bij jou ALLE rolands alleen maar voor cleane Metal...
Je praat zoveel overdingen waar je echt alleen maar van horen en lezen over meepraat zonder dat je een degelijk product ooit in je handen gehad hebt laatstaan gehoord hebt!

Prettig weekend u allen!

ieme
17 september 2004, 18:11
goed dan zetten we er nu een streep onder en gaan weer verder met de topic waar ie voor bedoeld is!

andy
17 september 2004, 18:37
Papa Andy spreekt.....
Ja klonk wat lafjes, net MM

Zal ik je vanavond ff een half uurtje voor mn stack zetten??? Zonder die mieterige oordopjes....... :razz:

Maar zoals Ieme al zei................

Negative K3 fan
17 september 2004, 21:17
@ ambtenaar: Ah, ben jij ambtenaar.... :lol:
@ Lennart: Denk eerst eens na voordat je wat post want je hebt bijna 9000 posts en soms lees je ergens iets en dan neem je dat maar aan, je leest ergens dat een metal gast een Roland gebruikt dus zijn bij jou ALLE rolands alleen maar voor cleane Metal...
Je praat zoveel overdingen waar je echt alleen maar van horen en lezen over meepraat zonder dat je een degelijk product ooit in je handen gehad hebt laatstaan gehoord hebt!

Prettig weekend u allen!

owww lieve ieme hoe vaak is die discussie al niet gevoerd!!!1

noem mij trouwens eens een jazz gitarist die erom bekend staat dat ie op jazz chorussen speelt....

ieme
17 september 2004, 22:43
owww lieve ieme hoe vaak is die discussie al niet gevoerd!!!1



Ey nou nergens om maar wil je me wel geen LIEVE IEME noemen?

ben???
17 september 2004, 23:38
1 Ieme, Heerenveen. Guytron (Ieme)
2 Andy, Groningen. Engl Powerball (Andor)
3 Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800 (Chris)
4 Entire, Groningen. Marshall JCM 800 (Jan)
5 Harry, Tiel.
6 Skabouter, alkmaar, framus dragon (Arjen)
7 Hoofd, amsterdam, Brunetti Maranello (Yasser)
8 Alhambra, Deventer, H&K (Rob)
9 Neg K3 fan, Haaksbergen, Peavey 5150 ( Lennart)
10 Wietse, Grou, mooie oude gitaren!
11 Michael AE, Hoorn, Bogner Uberschall shiva& Mesa single recto!!
12 Schizo910, Amsterdam, Koch Multitone (+ gretsches)
13 Nielsje, Groningen, Zelfbouw effecten (Niels)
14 Mabeco, den haag, "vriend"
15 Toffe Gozer, Groningen, Music Man
16 harrie-beton, groningen, POD XT (Mark)
17 Stitch, enschede,
18 Bleak, Lochem. (Peter)
19 Ben, Berkel en Rodenrijs, Jackson Kelly
20 Sinistral, Berkel en Rodenrijs, Shadow (Patrick)

verder nog iemand?

en bert, gaatdat meerijden lukken?

Negative K3 fan
18 september 2004, 00:07
owww lieve ieme hoe vaak is die discussie al niet gevoerd!!!1



Ey nou nergens om maar wil je me wel geen LIEVE IEME noemen?

als het toch enrgens om gaat wil ik je leiver wel zo noemen.

andy
18 september 2004, 01:06
doppel post

andy
18 september 2004, 01:07
He boys nou ff kappen, praat het volgende maand maar uit.
Lennart had wel de reputatie van iets lezen en dan een mening hebben, maar de laatste maanden is dat anders geworden. Veel meer posts van zelf checken, keep up the good work.

Anyway voor die het wat kan schelen, mijn Marshall is een 2204, kwam ik vanavond achter. Stond achterop in kleine letters. Ik dacht dat het een JCM 800 MK 2 lead 50 was. :razz:
O ja en volledig verkloot door de vorige eigenaar door hem te modden en de voorversterkingkonppen dwars door het frontpaneel te rammen.

ieme
18 september 2004, 09:25
Ja andy das altijd jammer als een ander zoiets "verbeterd" denkt te hebben, orgineel is toch meestal fijner... Maar ben benieuwd hoe ie klinkt volgende maand!

ieme
18 september 2004, 10:16
noem mij trouwens eens een jazz gitarist die erom bekend staat dat ie op jazz chorussen speelt....
Albert King

Negative K3 fan
18 september 2004, 12:14
albert king is blues

wietse
18 september 2004, 13:04
albert king is blues

bekend doordat hij blues speelt ,is van oorsprong toch echt een jazzgitarist en daarvan is ook genoeg te vinden.
EN NU WEER ONTOPIC GODVERDOMME!!@111!@!@! stelletje kleuters.

ieme
18 september 2004, 13:06
albert king is blues

bekend doordat hij blues speelt ,is van oorsprong toch echt een jazzgitarist en daarvan is ook genoeg te vinden.
EN NU WEER ONTOPIC GODVERDOMME!!@111!@!@! stelletje kleuters.
Dankje wietse! :razz:

FNaRK
18 september 2004, 13:12
1 Ieme, Heerenveen. Guytron (Ieme)
2 Andy, Groningen. Engl Powerball (Andor)
3 Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800 (Chris)
4 Entire, Groningen. Marshall JCM 800 (Jan)
5 Harry, Tiel.
6 Skabouter, alkmaar, framus dragon (Arjen)
7 Hoofd, amsterdam, Brunetti Maranello (Yasser)
8 Alhambra, Deventer, H&K (Rob)
9 Neg K3 fan, Haaksbergen, Peavey 5150 ( Lennart)
10 Wietse, Grou, mooie oude gitaren!
11 Michael AE, Hoorn, Bogner Uberschall shiva& Mesa single recto!!
12 Schizo910, Amsterdam, Koch Multitone (+ gretsches)
13 Nielsje, Groningen, Zelfbouw effecten (Niels)
14 Mabeco, den haag, "vriend"
15 Toffe Gozer, Groningen, Music Man
16 harrie-beton, groningen, POD XT (Mark)
17 Stitch, enschede,
18 Bleak, Lochem. (Peter)
19 Ben, Berkel en Rodenrijs, Jackson Kelly
20 Sinistral, Berkel en Rodenrijs, Shadow (Patrick)


Hmm, komen er ook nog leuke mensen, of mensen die ik ken en langer dan 1 maand bij GitaarNet zijn aangemeld :???:

andy
18 september 2004, 13:45
:???:

De mensen die jou niks zeggen komen waarschijnlijk niet zo vaak in off topic. :razz:

Ik ken iig drie kwart "persoonlijk" en van de rest heb ik posts gelezen.

andy
18 september 2004, 13:49
Effe lijst opdaten, want er is door Ben iemand afgehaald.

1 Ieme, Heerenveen. Guytron (Ieme)
2 Andy, Groningen. Engl Powerball (Andor)
3 Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800 (Chris)
4 Entire, Groningen. Marshall JCM 800 (Jan)
5 Harry, Tiel.
6 Skabouter, alkmaar, framus dragon (Arjen)
7 Hoofd, amsterdam, Brunetti Maranello (Yasser)
8 Alhambra, Deventer, H&K (Rob)
9 Neg K3 fan, Haaksbergen, Peavey 5150 ( Lennart)
10 Wietse, Grou, mooie oude gitaren!
11 Michael AE, Hoorn, Bogner Uberschall shiva& Mesa single recto!!
12 Schizo910, Amsterdam, Koch Multitone (+ gretsches)
13 Nielsje, Groningen, Zelfbouw effecten (Niels)
14 Mabeco, den haag, "vriend"
15 Toffe Gozer, Groningen, Music Man
16 harrie-beton, groningen, POD XT (Mark)
17 Stitch, enschede,
18 Bleak, Lochem. (Peter)
19 Ben, Berkel en Rodenrijs, Jackson Kelly
20 Sinistral, Berkel en Rodenrijs, Shadow (Patrick)
21 Wanna 1, Friesland
22 Bert K, Rotterdam

Ik heb gisteren overleg gehad met Viadukt en het is mogelijk om meerdere ruimtes er bij te huren.
Stroomvoorziening is geen punt, in de primaire ruimte waar we zitten zijn alleen al 5 verschillende groepen.

ieme
18 september 2004, 13:56
Mooi! hoeveel nachtjes slapen nog?

ben???
18 september 2004, 14:22
Effe lijst opdaten, want er is door Ben iemand afgehaald.


00ps


ik moet trouwens nog ff kijken, want ergens rond die tijd ga ik ook naar het gergiev festival in de doelen hiero.

pikasso
18 september 2004, 14:26
1 Ieme, Heerenveen. Guytron (Ieme)
2 Andy, Groningen. Engl Powerball (Andor)
3 Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800 (Chris)
4 Entire, Groningen. Marshall JCM 800 (Jan)
5 Harry, Tiel.
6 Skabouter, alkmaar, framus dragon (Arjen)
7 Hoofd, amsterdam, Brunetti Maranello (Yasser)
8 Alhambra, Deventer, H&K (Rob)
9 Neg K3 fan, Haaksbergen, Peavey 5150 ( Lennart)
10 Wietse, Grou, mooie oude gitaren!
11 Michael AE, Hoorn, Bogner Uberschall shiva& Mesa single recto!!
12 Schizo910, Amsterdam, Koch Multitone (+ gretsches)
13 Nielsje, Groningen, Zelfbouw effecten (Niels)
14 Mabeco, den haag, "vriend"
15 Toffe Gozer, Groningen, Music Man
16 harrie-beton, groningen, POD XT (Mark)
17 Stitch, enschede,
18 Bleak, Lochem. (Peter)
19 Ben, Berkel en Rodenrijs, Jackson Kelly
20 Sinistral, Berkel en Rodenrijs, Shadow (Patrick)


Hmm, komen er ook nog leuke mensen, of mensen die ik ken en langer dan 1 maand bij GitaarNet zijn aangemeld :???:

Tja, mij ken je van Balk, maar ja echt leuk ben ik niet

Stitch
18 september 2004, 15:34
goddammit, het wordt nog een hele klus vrji te krijgen (hadden al 2 mensen uit mn team ingeschreven voor die dag), maar gaat vast lukken!

ben???
18 september 2004, 15:45
hmm, meerijden met bert lukt niet. nog iemand uit rotterdam?

bert k
18 september 2004, 22:41
Nee, sorry, het gaat me niet lukken...http://smile.smilies.nl/407.gif

andy
19 september 2004, 01:30
OK, jammer dan Bert.
Volgende keer beter.

wanna1
19 september 2004, 12:49
Als ik nou alleen zeg TTYYPPEE ??

Fluffy
19 september 2004, 12:59
na al die meeting die al al heb moeten missen :cry:

heb je nog 2 plaatsen in je auto rob ?

ieme
19 september 2004, 14:39
200 posts in deze topic, 20 bezoekers... nog maandje wachten...

alhambra
19 september 2004, 17:20
na al die meeting die al al heb moeten missen :cry:

heb je nog 2 plaatsen in je auto rob ?

Ik neem aan dat je mij bedoelt, zeg dan de volgende keer GOD of St alhambra klootzak mag ook MAAR NOOIT ROB. Ik weet niet wie er nu allemaal mee willen rijden en vanaf waar dus zolang het kan JA. Maar het is wel de bedoeling dat je een beetje op de route ligt (ghehehehe gassen).

andy
19 september 2004, 20:03
Als ik nou alleen zeg TTYYPPEE ??

2004

Stond al op de vorige pagina. :wink:

Negative K3 fan
19 september 2004, 20:35
na al die meeting die al al heb moeten missen :cry:

heb je nog 2 plaatsen in je auto rob ?
Ik weet niet wie er nu allemaal mee willen rijden en vanaf waar dus zolang het kan JA.

Mijn heer Braam, ik zou graag aanspraak willen maken op een plaatsje in uw auto. Ik hoop dat Gij mij aan wilt horen en mij tegemoed wil komen.

Stitch
19 september 2004, 22:49
na al die meeting die al al heb moeten missen :cry:

heb je nog 2 plaatsen in je auto rob ?
Ik weet niet wie er nu allemaal mee willen rijden en vanaf waar dus zolang het kan JA.

Mijn heer Braam, ik zou graag aanspraak willen maken op een plaatsje in uw auto. Ik hoop dat Gij mij aan wilt horen en mij tegemoed wil komen.

Vanuut twente? Ik zou eigenlijk ook wel mee willen rijden, ECHTER weet ik nog niet zker of ik wel vrij kan krijgen... Heb je wat aan ofnie :roll:

Mithrandir
19 september 2004, 22:57
Zo te horen mag Alhambra wel een connexxion bus huren...

Fluffy
19 september 2004, 23:26
--> mith : :)

--> St alhambra , so meneer od, nou je weet best waar ik woon, maarja als je nog ruimte heb in je wagen zal ik best mee gaan dit keer, houd ook een plekje vrij voor dikkie bik, nog velen zullen een pittig woordje met hem te spreken hebben :roll:

andy
20 september 2004, 00:24
Ik ga morgen maar eens een up date maken.
Want Anders D heeft dus ook plannen deze kant uit te komen. Fluffy en Dikkie Dik ook.
Alhambra gaat een OAD bus huren begrijp ik, pfff.
Bert K komt niet en tja Sinistral mag niet komen, want die is gebanned van het forum. :-D (GRAPJE JA, voor degenen die er serieus op in willen gaan)
En ik verwacht toch eigenlijk ook nog een reactie van Sash. :wink:

Maar anyway, een groot deel dat wil komen heeft nog een probleem met vervoer. Ik ga er niet van uit dat Alhambra heel Oost Nedrland van het forum mee neemt. Er moet ook nog gear in de wagen.

ieme
20 september 2004, 09:41
En ik verwacht toch eigenlijk ook nog een reactie van Sash. :wink:


Ik heb met sash gesproken, hij heeft zo goed als afscheid van t forum genomen... en zal niet aanwezig zijn!

FNaRK
20 september 2004, 09:50
+1

wanna1
20 september 2004, 13:50
2 Andy, Groningen. Engl Powerball (Andor)
3 Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800 (Chris)
4 Entire, Groningen. Marshall JCM 800 (Jan)

Nu snap ik het niet meer??

2 Andy, Groningen. Engl Powerball (Andor) 2204 ??
3 Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800 (Chris) ????
4 Entire, Groningen. Marshall JCM 800 (Jan) ????
Wanna1, Fryslan. Marhall JCM 800 + 2x GE-7 2203 of 2210 (afgevoerd)

:???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???:

andy
20 september 2004, 14:03
Ok dan. Ik heb naast een Powerball ook nog een Marshall JCM 800 50 watt, 2204 dus. Die zet ik er ook neer. 2e keer idd per ongeluk 2004 neergezet. :oops:
Pikasso en Entire hebben de 100 watt uitvoering van die Marshall, 2203????

Nu duidelijk??? :wink:

ieme
20 september 2004, 15:17
ja :???:

pikasso
20 september 2004, 16:08
tuurlijk is het nu duidelijk

Nielsje
20 september 2004, 17:28
@ roadkill, was je er de vorige meeting wel?

in ieder geval, ik weet niet of m'n zelfbouw effecten wat worden, ik wilde dit weekend de ts808 en trem in elkaar frunniken, maar ik kan de prints niet meer vinden (ben onlangs verhuisd...) en ik weet niet hoe lang het duurt voordat ik die weer heb, maa rik probeer het..

wietse
20 september 2004, 18:39
@ roadkill, was je er de vorige meeting wel?

nee hij was er niet bij de vorige keer in groningen , en komt deze keer ook niet begrijp ik.

ieme
20 september 2004, 18:47
Iemand ook geinteresseerd in mijn rack + midiverhaal te zien hoe het werkt? Anders neem ik alleen mn top mee...
http://groups.msn.com/_Secure/0QADvAlMRVAltTPwMidA6shf9pNqux!rA7sDWdMqLcVVmDsF*t LknXOAwgYVq7kSS6vj8wCJEh*MP4KoTcM5GLgZ5xNsMOSzPzoz vAgBwnBc/DSCF0014.JPG?dc=4675480159165010852

The_RockeR13
20 september 2004, 18:55
zie ik daarnaast een flextone 3 staan?

ieme
20 september 2004, 18:56
zie ik daarnaast een flextone 3 staan?
Nee een bogner 2X12 cabinet

Diedo
20 september 2004, 19:12
zie ik daarnaast een flextone 3 staan?

jammer... leuk geprobeerd :D

alhambra
20 september 2004, 19:40
Misschien dat Anders en ik een bokswedstrijd kunnen organiseren, dat gelul tussen ons moet maar is afgelopen zijn :-D

Of gewoon lekker een biertje drinken, ik ben namelijk vooral een digitale klootzak en Anders mijn digitale schandknaap :oops:

andy
20 september 2004, 20:03
Het gebouw is groot genoeg om elkaar desnoods te ontlopen. :razz:

ben???
20 september 2004, 20:07
ok, pat en ik rijden dus met roadkill mee als hij gaat? en zo niet, kan jij dan aan een auto komen anders d?

andy
20 september 2004, 20:10
1 Ieme, Heerenveen. Guytron (Ieme)
2 Andy, Groningen. Engl Powerball (Andor)
3 Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800 (Chris)
4 Entire, Groningen. Marshall JCM 800 (Jan)
5 Harry, Tiel.
6 Skabouter, alkmaar, framus dragon (Arjen)
7 Hoofd, amsterdam, Brunetti Maranello (Yasser)
8 Alhambra, Deventer, H&K (Rob)
9 Neg K3 fan, Haaksbergen, Peavey 5150 ( Lennart)
10 Wietse, Grou, mooie oude gitaren!
11 Michael AE, Hoorn, Bogner Uberschall shiva& Mesa single recto!!
12 Schizo910, Amsterdam, Koch Multitone (+ gretsches)
13 Nielsje, Groningen, Zelfbouw effecten (Niels)
14 Mabeco, den haag, "vriend"
15 Toffe Gozer, Groningen, Music Man
16 harrie-beton, groningen, POD XT (Mark)
17 Stitch, enschede,
18 Bleak, Lochem. (Peter)
19 Ben, Berkel en Rodenrijs, Jackson Kelly
20 Sinistral, Berkel en Rodenrijs, Shadow (Patrick)
21 Wanna 1, Friesland
22 Anders Destium, Delft
23 Fluffy, Didam
24 Dikkie Dik, Didam

Voorlopige lijst, het is nog de vraag of iedereen wel kan komen ivm vervoer.

andy
20 september 2004, 20:11
ok, pat en ik rijden dus met roadkill mee als hij gaat? en zo niet, kan jij dan aan een auto komen anders d?

Roadkill komt niet. Ik zou Anders D maar ff PM" en, dat is de makkelijkste weg.

wanna1
20 september 2004, 20:26
Ook dan neem ik mee:

Wanna1, Fryslan. Marhall JCM 800 2210 (afgevoerd) + 2x GE-7

skabouter
20 september 2004, 22:16
Iemand ook geinteresseerd in mijn rack + midiverhaal te zien hoe het werkt? Anders neem ik alleen mn top mee...
http://groups.msn.com/_Secure/0QADvAlMRVAltTPwMidA6shf9pNqux!rA7sDWdMqLcVVmDsF*t LknXOAwgYVq7kSS6vj8wCJEh*MP4KoTcM5GLgZ5xNsMOSzPzoz vAgBwnBc/DSCF0014.JPG?dc=4675480159165010852

mij lijkt het zeker wel leuk :) ik neem ook rack en midi-shit mee. lijkt mense dat leuk ? effecten en midi enzo. kan je leuke dingen mee doen :)

andy
20 september 2004, 22:30
Ja neem maar mee, misschien dat ik jullie daarna nog kan afleren een overdaad aan effecten te gebruiken. :P :wink:
Nee ik ben wel benieuwd naar de mogelijkheden.

ieme
20 september 2004, 23:48
Ja neem maar mee, misschien dat ik jullie daarna nog kan afleren een overdaad aan effecten te gebruiken. :P :wink:
Nee ik ben wel benieuwd naar de mogelijkheden.
Overdaad? gmajor voor wat chorus, delay en reverb en 2 boostpedaaltjes? muah valt best mee toch?

Mr.Bluesbreaker
20 september 2004, 23:52
Tof initiatief, gearmeeting. Erg slecht voor GAS ben ik bang :o :-D
Maare, ik wil graag komen, ik weet niet of er eventueel interesse is voor een Marshall TSL60 top? Die zou ik dan wel kunnen meenemen in de trein
(klinkt dom, die ik wel vaker) als het viadukt niet te ver is van het hoofdstation? Anders kan ik nog ff kijken naar een andere manier om het erheen te krijgen, maar als iedereen zegt joh laat die schijtbak thuis dan neem ik hem niet mee natuurlijk :)

Basswasp ziet het ook wel zitten, hij kan vanaf Assen ook met de trein komen. Dat ie bassist is lijkt me wel logisch, neemt verder geen amp mee, is dr een basversterker aanwezig? Zijn eigen bas neemt ie wel mee.

andy
21 september 2004, 00:02
Viadukt is een kleine 10 minuten wandelen van het hoofdstation.
Ik zet er een basinstallatie neer. Hartke 350 en een Marshall basbox DBS 7412. 4 keer 12 inch 800 watt bak, een beul.

@ Ieme: Ik gebruik alleen een delay, dus alles meer dan 1 effect is voor mij veel. :wink:

ieme
21 september 2004, 00:07
Viadukt is een kleine 10 minuten wandelen van het hoofdstation.
Ik zet er een basinstallatie neer. Hartke 350 en een Marshall basbox DBS 7412. 4 keer 12 inch 800 watt bak, een beul.

@ Ieme: Ik gebruik alleen een delay, dus alles meer dan 1 effect is voor mij veel. :wink:
Ja maar jij hebt een amp met 4 kanalen en 2 master vol! en ik maar 2 kanalen en 1 master volume!

Mr.Bluesbreaker
21 september 2004, 00:14
Ok, met die bassamp komt het wel goed :)
Reken maar op Basswasp en mij, we komen beide zeker. Ik laat nog wel ff horen of ik me TSL top meezeul als er interesse is, maar ik neem sowieso me teese wah en me LP wel mee.

Bleak
21 september 2004, 12:31
nog iemand geinteresseerd om mij mee te nemen?

Bleak
21 september 2004, 12:33
Ik zet er een basinstallatie neer. Hartke 350 en een Marshall basbox DBS 7412. 4 keer 12 inch 800 watt bak, een beul.


**zucht**

ieme
21 september 2004, 12:59
nog iemand geinteresseerd om een leuke, gezellige en spontane jongen op de achterbank (mee) te nemen?
:???:

Bleak
21 september 2004, 13:12
:o

andy
21 september 2004, 16:26
1 Ieme, Heerenveen. Guytron (Ieme)
2 Andy, Groningen. Engl Powerball (Andor)
3 Pikasso, Groningen. Marshall JCM 800 (Chris)
4 Entire, Groningen. Marshall JCM 800 (Jan)
5 Harry, Tiel.
6 Skabouter, alkmaar, framus dragon (Arjen)
7 Hoofd, amsterdam, Brunetti Maranello (Yasser)
8 Alhambra, Deventer, H&K (Rob)
9 Neg K3 fan, Haaksbergen, Peavey 5150 ( Lennart)
10 Wietse, Grou, mooie oude gitaren!
11 Michael AE, Hoorn, Bogner Uberschall shiva& Mesa single recto!!
12 Schizo910, Amsterdam, Koch Multitone (+ gretsches)
13 Nielsje, Groningen, Zelfbouw effecten (Niels)
14 Mabeco, den haag, "vriend"
15 Toffe Gozer, Groningen, Music Man
16 harrie-beton, groningen, POD XT (Mark)
17 Stitch, enschede,
18 Bleak, Lochem. (Peter)
19 Ben, Berkel en Rodenrijs, Jackson Kelly
20 Sinistral, Berkel en Rodenrijs, Shadow (Patrick)
21 Wanna 1, Friesland
22 Anders Destium, Delft
23 Fluffy, Didam
24 Dikkie Dik, Didam
25 Mr Bluesbreaker, Winsum ad Hunze
26 Basswasp, Assen

skabouter
21 september 2004, 18:47
hoe doen we het btw andy ? zetten we alles naast elkaar neer, en gaat iedereen dan raggen ?

het lijkt me wel meesterlijk gaaf om alles ff naast elkaar te hebben, en dan wat foto`s te nemen :)
(owja, met marieke (al dan niet bloot) ervoor, die ze showt :D )

ieme
21 september 2004, 18:50
owja, met marieke (al dan niet bloot) ervoor, die ze showt :D

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

skabouter
21 september 2004, 18:52
laugh all you want, Ieme, maar ik weet dat je er net zulke stoute dromen over hebt als ik :D

ieme
21 september 2004, 18:58
laugh all you want, Ieme, maar ik weet dat je er net zulke stoute dromen over hebt als ik :D

Het was een lach van :-D goed idee!

skabouter
21 september 2004, 19:00
I know :wink:

ben???
21 september 2004, 20:08
anders destium al enig idee? enlighten our darkness!

andy
21 september 2004, 21:04
hoe doen we het btw andy ? zetten we alles naast elkaar neer, en gaat iedereen dan raggen ?

het lijkt me wel meesterlijk gaaf om alles ff naast elkaar te hebben, en dan wat foto`s te nemen :)
(owja, met marieke (al dan niet bloot) ervoor, die ze showt :D )

Het zal in alle gevallen een geil gezicht zijn. :P
Maar praktisch is het dus niet. Het is de bedoeling om wat dingen uit te proberen. Ik kan in principe de hele "Meeuwerderbaanvleugel" afhuren. Dat is het deel waar mijn repetitieruimte zit en waar de 2e meetingruimte was in mei. Als we de amps in meerdere ruimtes zetten is er veel meer mogelijkheid om een en ander te checken. Of we moeten voorstander zijn van een ware kakafonie op het podium. :-D

wietse
21 september 2004, 22:44
Of we moeten voorstander zijn van een ware kakafonie op het podium. :-D
beetje net als een optreden van meanmachine? :-D

ieme
21 september 2004, 22:53
Of we moeten voorstander zijn van een ware kakafonie op het podium. :-D
beetje net als een optreden van meanmachine? :-D

Ja ja, een goeie grap is goud waard!

ieme
21 september 2004, 23:13
Nah we moeten natuurlijk wel een WALL OF SOUND bouwen met alle amps op elkaar enz...
Maar in meerdere ruimtes testen is een goed plan lijkt me..

andy
21 september 2004, 23:18
Laat WALL OF SOUND nou toevallig een nummer van Mean Machine zijn. :-D
Anders maken we eerst een mooie groepsfoto en verdelen de amps daarna over de verschillende ruimtes. Moet iedereen er wel een beetje op tijd zijn. :wink:

@Wietse: ^%^$#@#$% :razz:

ieme
21 september 2004, 23:21
Goed plan, eerst demo Gerrit Veen, daarna groepsfoto
s + amps en gitaren, daarna spullen opstellen en testen...
Nahja komt ook wel goed! ik denk dat ik vrijdag middag nog ff langs t viaduct ga, kan ik vast in de sfeer komen!