PDA

View Full Version : Nieuwe nummers Tuna



Carlos SanTuna
10 september 2004, 15:20
We hebben met de band twee nieuwe nummers opgenomen. Het zijn trouwens nog ruwe mixen. De eindmixen komen later.

http://www.tunaphonic.nl/downloads/Tuna_Justify_The_Rhyme_RAW.mp3
http://www.tunaphonic.nl/downloads/Tuna_Busy_Doing_Nothing_RAW.mp3

En we zoeken (wegens verhuizing naar Boston) een gitarist. Geïnteresseerd? Kijk dan even op www.tunaphonic.nl

jaywalker
10 september 2004, 17:31
klink goed. Gitaartje in het begin vind ik beetje zeurderig klinken, maar kan ook zijn omdat dat geluid vaak uit mijn handen komt :D

Carlos SanTuna
17 september 2004, 13:02
Thanx. Vind je het te zeurderig? Het was nl. wel een beetje de bedoeling, maar het moet natuurlijk ook weer niet te erg worden. We kunnen er in de eindmix nog van alles aan doen.

Bosch
18 september 2004, 08:44
Klinkt wel ok, alleen die zang zou echt wat ruigers/scherpers/ballen kunnen gebruiken. Ik mis daardoor overtuiging. Ik weet niet of je het oude SENSER kent, maar dat soort zangwerk knalt er echt uit. Jullie muziek lijkt erop, (behoudens de metalgitaren en spacy-shit). Dus check het uit.

Carlos SanTuna
20 september 2004, 09:43
Ja, dat is op zich een bekend probleem. Wordt aan gewerkt. Maar ik moet er natuurlijk wel bij zeggen dat de zang er hier nog helemaal kaal op staat, d.w.z. er zit nog geen galm of andere effecten op. Ook zijn rap en zang via twee zeer verschillende microfoons opgenomen, waardoor het verschil in geluid m.i. nog wel een beetje te groot is. Daar gaan we bij de eindmixen natuurlijk wat aan doen.

Senser ken ik trouwens niet, maar ik zal eens op zoek gaan. Ben benieuwd.

abbys
21 september 2004, 21:54
nice

Hempo
22 september 2004, 21:28
aardig gedaan.
wel grappig genre zo rap/gitaren. Maar als ie echt gaat zingen vink t iets minder. Maar als dit de kale versie is ben ik wel benieuwd .
leuk gitaar/bas dingetjes

Carlos SanTuna
23 september 2004, 12:21
Hee, bedankt!
Ja, onze rapper/zanger is nog steeds een betere rapper dan een zanger, vinden wij. Dat vindt hij zelf trouwens ook. Maar hij werkt hard aan zijn zangkunsten, dus wie weet stijgt hij nog tot grote hoogten. Verder is 'ie een goeie peer en bovendien behoorlijk creatief, dus voorlopig ruilen we hem nog maar niet in :-D

Hempo
23 september 2004, 22:02
:) tuurlijk niet.

Carlos SanTuna
1 oktober 2004, 11:07
Nou, we hebben de boel afgemixt, hoor. De mp3's zijn hier te beluisteren:
http://www.ongekendtalent.nl/clubs/clubstek/clubstek.asp?clubid=5587
En je kunt daar ook op ons stemmen, mocht je dat leuk vinden.

Jeroenvanhulsteijn
1 oktober 2004, 11:23
ik vind het echt hele leuke liedjes. lekkere baslijntjes. gets me groovin anyways. maar....ik vind het wel errug "lief" opgenomen. had van mij wel wat rauwer gemogen. de zanger praat/zingt erg "achter in zn keel" voor mijn gevoel. maar je zei al dattie aan zn stem werkte. lijkt me erg gaaf om jullie een keer live te horen. met deze muziek kun je best het podium af spetteren denk ik.