PDA

View Full Version : Vintage Telecasters.....zeeeer vintage !



Lucky
10 september 2004, 00:10
http://www.gbase.com/guitar_pics/440/576752.jpg

http://www.gbase.com/guitar_pics/440/576752b.jpg

"Some are in slightly used condition...."
:-D

andy
10 september 2004, 00:12
Hahahahaha.
En ik wed dat er nog leipo"s zijn die er een astronomisch bedrag voor neer willen leggen.

Brandhout. :-D

fördärvad
10 september 2004, 00:16
"Some are in slightly used condition...."
hahaha :-D

Het geeft ze nog wel iets 'bijzonders' ook.

Bobbel
10 september 2004, 00:30
opzich wel vet voor aan de muur (niet voor in de openhaard)

Robbert
10 september 2004, 00:46
Eén woord: mojo.

:D

BartL
10 september 2004, 07:52
Hahahahaha.
En ik wed dat er nog leipo"s zijn die er een astronomisch bedrag voor neer willen leggen.
Dat dacht ik ook toen ik die foto zag :-D

Blijepanda
10 september 2004, 08:14
Ik vrees dat je er weinig speelplezier aan hebt.

Javaca
10 september 2004, 08:33
Eén woord: mojo.

:D

+1

Ik zou me er zeker niet voor schamen als ik met zo'n ding gezien zou worden.

dejohan
10 september 2004, 10:03
Ik er een gezonken schip vol met gitaren teruggevonden ofzo?

birt
10 september 2004, 10:07
zo een wil ik :D

wat een looks 8-)

SiNiSTRaL
10 september 2004, 10:29
Ik er een gezonken schip vol met gitaren teruggevonden ofzo?
+1 toen ik die foto's zag dacht ik: heeft iemand die dingen 30 jaar begraven in natte aarde?
fucking lelijker teringzooi is t btw, vintage of niet, degene die hier uberhaupt geld voor geeft is gewoon een fucking loser die probeert patserig te zijn door een zgn vintage gitaartje te kopen, zonder dat ie er nog wat aan heeft (voor aan de muur is t ook niets, je zet toch ook geen schaal vol rottend en stinkend fruit neer op tafel: ' het is niet om op te eten maar om naar te kijken, het is vintage' )

taylor
10 september 2004, 10:36
eigenlijk zijn telecasters niet eens zo heel erg duur in vintage.

deze zullen echt niet weg gaan voor zeer hoge prijzen dat is meestal alleen voor mint gitaren,als je het vergelijkt met een 1959 les paul(mint)dan is alles nog goedkoop.

vintage wordt ook meer gekocht door verzamelaars dan players.

Lucky
10 september 2004, 14:12
Ik er een gezonken schip vol met gitaren teruggevonden ofzo?
+1 toen ik die foto's zag dacht ik: heeft iemand die dingen 30 jaar begraven in natte aarde?
fucking lelijker teringzooi is t btw, vintage of niet, degene die hier uberhaupt geld voor geeft is gewoon een fucking loser die probeert patserig te zijn door een zgn vintage gitaartje te kopen, zonder dat ie er nog wat aan heeft (voor aan de muur is t ook niets, je zet toch ook geen schaal vol rottend en stinkend fruit neer op tafel: ' het is niet om op te eten maar om naar te kijken, het is vintage' )

je klinkt alsof je wat issues hebt :)
kanaliseer die woede !!!

:D

Pickslide
10 september 2004, 15:41
Ik er een gezonken schip vol met gitaren teruggevonden ofzo?
+1 toen ik die foto's zag dacht ik: heeft iemand die dingen 30 jaar begraven in natte aarde?
fucking lelijker teringzooi is t btw, vintage of niet, degene die hier uberhaupt geld voor geeft is gewoon een fucking loser die probeert patserig te zijn door een zgn vintage gitaartje te kopen, zonder dat ie er nog wat aan heeft (voor aan de muur is t ook niets, je zet toch ook geen schaal vol rottend en stinkend fruit neer op tafel: ' het is niet om op te eten maar om naar te kijken, het is vintage' )

je klinkt alsof je wat issues hebt :)
kanaliseer die woede !!!

:D

+1

prs
10 september 2004, 15:44
Zijn die telecasters daadwerkelijk te koop?
Ben benieuwd wat ze ervoor vragen, is dat bekend?
(En nee, ik ben niet geinteresseerd :wink: )

Richwoodje
10 september 2004, 16:46
lijkt me zware ownage om zo'n ding (bij voorkeur de rooie :P) in je hal te hebben hangen 8-)

waix
10 september 2004, 16:48
de rode mist een stemmechaniek :-?

Richwoodje
10 september 2004, 16:52
de rode mist een stemmechaniek :-?

maakt niet uit, meneer uit Akersloot (mooi dorp, rijd er wekelijks doorheen :P), das gewoon de mooiste kleur voor een telecaster 8-)

soup
10 september 2004, 17:11
wauw mooie tele's , zoiets zou ik nu wel willen hebben , vintagee styleeee

Sir Peckerkäse
10 september 2004, 18:31
wrakhout is nog geschikter om op te spelen

Javaca
10 september 2004, 18:37
de rode mist een stemmechaniek :-?

maakt niet uit, meneer uit Akersloot (mooi dorp, rijd er wekelijks doorheen :P), das gewoon de mooiste kleur voor een telecaster 8-)

Dit zijn Esquires en geen Telecasters :P
http://www.gbase.com/guitar_pics/440/576752.jpg

BramVersteeg
10 september 2004, 18:37
Vet 8-) !
Ik zou er niet zo veel voor betalen maar ze zien er wel stoer uit!

prs
10 september 2004, 18:41
Vet 8-) !
Ik zou er niet zo veel voor betalen maar ze zien er wel stoer uit!
Wat kosten ze dan?

SiNiSTRaL
10 september 2004, 18:41
die gitaren....die zou zelfs ik niet zo afgeragd krijgen, heeft die vent ze iets te laat uit een brandend huis gered ofzo?

BLOK182
10 september 2004, 18:47
Yuk, die dingen zijn nog te smerig om met een stok aan te zitten! Snel de fastfret en de gibson pumpoil derbij, zou ik zeggen :-D

waix
10 september 2004, 19:13
de rode mist een stemmechaniek :-?

maakt niet uit, meneer uit Akersloot (mooi dorp, rijd er wekelijks doorheen :P), das gewoon de mooiste kleur voor een telecaster 8-)


je vindt akersloot mooi??? :???:


waar woon jezelf ??? :razz:

vulvasonic
10 september 2004, 21:29
Zoiets zou ik nou graag een keer van dichtbij willen zien.

Zelfs als we idd mopgen aannemen dat het originele Fenders uit de jaren 50 zijn, zullen ze niet al te veel mogen opbrengen, hoewel er best dagen bij zijn dat ik dat soort bedragen niet in m'n zak heb. Bij een aantal ontbreekt 1 of meer mechanieken en een aantal heeft een extra gat in hun kop erbij gekregen (welke idioot zou dat nou weer doen?).

Bij geen van de telecasters/esquires kan ik een notenhouten 'plug' ontdekken op de kop (misschien door het vuil?) en als je goed kijkt is er bij iedere gitaar wel iets vreemds aan de hand. Ik kan me vergissen, maar de hals van die rode esquire ziet er niet helemaal recht meer uit.
En zou het optisch bedrog zijn of is de asbak van de groene esquire meegespoten in dezelfde kleur?

Raadselachtig allemaal. Raadselachtig, doch interessant.....

THW
10 september 2004, 22:01
Volgens mij heeft ie die dingen een tijdje in een sloot laten liggen ofzo tering hey wat een stukken drijfhout

Richwoodje
10 september 2004, 22:24
de rode mist een stemmechaniek :-?

maakt niet uit, meneer uit Akersloot (mooi dorp, rijd er wekelijks doorheen :P), das gewoon de mooiste kleur voor een telecaster 8-)


je vindt akersloot mooi??? :???:


waar woon jezelf ??? :razz:

Ik woon in Beverwijk, dat zegt op zich genoeg denk ik :razz:

Komt ook omdat ik alleen de mooie kant van Akersloot zie als ik er doorheen rij: die 'nieuwe' wijk, net over het viaduct naar Uitgeest, dat parkje en het pontje :P

En Akersloot houdt wat wind tegen, altijd handig bij het wielrennen :razz:

prs
10 september 2004, 22:30
For your viewing....pleasure(?) 3 Fender Esquires, all from the mid 50's. All custom colors...sort of. We thought you'd enjoy seeing these slightly used pieces that are on display in the store. Check out the 2 Telecasters in the case...Not for sale!

Niet te koop dus....