PDA

View Full Version : Wat kan ik vragen voor mij Fender Strat?



AcousticFreak
9 september 2004, 13:13
Ik heb een jaar geleden een Fender Stratocaster gekocht voor €650,- (mexicaan). Er zit een klein scheurtje in het hout.. Wat zou ik hiervoor kunnen vragen om door te verkopen?

Akoestisch is toch meer mijn ding...

BartL
9 september 2004, 13:22
Heb je er foto's van?

AcousticFreak
9 september 2004, 13:25
Niet voorhanden. Maar het is een typische Fender met zo'n 'geel-rood-zwart' vuurmotief.. :)

of bedoel je een foto van het scheurtje? ;)

Funkblaster
9 september 2004, 13:29
ah een sunburst dus, het zou wel handig zijn om even een fotootje te zien van dat scheurtje, dan zijn er hier genoeg mensen die wel een prijs kunnen bepalen, is het eigelijk een echte scheur in het hout of alleen in de lak?

AcousticFreak
9 september 2004, 13:40
Ah! Sunburst! Dat woord zocht ik!

Ik zal eens een foto maken als de batterijen van m'n digi vol zijn!

Of ik hem echt verkoop weet ik nog niet.. wie weet krijg ik er spijt van :P

BLOK182
9 september 2004, 13:44
En wat voor Mex is het? Een gewone? Een speciale uitvoering? Een reissue? 650 voor een gewone Mexicaan is nogal...ehm..duur...

BartL
9 september 2004, 13:47
Tsja, dat zal wel de nieuwprijs zijn hè...

AcousticFreak
9 september 2004, 13:56
Tja, dan ben ik genaaid door Feedback..

Geen idee of het een speciaal model is. Was wel duurder dan andere mexicaanse modellen.. maar amerikanen beginnen ergens bij 1200.....

Standaard model.. Klinkt goed voor zover ik het kan beoordelen..

dejohan
9 september 2004, 18:03
Tja, dan ben ik genaaid door Feedback..

Geen idee of het een speciaal model is. Was wel duurder dan andere mexicaanse modellen.. maar amerikanen beginnen ergens bij 1200.....

Standaard model.. Klinkt goed voor zover ik het kan beoordelen..

Zeker foto nemen, dan kunnen we zien wat voor model het is (lijken allemaal hard op elkaar), gezien hij duurder was dan de andere mexicanen zit de kans er in dat het een speciaal model is, en dat is toch een extra verkoopsargument.

plingploing
13 september 2004, 10:02
Ik zit ook met zoiets. Ik heb een Strat uit Japan van midden jaren 80. Het model ligt me gewoon niet, en ik pak 'm eigenlijk nooit. Maar ik zou ook echt niet weten wat ervoor te vragen. Wie wel?
(Is trouwens in goede staat, maar paar frets zouden toch wel een keertje vervangen moeten worden.)

dejohan
14 september 2004, 17:47
Ik zit ook met zoiets. Ik heb een Strat uit Japan van midden jaren 80. Het model ligt me gewoon niet, en ik pak 'm eigenlijk nooit. Maar ik zou ook echt niet weten wat ervoor te vragen. Wie wel?
(Is trouwens in goede staat, maar paar frets zouden toch wel een keertje vervangen moeten worden.)

In goede staat: zo'n 350-450 €.

Deze gitaren hebben een goede naam, en zijn dus redelijk gewild, vooral als het om reissue modellen gaat. Dus zorg dat men kan opbieden.

Er bestaat trouwens een site over Japanse Strats, met een "for sale" deel:
http://freespace.virgin.net/john.blackman4/index.htm

plingploing
23 december 2005, 09:52
T is weer effe geleden... maar bleek dus dat het een '62 reissue is...

Ben weer aan het twijfelen. Opknappen en houden (maar ik ben echt een 'Tele-fan'), opknappen en verkopen, gewoon verkopen...zucht