PDA

View Full Version : Cash Converters



Shaggy
9 september 2004, 12:42
Kun je bij cash converters nog leuke deals vinden? Ik ga vanmiddag even langs in den haag om te checken hoe de situatie daaro is. Ik denk zelf dat het vrijwel allemaal is afgestemd op de huidige marktwaarde. Ik had gebeld en ze hadden een aantal fenders staan :-? .. dus ... ik ben benieuwd ..

hadv
9 september 2004, 23:15
ik heb in amsterdam bij 2 filialen gekeken en je zult mij daar niet tegenkomen voor een gitaar (of iets in die omtrek)

Anavrin
10 september 2004, 11:06
je kunt er heel af en toe, als je mazzel hebt nog best mooie deals vinden. Hier heb je Goods4You, dat was vroeger Cash Convertors, en daar heb ik laatst The Mule naartoe gestuurd, omdat ze een Alembic hadden staan voor 1200 euro (hij had 'm meegekregen voor 900, en toen was ik wel jaloers). Ik raad alleen niet aan om zelf daar iets naartoe te brengen want volgens mij hanteren ze daar de stelling: We geven maximaal 25% van de nieuwwaarde...
Ik ben er pas nog geweest met wat gitaren, en heb ze allemaal weer mee terug genomen, want wat een schijtprijzen willen ze daar geven zeg. Voor 1 van m'n gitaren wilden ze maar 50 euro geven, toen heb ik gezegd dat ik 'm voor dat geld nog beter op het podium kapot kan rammen. Ik wil wel graag m'n gitaren verkopen, maar ik ga ze niet weggeven natuurlijk...

guitartub
16 september 2004, 17:48
Heb dezelfde ervaring met C.C.
Wilde mijn Dean Elite (usa) verkopen en kon er een schijt beetje voor krijgen, wat voor mij gelijk stond aan weggeven, en dat doe ik dus alleen aan mensen van MIJN keuze. Heb er dus iemand in mijn kenniissenkring voor Weinig heel gelukkig mee kunnen maken.
(Zat toen nog niet op dit forum anders heb ik er hier ook wel een paar liefhebbers van originele Dean's gezien)

Shaggy
16 september 2004, 21:02
ben in de cc van agga geweest en er stond alleen crap voor gem 150 euro... een aantal; squiers, yamaha pac 1?? en een flink afgeragde fender tele v oor 600 euro..

NeeraDJ
17 september 2004, 21:34
Kun je bij cash converters nog leuke deals vinden? Ik ga vanmiddag even langs in den haag om te checken hoe de situatie daaro is. Ik denk zelf dat het vrijwel allemaal is afgestemd op de huidige marktwaarde. Ik had gebeld en ze hadden een aantal fenders staan :-? .. dus ... ik ben benieuwd ..

Ze hebben daar wel leuke dingen staan, maar hun assortiment is niet wat je zegt ruim. Zit daar trouwens vol met low-end gitaren, voor zover je het vol kunt noemen. Ik zag laatst wel een schitterende Wolfgang maar dat ding was wel relatief duur. Afdingen dus denk ik :)

Shaggy
18 september 2004, 17:21
ai fawakzz neeradj

Ik was in de cc van prinsegracht. Het enige wat mijn interesse trol was een fender tele voor 600 euri, kweenie of het een usa'er was maar ze hebben internet en weten al snel wat de marktprijs is van een plank.. Ik denk dat je op gitaarmarkt en marktplaats etc betere deals kunt vinden ..

Diedo
20 september 2004, 19:04
dat kun je zeker: ik koekeloerde voor de gein eens rond bij de Goods4you in Utrecht, want iemand die ik kende heeft daar een keer voor 275 euro een Fender USA in absolute nieuwstaat gekocht (achteraf gezien moet ie wel gestolen zijn; stickertje van de staffhorst zat er nog op, maar toen wisten hij en ik niet beter).
de enige gitaar die een beetje interessant was was een vintage white Fender jap met een slagplaat zoals fenderplectra(bruin/doorzichtig) uit ´87. al aardig wat beschadigingen en dergelijke, maar ook weer niet relic... durven ze voor dat ding 600 euro te vragen... hahaha ik zou em misschien voor de helft meenemen maar meer niet...

volgens mij hebben ze echt geen verstand van al die instrumenten...

NeeraDJ
20 september 2004, 19:37
ai fawakzz neeradj

Dude ik ben misschien wel buitenlander, maar wanneer ik zo praat is dat meestal voor de gein :wink:

JvD.
27 september 2004, 07:36
im amsterdam hebt ik 4 gitaren gezien, in de CC, en allemaal met een cracked neck, en voor boven de 300.