PDA

View Full Version : zoek een metal band om te zingen of te bassen



prima-nocte
9 september 2004, 11:15
hallo dan

ik zoek een metal band waarin ik kan zingen of bassen.
ik speel een jaar of 10 bas en heb 3 jaar in een andere band gezongen en wil het eigenlijk wel weer eens oppakken.. speel nu in een band gitaar maar wil dit er bij doen. alleen serieuze bands aub.. heb nu in zo'n 15 bands gezeten dus heb geen zin om m'n tijd weer te verdoen. Liefst een band die al aardig wat eigen repertoir heeft. verder maakt de stijl me niet zoveel uit.. optredens? hell yeah! ik ben 28 dus beetje zelfde leeftijd zal wel ok zijn.. geen 15 jarige.. ben geen oppas :P.. heb eigen vervoer enzo.. woon in Zetten trouwens.. dus beetje in de buurt zou niet gek zijn.. nijmegen ofzo..

laat maar horen wie er allemaal nog wanhopig op zoek zijn ;)

Embryoyo
10 september 2004, 14:17
alleen serieuze bands aub.. laat maar...

Nova
10 september 2004, 20:08
geen 15 jarige..

hm...16 wel goed? :-D

Embryoyo
10 september 2004, 20:28
Oh ja, ik heb nu me trein/buskaartje, dus ik kan wel een keer langs komen, Nova! :cool:

Nova
11 september 2004, 20:00
mooi, ik laat je a.s.a.p. weten wanneer :)

Embryoyo
12 september 2004, 11:50
kom je ook naar de Misfits in de Effenaar?

Swan
12 september 2004, 11:53
15 bands?? word je er elke keer uitgekickt ofzo?

prima-nocte
12 september 2004, 11:56
nope (nice try).. de bands zijn meestal voort gevloeit uit leden van de vorige band.. maar ik wil nou een compleet nieuwe omgeving.. eens een keer wat anders. dus het liefst bij een band erbij komen.. geen zin om weer helemaal vanaf 0 te beginnen

Nova
12 september 2004, 12:01
kom je ook naar de Misfits in de Effenaar?

neh, niet mijn stijl (en beetje laat om kaartjes te kopen denk ik :razz: )

Embryoyo
12 september 2004, 15:53
Oh, oke. Ik moet ook nog m'n kaartje kopen trouwens. :-D

BramVersteeg
21 september 2004, 01:01
Yo,
mijn band zoekt nog wel een basser. En evt. wat 2e stem. Onze leeftijd ligt tussen de 19 en 24 jaar. We spelen al een tijd samen en hebben een demo opgenomen. We hebben een eigen repertoire in de stijl van Pantera, Macchine Head, Fear Factory enz. en komen uit Oss (bij Nijmegen :wink: ). Momenteel hebben we geen optredens staan................geen basser :lol: .

prima-nocte
21 september 2004, 08:48
heb al contact met jelle.. zelfde band als ik het goed heb :P

BramVersteeg
21 september 2004, 14:13
:o Wat doet die rotte drummer van ons op dit forum :razz: .
Maar dat zijn wij ja (fylgia) en dan kom je vast morgen langs :wink: ?
Nou, tot ziens dan maar he!