PDA

View Full Version : Stratman70 - Besatched



Stratman70
8 september 2004, 21:35
Besatched update versie (http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000142907_000020954.mp3)

Toffe gozer
8 september 2004, 21:56
Ik denk, dat ie wel weer open gaat Stratman, de vorige keer dat een topic van jou gesloten werd, was dat alleen maar om hem op te schonen, ik ga ervan uit dat het deze keer ook het geval is :) , en laat je zeker niet ontmoedigen en blijf dit soort toffe nummers posten :)

Stratman70
8 september 2004, 22:37
Hé bedankt Toffe gozer. Ik hoop inderdaad maar dat het om die reden is. Gaaf dat je het een tof nummer vind!!!!

Shakeel
8 september 2004, 23:07
ok ok ik heb ook ff geluisterd.

Ik vind em echt heel sterk. Hij begint lekker met een mooi 80's riffje dat me aan crushing day van satriani doet denken , en daarna komt het thema man man man wat heb jij de laatste maanden gegeten Edwin wat een geweldig thema ik zat net in de tram op weg naar bandpractice en dat melodietje zat gewoon nog in men hoofd echt cool. Echt ik meen het ik vind dit nr geweldig je bent uitgegroeid van een ''meeprater'' tot een beregoeie gitarist!

JorisBos
8 september 2004, 23:12
Ik heb ook nog even geluisterd. damn, goed man. Lekker thema. Sterk!

andy
9 september 2004, 00:45
Ik vind het stukje ook wel mooi Stratman. Bij het begin dacht ik ff: He Space Trucking van deep Purple. Maar dat was maar even. Persoonlijk had ik het wat feller gespeeld, tikje harder dus. Maar dat was misschien ten koste van de dubbele partijen gegaan. Maar mooi gedaan.

Stratman70
9 september 2004, 11:09
bedankt voor jullie toffe reacties!

@ shakeel: helaas kom je te ongeloofwaardig bij me over, gezien jouw houding over het algemeen naar mij toe. Dus ik weet echt niet wat ik met jouw reacties op mijn muziek nog aanmoet.
In het geval dat je het echt serieus meent, kan ik je alleen maar bedanken voor het luisteren en vind ik het erg sportief van je dat je persoonlijke kwesties en muziek los van elkaar kunt zien.
In dat geval dan ook zeker bedankt voor je toffe reply!!!

Shakeel
9 september 2004, 14:04
Ik vind het heel erg dat je me nu ongeloofwaardig noemt, ik probeer nu juist de eerste stap te zetten naar een betere sfeer.

Br@mbo
9 september 2004, 19:30
sorry van je vorig topic maar ik blijf ze echt niet opschonen
mijn regel: ik wil ieder topic 1 keer helemaal opschonen, als het dan weer fout gaat : slotje

abbys
14 september 2004, 23:45
:o wow, dit doet me aan iets denken, maar aan wat....
weer eentje voor men harde schijf...

Jools
15 september 2004, 10:36
lekker hoor

goed thema, leuk meerstemmig stukje =)

slayurrr
15 september 2004, 14:32
Grooovvyyyy baby 8-)

Weinig commentaar op eigenlijk, 't is gewoon een leuk nummer! Ik kan wel weer alles opnoemen van "@blabla is een leuke lick etc", maar ik vind eigenlijk niks echt "slecht" aan dit nummer... Snap je me nog? :-D

Stratman70
16 september 2004, 21:07
Bedankt voor de toffe reacties!

ReinoutV
17 september 2004, 19:44
Klinkt goed! Het heeft inderdaad wel iets weg van Deep Purple, zeker het stukje op 1:30. De solo daarvoor komt af en toe wat onzeker over, doordat je op (in mijn ogen) rare punten inhoudt. Je thema is wel erg sterk, en is ook de kracht van dit nummer. Kan menig snelheidswonder wat van leren. Lekkere vibe in dit nummer.

Stratman70
17 september 2004, 19:53
Dank je ReinoutV! Gave kritiek: inderdaad speel ik soms wat onzeker in de solo en is het stukje bij 1.30 inderdaad wat Blackmoresque.