PDA

View Full Version : Help



²³RICHARD²³
7 september 2004, 15:40
Ik wist niet waar ik dit moest zetten dus ik zet het ff hierneer okee?
Ik heb een Phoenix les paul
ik heb hem net een jaartje, nog niet eens...
EN NU aaa sinds gister kapte de three way switch ermee nouja niet helemaal
maar als ik hem naar boven heb doet het voorste element het alleen dat hoord
als ik hem naar onder heb doet het achterste element het alleen, dat klopt ooK! MAAR als ik hem in het midden zet dan doet ook alleen de achterste het maar terwijl ze dan allebei aan horen te staan!?
Kan iemand mij helpen? er zit wel zown klepje achter maar ik durf hem daar niet open te schoeven want straks mol ik hem en het is mijn enigste ELECTRISCHE gitaar ! ...... ik kan er nog op spelen, maar hij is gewoon niet meer goed... en als ik met mun vinger de switch omhoog houd dan maakt die helemaal geen geluid? Zou die van binnen niet goed wezeN? EEn draadje of iets verschoten? IK WEET HET NIET... iemand tips? of een idee wat het kan zijn!? ALVAST ENORM BEDANKT!

Dirk_Hendrik
7 september 2004, 15:47
Aangezien je voor het openschroeven van een klepje al bang bent,
Ga effe lekker naar de muziekwinkel en laat die jongens het doen.

²³RICHARD²³
7 september 2004, 16:01
Aangezien je voor het openschroeven van een klepje al bang bent,
Ga effe lekker naar de muziekwinkel en laat die jongens het doen.

Muziekwinkel?! in mijn buurt haha een grap zeker..
Maar ik ben er niet bang voor alleen bij mun explorer brak het klepje gewoon in 2 hehe FUN vandaar dat wil ik hier niet... aangezien die klepjes van plastic zijn..

bert k
7 september 2004, 16:22
Schroefjes losdraaien, kan geen kwaad. Inspuiten met contactspray, dan doet hij het wel weer. Contactspray koop je bij de doe het zelf zaak.


Ik wist niet waar ik dit moest zetten dus ik zet het ff hierneer okee?


Wat dacht je van electrische gitaren?

Kjiratsiekoedel
7 september 2004, 19:14
tsja, in de buurt van nunspeet zal wel niet veel zitten

In harderwijk zit een electronicazaak, misschien kunnen zij je helpen. Of een goede buur natuurlijk.

In Putten zit de melodie, maar dat is niet echt in de buurt.