PDA

View Full Version : Vlooienmarkt Musik-Produktiv



Strat uber alles
7 september 2004, 16:31
ha mensen,

ik dacht er net weer aan dat er zaterdag 2 oktober ''de''
vlooienmarkt bij de Musik-Produktiv, toch altijd
leuk om heen te gaan.......tis maar dat jullie het weten
vooral voor de zelfbouwers een tip.........


groeten

Negative K3 fan
7 september 2004, 16:50
schijnt dat je daar goede deals kunt vinden :)

wie wil rijden?

Snaar'n Bennie
7 september 2004, 17:00
Ga mischien wel even kijken! Nog nooit geweest. Zal wel druk worden...

Shaggy
7 september 2004, 17:49
ik wil wel mee .. ik woon in almere .. toevallig iemand die langs rijd???

Fuhgawz
7 september 2004, 20:21
Wat houdt deze 'vlooienmarkt' precies in?

ieme
7 september 2004, 20:38
uitverkoop? MP is best duur dus misschien nu eens normale prijzen!

Hmmm, ze hebben fulltone spullen dus... misschien dat ik eens moet kijken... :lol:

Negative K3 fan
7 september 2004, 20:51
het is echt een rommelmarkt, ik sprak een tijd terug iemand die er was geweest, gewoon standjes enzo met 2e hands shit

je kunt er als je vroeg genoeg komt echt goede deals scoren!

alhambra
7 september 2004, 21:36
het is echt een rommelmarkt, ik sprak een tijd terug iemand die er was geweest, gewoon standjes enzo met 2e hands shit

je kunt er als je vroeg genoeg komt echt goede deals scoren!

Ik dacht zelfs dat je je eigen ouwe meuk mee kan brengen en verhandelen maar ik kan er naast zitten ja ja zelfs ik kan dat.

e_lukather
7 september 2004, 21:48
Ik ben er 3x geweest.. echt super gezellig ook. Zijn veel mensen die gewoon echt kwaliteit dingen verkopen.. wel 2e hands. Ik zag ook van die fender stickers op je headstock hahah vet koel. Echt leuk..

Strat uber alles
7 september 2004, 22:57
he mensen de vlooienmarkt bij musik produktiv is op de parkeerplaats iedereen kan er zijn spul verkopen zonder zich ergens te melden ofzo gewoon gaan staan....sommige lui slepen echt tientallen gitaren urheen en proberen die te verkopen als je vroeg komt is er nog vet veel later op de middag ook wel maar dan wordt het vet druk.....

ik ga er elke keer heen tis vet cool....maar wel vet druk in de winkel zelf.....je moet die dag geen gitaren willen testen in de winkel..

BartL
7 september 2004, 23:48
he mensen de vlooienmarkt bij musik produktiv is op de parkeerplaats iedereen kan er zijn spul verkopen zonder zich ergens te melden ofzo gewoon gaan staan....sommige lui slepen echt tientallen gitaren urheen en proberen die te verkopen als je vroeg komt is er nog vet veel later op de middag ook wel maar dan wordt het vet druk.....

ik ga er elke keer heen tis vet cool....maar wel vet druk in de winkel zelf.....je moet die dag geen gitaren willen testen in de winkel..
Leer punten & komma's te gebruiken. Dit leest voor geen meter.







No offence.

Harry
8 september 2004, 12:44
en bedenk even wat 'vet' eigenlijk betekent. Ook geen offence.

Strat uber alles
10 september 2004, 14:37
pfff ik opende deze topic om jullie te informeren maarja kzal het de volgende keer maar niet doen...

Dirk_Hendrik
10 september 2004, 15:08
"Dit" Topic, niet "deze" topic.

michielv
11 september 2004, 12:36
Off topic: *grinnik* Ik zeg niets :D

On topic: humm, jammer dat ik dat weekend verhinderd ben, anders wilde ik wel gaan kijken...

Pegasus
13 september 2004, 21:15
"Dit" Topic, niet "deze" topic.

Geen van beide. Het is: "Dit onderwerp".

Snaar'n Bennie
27 september 2004, 20:52
Wie gaan er nog meer? Ik ga er zekers heen. Je weet maar nooit waj tegenkomt!

Negative K3 fan
27 september 2004, 20:54
Wie gaan er nog meer? Ik ga er zekers heen. Je weet maar nooit waj tegenkomt!

als je er heen gaat, is het dan veel moeite even door haaksbergen te rijden en een arme jongen mee te nemen ?? :)

Braindead
27 september 2004, 23:03
Is MP zo duur dan? (hoor ik iemand hier zeggen)
VOlgens mij valt dat heel erg mee hoor, vergeleken met wie dan?

munkie
28 september 2004, 11:55
Ik jarenlang in Enschede gewoond, ben er een paar keer geweest. Je moet er vroeg bij zijn, dan kan je nog wel eens een "Schnäppchen" :-D halen. Celestion Vintage 30 voor 100 DM, Squier strat voor 100 DM, Fender koffer voor 50 DM. Je ziet het is alweer een tijdje geleden. Wel veel echte handelaren die je elke keer weer ziet. Ik heb er zelf ook wel eens gestaan met zooi, kleine spullen verkoop je nog wel, mechanieken enzo. Dure gitaren zou ik niet meenemen, meer kijkers dan kopers. Wel een leuk dagje uit, beetje struinen langs die zooi en dan aan de Glühwein :cool: