PDA

View Full Version : gitarist/band gezocht



mar
14 mei 2002, 19:09
hallow ik ben marrit. kom uit drachten ben 25 schgrijf mooie liedjes (vinden sommige mensen toch) en ik wil verder met mijn muziek!
bij mij dient de gitaar eigelijk alleen als begeleiding voor mijn zingen en zodat ik wat akkoorden kan schrijven bij de lyrics, zodat het een beetje op een echt liedje lijken gaat.
ik zou graag met iemadn willen verder werken aan eigen muziek in elk geval een gitarist een hele band is ook wel leuk maar dis al moeilijk genoeg te vinden in deze omgeving
lijkt et je wat en wil je es horen waar ik ongeveer mee bezig ben email me dan op okedan2@hotmail.com

AMS_yeah
4 september 2002, 16:15
ik zou je heel graag begeleiden, maar ik ben 16 en woon in Nieuwegein :sad:

Neals
10 september 2002, 22:46
mar: Ik kom uit friesland en ben gitarist, maaruh wat moet ik onder mooie liedjes verstaan???

mar
11 september 2002, 07:45
ik heb ergens een brakke demo online staan nah t mag geen eens demo heten want t is gewoon op de laptop opgenomen en t is rukkwaliteit maar je kan er wel een beetje een indruk van krijgen wat voor liedjes ik dan maak
ik zal de url niet hier neer gooien want dan heb ik weer kans op een data transfer maximum gezeur
maar je krijgt em wel ff van me k zou zeggen luister en huiver haha

Neals
11 september 2002, 11:58
Thnx voor URL enzo, kzit op dit moment op school dus kan em nu nog niet horen....

maar ik ben benieuwd :smile:

wanna1
12 september 2002, 21:04
mag ik de url ook ?? woon nl ok in de buurt

mar
13 september 2002, 10:21
ja ehm en dus? je woont in de buurt en verder?
:razz:

mar
13 september 2002, 10:22
owja enne neil de legend is idd wel cool maar tevaak dezelfde koppen toch na een tijdje
doe mij maar de 013 in tilburg :smile:

wanna1
14 september 2002, 11:55
ik heb mijn email address al gestuurd zou ik die url ook mogen ben nl benieuwd
enz enz

drummerboy
26 januari 2003, 23:14
Ik kan je wel begeleiden op mijn drumstel, ik heb mijn AB en C diploma en ben bezig met mijn D examen (laatste)