PDA

View Full Version : Trace Elliot GP12X (series 6) top



Lazy B.
7 september 2004, 11:12
Gisteren in een opwelling deze Trace Elliot GP12X (series 6) top gekocht. Ik vond het een koopje voor € 150,- (maar misschien vergis ik me daar in).

http://www.uitbeijerse.nl/graphics/div/GP12X.jpg

Eigenlijk weet ik er niks van. Wie praat me even bij?

Phyrexian
7 september 2004, 11:16
Ken er niks van van dit model. Klinkt hij goed?

Lazy B.
7 september 2004, 11:19
Ken er niks van van dit model. Klinkt hij goed?

Tja, ik heb thuis geen kabinet dus heb 'em alleen met koptelefoon kunnen proberen en daarop klinkt 'ie buitengewoon. Ik ben sowieso al een fan van het Trace Elliot geluid, dus dat helpt.

Phyrexian
7 september 2004, 11:28
Zitten er lampen in deze amp, of niet?

Lazy B.
7 september 2004, 11:31
Zitten er lampen in deze amp, of niet?

Nope.

niels_r
7 september 2004, 19:08
Tja, ik heb thuis geen kabinet dus heb 'em alleen met koptelefoon kunnen proberen

Hehe, je was er geloof ik al achter dat je toch nog iets meer nodig hebt om hier een box op aan te sluiten he? Iets dat poweramp heet ofzo...

:D

Anavrin
7 september 2004, 19:56
als er verder geen ander typenummer opstaat, dan is het inderdaad alleen een voorversterker... Zeg maar het zelfde idee als in je actieve basgitaar zit, maar dan groter en uitgebreider. Maar dan nog is 150 euro voor een Trace Elliot niet duur. Ik wilde laatst nog een oudere versie van de GP12 kopen, tot ik er ook achter kwam dat het alleen een pre-amp was, dus dat heb ik maar lekker niet gedaan...

Laus
19 september 2004, 21:45
als je het niks vind wil ik hem wel hebben hoor.... m'n Marshall is top, maar de preamp heeft z'n mindere kanten.

naja, doorsparen voor de SVT-preamp zal het toch wel op neer komen.

Phyrexian
20 september 2004, 09:49
naja, doorsparen voor de SVT-preamp zal het toch wel op neer komen.

Doen! Je zult er uiteindelijk geen spijt van hebben. Alleen zo spijtig dat ze zelden tweedehands te vinden zijn...

Laus
20 september 2004, 14:46
ze hebben nu die SVP-CL....das wel een heel mooi ding. 700 euro nieuw.

Is nog te doen als ik straks weer salaris krijg. Maar eerst de elementen voordat we gaan gassen.

Phyrexian
20 september 2004, 14:47
ze hebben nu die SVP-CL....das wel een heel mooi ding. 700 euro nieuw.

Is nog te doen als ik straks weer salaris krijg. Maar eerst de elementen voordat we gaan gassen.

Yup, er zijn nu idd twee preamps op de markt. Klinken alle twee meer dan super.