PDA

View Full Version : Strakke gitarist gezocht



Neo Groove Zystem
14 mei 2002, 16:42
Voor de band Neo Groove Zystem zoeken wij een ervaren en gemotiveerde gitarist. We zoeken iemand die ten eerste superstrak kan spelen en ten tweede ook in staat is zelf ideeen in te brengen. De stijl die we voor ogen hebben is richting Sevendust, American Head Charge, Korn etc. etc. dus vet en hard. We hebben een goeie oefenruimte. En we oefenen ong. 6x per maand in de buurt van Amsterdam. De bezetting tot nu toe is: 1 gitarist, 1 bassist, 1 drummer, 1 zanger, 1 zangeres en een dj. We willen dus nog een 2e gitarist.

Groet Wouter


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: neo groove zystem op 2002-05-28 10:10 ]</font>

nyc-kid
9 augustus 2002, 17:12
beetje laat, maar ik heb wel interesse. Ik zoek al een tijdje naar een metalbandje in a'dam en dat wil niet echt lukken. Zelf speel ik veel hardcore, maar ik heb ook ervaring met nu-metal. email: nyhc4ever@hotmail.com

maartennnn
15 september 2005, 17:50
tsjah ook een beetje laat maar ik heb wel intresse woon in de buurt van amsterdam ik speel nu 7 jaar gitaar dirkzonderbroek@hotmail.com is mijn @-mail adress let er maar niet te veel op slaat eigenlijk nergens op