PDA

View Full Version : headstock aanpassen, gevaarlijk?



ninja
6 september 2004, 23:15
ik wil mijn ibanez headstock aanpassen... als dat geen negatieve gevolgen heeft. ik was van plan om met een figuurzaag vanaf de nut een kromme streep tot aan het eind van de headstock te zagen, het zal dan meer op een jackson headstock gaan lijken. de gitaar is een sa 160 lefthand en de neck is van maple. wat voor consequenties
zal dit hebben? geen theorie aub, alleen ervaringen.

Shaggy
7 september 2004, 13:56
:lol:

m^rton
7 september 2004, 20:07
Dat er vanaf de nut een kromme streep tot aan het eind van de headstock zit en dat de headstock waarschijnlijk heel erg lelijk word.
Ik denk dat het verder niet echt gevolgen heeft.

AART
7 september 2004, 23:12
LOL :lol:
mooie actie mod! :)

ninja
7 september 2004, 23:44
Dat er vanaf de nut een kromme streep tot aan het eind van de headstock zit en dat de headstock waarschijnlijk heel erg lelijk word.
Ik denk dat het verder niet echt gevolgen heeft.

beauty is in the eye of the beholder....

dat heb je vast ooit gehoord maar nooit echt begrepen, nietwaar?
wil ook jij voortaan niet meer reageren op mijn berichten tenzij je het gewoon bij de feiten (objectiviteit) houd? bij voorbaat stank.

m^rton
8 september 2004, 08:27
Oke meneer, ik zal het niet meer doen.

Bluesbreaker
8 september 2004, 09:50
bij voorbaat stank.

hihi

Snaar'n Bennie
8 september 2004, 18:28
Zeg Ninja. Jij kunt ook echt NOOIT normaal reageren he?! Zaag jij je eigen kop er maar af.

amon
8 september 2004, 19:10
maar dan gaat ie stuk.....

schwalbe
8 september 2004, 22:20
Ik denk dat er niet zoveel mensen gaan reageren die hier ook ervaringen mee hebben.......en daar zijn goede redenen voor 8)

birt
8 september 2004, 22:34
ninja, als jij aub niet meer op dit forum zou willen posten als het niet intressant is, bij voorbaat dank

Diedo
8 september 2004, 23:00
hmm zn topic in electrische gitaren is ook al verwijderd, dus waarom deze dadelijk ook niet... is ninja zelf al verwijderd?

Javaca
8 september 2004, 23:02
Grummoammllnslotje