PDA

View Full Version : SAS series ibanez



AART
6 september 2004, 20:48
ok dan, aangezien er laatst een topic over was:

www.ibanez.com

en dan naar nederland...
limeted edition 2004, ze zien er wel vet uit....

Anavrin
7 september 2004, 00:08
http://www.ibanez.co.jp/world/product_news/pages/messe/area_e/index.html
voor de luie mens..






:wink:

iam
7 september 2004, 00:50
vind die headstock het nogal verneuken :(

vester86
7 september 2004, 01:15
jup, een 3+3 headstock zoals op de SZ serie is veel mooier

ninja
7 september 2004, 23:02
jup, een 3+3 headstock zoals op de SZ serie is veel mooier

nee nee nee! vind mijn vriend, niet is

Rubenios
7 september 2004, 23:07
jup, een 3+3 headstock zoals op de SZ serie is veel mooier

nee nee nee! vind mijn vriend, niet is

bek houden dom onderkruipsel der maatschappij

vester86
7 september 2004, 23:15
doe es ff normaal.....

ok IK VINDDDDDD een headstock met 3 + 3 tuners mooier op zo'n elegante gitaar dan 6 op een rij standaard headstock van ibanez...

Bij een RG past zo'n 6 op een rij juist weer beter...

NeeraDJ
8 september 2004, 08:55
Ik vind de SZ nog steeds leuker, geen tremelo en mooiere neck joint. Komt die flame top trouwens niet zo goed tot zijn recht op die foto, want ik zie bar weinig detail.

ninja
8 september 2004, 10:34
jup, een 3+3 headstock zoals op de SZ serie is veel mooier

nee nee nee! vind mijn vriend, niet is

bek houden dom onderkruipsel der maatschappij


zuig aan mn lul, lelijk schepsel.

GitaarNet Admin
8 september 2004, 10:43
waarschuwing aan ninja en rubenios,
maar vooral ninja omdat die in eerdere posts ook al tekeer ging
nog een keer schelden = geband worden

Neals
8 september 2004, 12:36
Deze headstock vind ik anders ook wel wat hebben, hoewel die SZ weer een tribal inlay heeft... Wanneer halen ze die van de SZ520 series?

Rubenios
8 september 2004, 14:12
wow gitaarnet die optreedt dat ik dit nog mag meemaken :o

Anders Destium
8 september 2004, 16:19
met een beetje geluk bannen ze je om je pubergedrag :roll:

prs
8 september 2004, 16:22
Precies....

Mattock
8 september 2004, 16:54
Is een mooie gitaar. Ik heb er op gespeeld bij Kees Dee Amersfoort. Ik mis alleen de Floyd Rose. Na twee keer de tremelo te hebben gebruikt moest ik weer opnieuw stemmen. Daaraan kun je toch zien dat het hier om een goedkopere Ibanez gaat. Maar leuk voor aan de muur, ziet er mooi uit.

EmgMaster
8 september 2004, 17:20
wow gitaarnet die optreedt dat ik dit nog mag meemaken :o

idd, nog een verkeerde opmerking en je wordt gebanned, dus je mag van geluk spreken

amon
8 september 2004, 18:08
ik heb toch liever de S serie...

Rubenios
8 september 2004, 18:40
achjah was toch wel aan een nieuwe gebruikersnaam toe dus :razz:

en emg master jij moet al helemaal nie zeuren n00b :)

ninja
9 september 2004, 13:06
rubenios, wat ben jij toch een achterlijk hoerenjonk zeg! en lelijk ook nog! (je was zo brutaal om een foto van je mislukte rotkop te plaatsen. tjonge jonge jonge...) hahahahahahah

ninja
9 september 2004, 13:08
ik ga maar eens veranderen van naam, hahahahahaaa! catch me if you can motherfuckers!

Funkblaster
9 september 2004, 13:31
ik ga maar eens veranderen van naam, hahahahahaaa! catch me if you can motherfuckers!

triest kadaver :-?

AART
10 september 2004, 22:15
sjezus, waar een topic over een nieuwe type gitaar in kan eindigen, die flames(en bijbehorende personen) zijn zo triest, in plaats van normaal te antwoorden gelijk schelden, zo kom je nooit ergens....

wat zou je denken bij zoiets:
"meneer, waar kan ik het willemsplein vinden?"
"volgens mij heet het jansplein."
"dat vroeg ik toch niet aarskruiper, jij vuile hoer, ik neuk je moeder elke dag, ik vroeg om het willemsplein!"

daar lijkt het bij jullie op.....niet normaal toch....

Anders Destium
10 september 2004, 22:31
Ach ja, pubers die gepest worden op school, altijd hetzelfde gelazer :roll:

crapton
11 september 2004, 09:48
Ik zie helaas een hoop geleuter in deze thread.

Waar het om gaat: wie heeft er zo'n ding, en hoe bevalt die qua geluid en spelen? Er zijn blijkbaar uitvoeringen met een flamed maple top op mahonie (zoals een LP) en solid mahonie, maakt dit uit naar geluid? Hoe zijn de humbuckers, aannemende dat deze gitaar voornamelijk voor pop/rock wordt gebruikt?

Er stond in de laatste MeetMusic een review van de SA-120CN, welke er zeer goed uitkwam. De SAS versies hebben een set-neck, zou dit veel uitmaken? Ze zijn verder wat sjieker afgewerkt, die binding is misschien een beetje teveel maar dat is kwestie van smaak.

Welke vergelijkbare alternativen zijn er in deze klasse met twee humbuckers en tremolo (geen Floyd): Peavey Wolfgang of PRS SE? Charvel, Jackson?

crapton
11 september 2004, 09:50
Ik zie helaas een hoop geleuter in deze thread.

Waar het om gaat: wie heeft er zo'n ding, en hoe bevalt die qua geluid en spelen? Er zijn blijkbaar uitvoeringen met een flamed maple top op mahonie (zoals een LP) en solid mahonie, maakt dit uit naar geluid? Hoe zijn de humbuckers, aannemende dat deze gitaar voornamelijk voor pop/rock wordt gebruikt?

Er stond in de laatste MeetMusic een review van de SA-120CN, welke er zeer goed uitkwam. De SAS versies hebben een set-neck, zou dit veel uitmaken? Ze zijn verder wat sjieker afgewerkt, die binding is misschien een beetje teveel maar dat is kwestie van smaak.

Welke vergelijkbare alternativen zijn er in deze klasse met twee humbuckers en tremolo (geen Floyd): Peavey Wolfgang of PRS SE? Charvel, Jackson?

Anders Destium
11 september 2004, 22:41
Peavey Wolfgang, de PRS, Ibanez SZ320/SZ520, Lag Roxanne, een degelijke Epi LP en Dean EVO serie zijn allemaal de moeite waard. Je kunt het beste het een en ander uitproberen in een grote winkel, maar de SAS is een heel mooie gitaar om te zien!

En dat geleuter schijnt hier gewoon te zijn bij sommige randfiguren :wink:

THW
11 september 2004, 22:47
ik vind em lelijk

Lacrymosa
12 september 2004, 17:28
Ik heb er vrijdag 1 gekocht

super gitaar

werkelijk super

elementen zijn niet top, maar ja, wat verwacht je voor een axe van 525 euro (bij just music in leiden)

ik heb er 2 keer mee gerepeteerd en 1 keer mee opgetreden sinds vrijdag
en ik ben goed tekeer gegaan, ik heb niet 1 keer hoeven stemmen

sound is echt heersend, en de feel is amazing

Ik hadf in eerste instantie twijfels over de brug, maar na een paar keer goed jengelen aan de jengel stengel bleef ie nog goed gestemd

kortom, super axe

CheerS!!

Anders Destium
12 september 2004, 18:00
Gefeliciteerd Peter, veel plezier ervan :lol:

Wormaap
12 september 2004, 18:15
/me heeft de grootste lol hier vanwege het begrip 'jengelstengel' :-D

Negative K3 fan
12 september 2004, 18:19
gefeliciteerd, wat voor elementen ga je erin gooien?

Lacrymosa
13 september 2004, 08:51
Weet ik nog niet

ik denk een Air Norton en een Duncan Custom of zo

Iemand suggesties?

CheerS!!

Vexx
16 september 2004, 17:28
Ik heb vanmiddag effe op de Ibanez SAS32FM gespeeld en ik kan beamen dat het een erg lekkere gitaar is, zeker voor het geld. De flame-top en de binding zagen en erg chique uit. Bovendien vond ik prettig aan de gitaar dat hij erg slank is (niet zo dun als de S-serie, maar ook lekker smal en licht). Als ik het geld had, zou ik hem zeker in overweging nemen.

Hij kostte trouwens bij Staffhorst in Utrecht €499,-.