PDA

View Full Version : Peavey Milestone III



MxPx_Jos
14 mei 2002, 16:06
Ja, ik heb nou een poos geoefend op een basgitaar die ik geleend heb en ik vind het nou wel eens tijd dat ik mijn eigen gitaar koop. Ik zat zelf te denken aan de peavey milestone 3. Dat is voorzover ik weet een goede beginnersbas, kan tegen een stootje en dergelijke en hij klinkt ook heel goed. Ik heb hem al gespeeld, maar nu wil ik nog ff vragen of er nog iets is dat ik moet weten of waarom dit geen goede bas is. Wat vinden jullie van deze bas?? TELL ME!!! Hij kost ongeveer 190 euro.

Thnx

http://www.peavey.com/products/amps_mi/bassguitars/milestoneiii4stringleft_metdarkblue.cfm

Op deze site staat een linkshandige, maar voor de rest is hij precies hetzelfde.

rePUNKtative
14 mei 2002, 20:14
Op 2002-05-14 15:06, schreef MxPx_Jos:
Ja, ik heb nou een poos geoefend op een basgitaar die ik geleend heb en ik vind het nou wel eens tijd dat ik mijn eigen gitaar koop. Ik zat zelf te denken aan de peavey milestone 3. Dat is voorzover ik weet een goede beginnersbas, kan tegen een stootje en dergelijke en hij klinkt ook heel goed. Ik heb hem al gespeeld, maar nu wil ik nog ff vragen of er nog iets is dat ik moet weten of waarom dit geen goede bas is. Wat vinden jullie van deze bas?? TELL ME!!! Hij kost ongeveer 190 euro.

Thnx

http://www.peavey.com/products/amps_mi/bassguitars/milestoneiii4stringleft_metdarkblue.cfm

Op deze site staat een linkshandige, maar voor de rest is hij precies hetzelfde.


Best Jos die van 1 van de foutste punkbands op deze aardkloot houd (no offence :razz:)

Het gaat er eigenlijk TOTAAL niet om wat de mensen hier van je bas gitaar zullen vinden. Het gaat er natuurlijk om hoe lekker JIJ hem vind spelen.

1 tip, laat er gelijk EMG elementen er op zetten, klinkt ZEEEEEEER lekker :smile: Had ze ook al op mn Dean Edge 4 zitten, standaard dus :smile:

Maar naar mijn mening zou ik het doen! Ik vond het ook een redelijk lekkere bass, zeker voor die prijs! Vond die Dean toch net ietsie lekkerder, maar dat mocht ook wel (is bijna 200 euro duurder :wink:)...

AllodoX
15 mei 2002, 14:46
redelijk fatsoenlijk dingetje jah.. zekers voor dat geld..

'k zou er i.d.d. wel andere pickups in doen, maar geen actieve EMG's, dat is zonde voor een bass in die prijsklasse.. zou hetzelfde zijn als een mercedes-motorblok in een fiat panda mikken.. gaat wel.. alleen beetje zonde..

'k zou er, als ik jou was, EMG select pickups instoppen.. setje kost 70 euro, en dan heb je HEEL goed geluid.

Demon's Eye
22 mei 2002, 11:59
Peavey Milestone III, goede basgitaar. Heb deze zelf ongeveer een half jaar geleden gekocht (375 guldens). Mooi geluid, makkelijk te bespelen, voor verschillende stijlen te gebruiken. Ik ben dus dik tevreden over deze basgitaar.

maarten=okee
14 maart 2004, 14:58
de milestone 3 is een ontzettend goede beginnerskeus.
ik heb er zelf ook een en ik moet zeggen dat de sound, bespeelbaarheid en constructie gewoon hartstikke goed zijn. (tsja....de elementen konden van mij wel een wat vollere klank geven, maar een struikelblok is het absoluut niet)
ik ben er hartstikke tevreden mee

peavey milestone 3 gewoon kopen
je zal niet gauw teleurgesteld zijn