PDA

View Full Version : xt clip megadeth - killing road



Stitch
6 september 2004, 16:37
xt clippie van killing road, geen eq, postproductie whatever. REchterkanaal uiteraard....

http://home.student.utwente.nl/r.j.b.pieper/gitaarnet/megadeth%20-%20killing%20road.mp3

Negative K3 fan
6 september 2004, 18:02
klinkt erg goed, maar je had hem wel even mogen dubbeltrekken :)

settings???

NeeraDJ
6 september 2004, 19:48
Een dijk van een sound gast, jammer dat ik je in stereo weinig hoor, misschien had je beter het originele nummer iets zachter kunnen zetten. Ik heb 'm dus maar met de rechterspeaker beluisterd. Niet helemaal vlekkeloos, maar ik kan het je niet kwalijk nemen heb ik namelijk ook altijd als ik de ritme stukjes van dit nummer speel, wordt een beetje eentonig na een tijdje

Stitch
6 september 2004, 22:49
ik vond de balans wel goed zo eigenlijk, net zo hard als het origineel. Anders knal je er zo bovenuit. Maar je hebt gelijk, de riffjes zijn zo simpel als wat, tis meer de constantheid door het nummer heen zegmaar.

settings is gewoon SLO-100 dan beetje kloten, ik geloof een T75 kast eronder

Fluffy
7 september 2004, 13:20
wow, die toon is echt geweldig. goed gedaan

nirvana
7 september 2004, 15:50
hoe heb je dat opgenomen, ik kan het zo hard zetten als goed gemasterde versies, zonder dat het begint te clippen...

Hoe is het opgenomen?

mooi trouwens, maar dat had je wel door.
Ik ken het nummer wel niet.

edit: ok ik had het rechterstukje stukje niet gelezen :), maar toch niet slecht

Stitch
7 september 2004, 16:38
opgenomen met podxt met steinberg nuendo.

Shaggy
7 september 2004, 16:53
gave scheur man 8-)

segers
8 september 2004, 19:31
Net echt 8-)

Bosch
8 september 2004, 21:02
Tof! Goed, authentiek geluid en mooi gespeeld. Megadeth blijft gewoon erg goed! Ik gelijk ff die nieuwe branden.

Tja, ... nu nog de solo 8)

Rgrdz,

~Bosch~

Shakeel
8 september 2004, 23:12
idd hele vette sound echt te gek Stitch veel beter dan die crappy opnames die je vroeger weleens poste ;)

Veel plezier met je xt!

wille525
10 september 2004, 00:10
jezus, als je niet had verteld dat dit een copy was dacht ik echt dat ik naar megadeth zat te luisteren.

Megadeth
10 september 2004, 00:12
Je moet ook alleen naar je rechter speaker luisteren he, dat heeft ie opgenomen, de rest is het originele nummer!
Anyway, goed gedaan, goede tone, af en toe wat schoonheidsfoutjes maar ik doe het zelf niet beter.