PDA

View Full Version : YAMAHA Pacifica 621



imlikeajungle
6 september 2004, 14:39
Mijnn zangeres heeft een Yamaha Pacifica 621 - ze wil dit ding verkopen en ik heb geen flauw idee wat ik er voor kan vragen! Ik weet alleen dat het beestje lekker speelt, HSH is geconfigureerd en een Kahler trem incl de locking nut heeft. Ik post fotootjes zo snel als Webshots mijn confirmatiemail heeft gestuurd want dat schijnt eventjes te duren!
Ze gaat weg met een Fender gigbag - eventueel nog een statiefje erbij of zo. Thx alvast!

Joop M
6 september 2004, 15:41
http://www.gitaarmarkt.nl/

Grz Joop

Diedo
6 september 2004, 16:32
misschien moet je er duidelijker bij zetten wat de vraag is, want dit leidt tot mensen die het als spam zien...

hmm ff gegoogled en hij staat bij dirk witte op de site voor 490 (nieuw neem ik aan), dus dan lijkt me een slordige 300 uiers een redelijke prijs afhankelijk van de staat...

imlikeajungle
6 september 2004, 16:35
Er staat toch letterlijk "ik heb geen idee wat ik er voor kan vragen" - het is dan toch vrij duidelijk dat ik wil weten hoveel ik ervoor kan vragen, nee? Jezus jongens, lange tenen hebben jullie hoor.

Diedo
6 september 2004, 16:39
nouja zeg! nou wordt ie mooi! ik geef je gewoon antwoord en een tip want als je jou berichtje snel leest kan ik me voorstellen dat iemand er spam in wat...
en wie heeft er nou lange tenen ?! :o lees nog ff je reactie wil je...

imlikeajungle
6 september 2004, 16:42
:oops: sorry diedo, jij bent natuurlijk ook bedankt voor je reactie. daar heb ik wat aan, in tegenstelling tot de reactie van jopie. :-(

Diedo
6 september 2004, 16:45
dan is het goed

imlikeajungle
6 september 2004, 16:46
:-D

Joop M
6 september 2004, 17:07
Sorry ,maar als je schrijft
Ze gaat weg met een Fender gigbag - eventueel nog een statiefje erbij of zo
Dan komt dat toch aardig spamachtig over
Maar zand erover
Grz Jopie :-D