PDA

View Full Version : Gravity - een simpel rocksong



Fr&cis
6 september 2004, 13:06
Hee hallo!

Mijn vorige band waar ik dit mee opgenomen heb is uit elkaar, maar ik wil graag weten van anderen wat ze van mijn song vinden. De zang is naar mijn idee veel te slap, maar ik heb een aantal horen zeggen dat ze het op Foo Fighters vinden lijken, ja mocht ik willen! No where near that... maar geef a.u.b. je mening over de song in z'n geheel
O ja, het 'tussenstuk' is ook iets waar ik nog niet echt uit ben, dat is ook elke keer weer anders...

hier is de link:
Gravity.wma (http://www.onlinerock.com/musicians/avantgarden3/gravity.wma)

Alvast bedankt voor je aandacht!

Groetz,
-Fr@ncis

Hempo
6 september 2004, 16:52
Misschein moet je m ff op een andere server zetten, dit schiet niet op zo. Veel mensen hebben geen 20 minuten voor 4 mb over.

Fr&cis
6 september 2004, 17:06
Oh, tja daar had ik niet aan gedacht :oops:

Ik weet even geen betere server, ik zal em anders even kleiner maken....

Sicky61
6 september 2004, 21:06
ben ondertussen het gras maar ff gaan maaien.....
de brug op 1.49 is wel lekker maar het refrein is een chaos.
Kan de bedoeling zijn natuurlijk.
Op 3.15 begint een rustig tussen stuk wat te lang duurt....beetje doors meets u2.
Je solo aan het eind is te zacht maar er zit wel energie in.

sietze
7 september 2004, 10:58
klinkt best wel stevig.
Basis is goed hoor :)

Fr&cis
7 september 2004, 12:37
Bedankt voor je reactie!

Helaas, ik heb momenteel geen audio-software om het bestand kleiner te maken... kan iemand mij een goede (gratis! :P ) programmaatje aanraden??

Oh, en de solo is te zacht omdat de drummer ontiegelijk hard drumt, vooraal aan het einde!!

Fr&cis
9 september 2004, 13:12
Wauw! Niet zoveel reageren joh! :razz:

Maar misschien zijn de mensjes hierzo niet zo spraakzaam :???:
trouwens, 20 min downloaden?? Toch zeker niet als je ADSL of iets dergelijks hebt?

Brolly
9 september 2004, 19:43
Dude Francis,

Wat doe jij nou weer hier :lol:

Maarja even over het nummer hij is leuk. Alleen de opname is een beetje minder en het tussenstuk is indd te stil en te lang.

Ik schrok overigens wel ff toen ik hoorde dat AvantGarden uit elkaar was, maarja ik kon ook opeens niet meer op de site. Hoe gaat het met de nieuwe band?? Ik hoorde dat jullie waarschijnlijk mee gaan de met de Grote Prijs van Ridderkerk.

Mzzl,

Thijs

Shakeel
9 september 2004, 20:00
Hey Francis toffe mp3 alleen idd kutkwaliteit zo komt jullie muzikaliteit niet tot z'n recht en dat is heel jammer.

Maargoed je gaat dus ook meedoen, pas maar op want Thijs en ik zijn bezig met een shredderiffic iets :razz:

Maiden Michiel
9 september 2004, 20:12
thijsov?

Fr&cis
9 september 2004, 20:49
Dude Francis,

Wat doe jij nou weer hier :lol:
Ja dat vroeg ik me ook al af :P
Maar iig bedankt voor jullie reacties.

Tja, "AvantGarden", tis passee, dus weg ermee :-D so what can I say? Jammer? niet echt hoor... momenteel zoeken we alleen nog een drummer, iemand die een "vaste relatie" wil haha :lol: dan even wat nummers instuderen en hopelijk a.s.a.p. de buhne op
http://smileys.smileycentral.com/cat/15/15_1_111.gif
dus meedoen met de grote prijs?? ik zou er maar niks op verwedden

Brolly
9 september 2004, 20:56
Hmm ik dacht dat Erik voor jullie ging drummen

Fr&cis
10 september 2004, 14:37
Wow, ik moet voortaan niet blowen als ik ga posten, dan gebruik ik te veel smilies haha

maar goed...
Erik is een goede drummer en ik wil hem wel als drummer, maar Matin zei mij dat hij niet kon ofzo... tja ik weet het ook niet.

We zien wel.

jaywalker
10 september 2004, 17:22
leuk nummer opzich, beetje jammer dat coldplay momenteel nu ook "gravity"als song heeft :D

Fr&cis
10 september 2004, 21:27
OMG! Zeg me dat het niet zo is!! :razz:

FrankS
10 september 2004, 22:03
Cool, rockt lekker joh!! Geluid is idd niet echt geweldig maar 'k kan alles wel goed volgen hoor. Ik denk dat jullie live echt ontzettend knallen! Lekker nummer hoor :)

Rook d'r nog een haha

grtz,

Frank

Fr&cis
11 september 2004, 13:33
Thanks man! Dat vind ik tof, dat je dit nummer lekker vindt "rocken".
Tja, optreden... ik wil zo graag, maar we kunnen nog niet :(

Kurt's Fender
30 september 2004, 20:19
Hmmmm.... Foo Fighters? nee niet echt haha :D

MAAR WEL ERG VET!