PDA

View Full Version : Flying V



Johnny Tsunami
5 september 2004, 22:35
Heej, ik wist niet echt waar ik dit neer kon zetten, dus zet ik het hier maar neer...

ik zoek een winkel die een of meer gibson flying v's op voorraad heeft, nergens hebben ze zo'n ding, en ik wil deze zeker proberen omdat ik op zoek ben naar een nieuwe gitaar..
ik woon vlakbij de jukebox in boekel, misschien bekend bij sommigen, voor de rest is dat omgeving eindhoven... dus het liefst zo dicht mogelijk in de buurt.

Meningen over deze gitaar zijn ook welkom...

bedankt

Swan
5 september 2004, 23:13
welk merk?

skabouter
5 september 2004, 23:30
ik meende dat Dirk witte (.nl) te a`dam er een paar had...........zou je eens moeten bellen.

dit topic hoort overigens thuis in "gitaren". had je best zelf kunnen bedenken, hoor

jorrit
6 september 2004, 08:51
welk merk?

lezen swan......

Igor
6 september 2004, 20:16
RockPalace (Den Haag) heeft er ook al heel lang een hangen. Je kan dat ding ook volgend jaar betalen.

Ivar

Johnny Tsunami
6 september 2004, 20:56
Nergens in N-brabant toevallig?

Verder commentaar op deze gitaar?

stringer
6 september 2004, 21:18
Ik ken het probleem van de V's. Als je er al een vindt in een winkel is het meestal een gothic model. Wat zoek je ?

De Faded versies van Gibson komen her en der nogal eens binnen. Wil je een standard of een reissue, dan zul je moeten reizen. (Vergelijk hierbij ook goed de prijzen, want de verschillen zijn groot)

Overigens, als er eentje besteld dan kun over het algemeen verrekte lang wachten.

NeeraDJ
6 september 2004, 21:41
Ik ken het probleem van de V's. Als je er al een vindt in een winkel is het meestal een gothic model. Wat zoek je ?


Als je zo'n gothic model vindt dan zou ik hem meteen kopen, het zijn ongelooflijk goede gitaren. Ze hebben trouwens ook een ebben toets (wat edeler dan palisander en naar mijn mening brengt het een mahonie gitaar een extra dimensie toe). Afgezien daarvan kunnen deze over een paar jaar minstens de betaalde prijs opbrengen, omdat ze niet meer worden gemaakt.

Johnny Tsunami
6 september 2004, 23:57
Ik ben gewoon op zoek naar de standaard V, de V-factor heet hij geloof ik tegenwoordig...

Een gothic hoef ik niet (no offense, maar ik vind ze echt lelijk)... overal waar ik kom hoor ik hetzelfde, te weinig vraag, loont niet etc...

zouden ze er bij musicstore koeln of musik-productiv wel op voorraad hebben? dat is van hieruit ook wel te doen, iig niet verder dan a'dam oid...

en ik moet er een proberen, omdat ik er nog nooit op gespeeld heb... ik wil een nieuwe axe aanschaffen en moet gewoon zeker weten dat ik gewoon alle mogelijkheden heb geprobeerd...

john.3001
7 september 2004, 13:49
Mijn mening, je moet er van houden (de looks) en er is niet echt sprake van speelcomfort....