PDA

View Full Version : Voor alle 7 stringers onder ons! Lijkt me een koopje!



Josdevos
4 september 2004, 17:01
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=46649&item=3745927707&rd=1

birt
4 september 2004, 17:07
nog vier dagen :roll:


en hij is lelijk :P

Josdevos
4 september 2004, 17:10
ZZZZZZZZZZZZIP IT! :sneaky: ^^

*edit*
Ik richtte me tot de 7 stringers right?
Dit zou een van de beste Ibeenhad 7 strings moeten zijn, NOS en goedkoper als ze vroeger nieuw waren, denk niet dat deze veiling de 4 dagen zal uitdoen en dat er iemand BIN gaat gebruiken.
Lelijk is hij niet imho, ieder zijn cup of tea off course, maar wacht maar even tot Anders Destium of Urezna een fotootje van de hunne posten.

Soulflyhigh
5 september 2004, 13:10
Ik het een heel coole gitaar. Ik ben alleen echt geen liefhebber van sunburst dus daar valt hij op af en oh ja ik heb geen geld op het moment :-D

TMKXL
5 september 2004, 13:14
Jammer dat ik geen 1000 Euro heb, anders was ie van mij. :(

Iceman
5 september 2004, 16:09
Ik vind 'em wel mooi.
Ooit op dit type gespeeld bij Big One Zwolle, daar verkochten ze hem voor 3000 gulden, dus 900 euro is nou ook weer niet een koopje.

Afwerking erg goed, fijne gitaar.

Anders Destium
5 september 2004, 16:51
Het is niet echt een sunburst als je hem in het echt ziet (of hou ik me dat zelf voor aangezien ik niet zo pro-sunburst ben :wink: ). Het is een supergitaar, de enige minpunten zijn (net als bij veel andere Ibanezen) de stock-pups.

http://www.freewebs.com/anders_d/rg2027bed.JPG

Josdevos
5 september 2004, 17:15
Ik vind 'em wel mooi.
Ooit op dit type gespeeld bij Big One Zwolle, daar verkochten ze hem voor 3000 gulden, dus 900 euro is nou ook weer niet een koopje.

Afwerking erg goed, fijne gitaar.

Ja, ik vond €900 een koopje omdat ik dacht dat hij NOS was...
Tis ook een zeldzame gitaar en is z'n geld zelfs 2de hands wel waard.
Niks voor mij overigens...

Iceman
5 september 2004, 22:55
Ik had toen een RG 7620, maar vond deze beter en mooier. De foto van Anders D. laat de top mooi zien, ik ben daar wel van.

900 euro is ook weer niet duur.
En het heerlijke gevoel van een gitaar die geweldig speelt is onbetaalbaar, duschhhhh............

Anders Destium
5 september 2004, 23:35
Go for it :wink:

Als ik mijn gitaren moet verkopen is dit waarschijnlijk 1 van de laatste drie (de 2 andere mogen mensen raden maar het zijn niet de meest voor de hand liggende :D )

urezna
6 september 2004, 11:20
ZZZZZZZZZZZZIP IT! :sneaky: ^^

*edit*
Ik richtte me tot de 7 stringers right?
Dit zou een van de beste Ibeenhad 7 strings moeten zijn, NOS en goedkoper als ze vroeger nieuw waren, denk niet dat deze veiling de 4 dagen zal uitdoen en dat er iemand BIN gaat gebruiken.
Lelijk is hij niet imho, ieder zijn cup of tea off course, maar wacht maar even tot Anders Destium of Urezna een fotootje van de hunne posten.

wereldgitaar!!!!!!!!!

enne, pas in het echt zie je goed dat ie weldegelijk ook heel mooi is om te zien... :P
Fotootje:
http://home.zonnet.nl/urezna/music/myequipment/16.jpg

Maiden Michiel
6 september 2004, 13:16
Zit die brug nou zo scheef of ligt dat aan mij?

Phyrexian
6 september 2004, 13:42
Mooi. Leuk dat er bindings op zitten trouwens...

NeeraDJ
6 september 2004, 16:21
Mooie axe! Jammer van die strat vorm, rosewood toets en Floyd though, maar dan zou het natuurlijk geen echte RG meer zijn. Hij is inmiddels al verkocht