PDA

View Full Version : tubefactor laten opsturen...



Globetrotter
4 september 2004, 13:03
Hoi!

Ik zou een tubefactor willen kopen, maar de enkelen die ik vond, zijn via 't web en dan zou ik ze al bijna moeten laten opsturen. De Hughes & Kettner Tubefactor is een buizenpedaaltje, dus vroeg ik me af of dit opsturen enig risico inhoudt, of dat de buis goed vastzit, zodat er niks aan kan komen enz. Je begrijpt me wel... is dit te doen en is dit safe?
Cheers,

Bart

Dirk_Hendrik
4 september 2004, 13:33
Ervanuitgaand dat de verzender het ding goed verpakt moet er niks mis gaan. Het ding is tenslotte ook gemaakt voor podiumgebruik waar ie dus ook tegenkan.

Antal
4 september 2004, 16:48
Ik heb er afgelopen week een opgestuurd gekregen van bartL. Geen enkel probleem. Als hij in de originele doos zit zeker niet. En de buis zit echt goed vast hoor, don't worry. Gewoon vragen of ze hem goed verpakken.

BartL
4 september 2004, 17:32
Juist...ik kan zo goed verpakken 8-) :-D

Robbert
4 september 2004, 21:27
/Offtopic: BartL, weet je zeker dat het LEDje verangen moet worden in de CE-2? Heb je hem al met batterij geprobeerd?

Antal
4 september 2004, 22:08
Das een goeie idd. Dat heb ik vaker gehoord bij boss pedalen, dat het ledje niet brand met een adapter. De oorzaak daarvan heb ik echter nooit gehoord :???:

mijnechtenaamisalvergeven
4 september 2004, 23:46
Ik heb de mijne een keer uit mijn handen laten vallen op een betonnen vloer... niets aan de hand. (behalve een hartverzakking)

Dus idd goed inpakken en verzenden die hap.

jaywalker
5 september 2004, 09:46
Das een goeie idd. Dat heb ik vaker gehoord bij boss pedalen, dat het ledje niet brand met een adapter. De oorzaak daarvan heb ik echter nooit gehoord :???:

Mijn ce-2 heeft er ook last van. Als ik hem op eigen gebakken multivoeding doe dan doet het ledje het niet. Op batterijen of elk andere voeding doet ie het wel :???: