PDA

View Full Version : Kopen ?



nopster
3 september 2004, 20:59
Ik ben van plan om een humbucker op mijn strat te steken. (brug) Denk je dat deze de moeite is? Het is de bedoeling dat mijn gitaar "grof" gaat klinken :cool:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=46681&item=3745171342&rd=1&tc=photo

ben???
3 september 2004, 21:06
wat voor strat is het? en nu ben ik gen expert op pickup gebied maar volgens mij kan je beter krijgen dan een esp elementje...

nopster
3 september 2004, 21:20
Een goedkope Richwood strat. Ik zoek gewoon een humbucker (even groot als een singlecoil) voor niet te veel geld, die goed scheurt...
Mocht er iemand iets anders weten, zeg maar. Ik heb dit forum en google verder afgezocht, maar ben er nog altijd niet uit. :cry:

Javaca
3 september 2004, 21:24
Bij de back and forth hebben ze deze elementen van Boston voor 21,- in lage en hoge output.

ben???
3 september 2004, 21:26
ik neem aan dat je t "koop een betere gitaar"-verhaal al hebt gehoord hiero?
helaas hebben ze wel gelijk, een gitaar van die klasse zal nooit top klinken. Maar als jij t geld er in wilt steken moet je t vooral doen, je gitaar kan er niet op achteruit gaan ;). Die Boston elementen zijn dan misschien wel wat: ze kosten geen hol en zijn iig beter dan de richwood elementen.

nopster
3 september 2004, 22:11
Bedankt voor de reactie, ik zal eens mijn licht opsteken bij die Back and Forth voor die van Boston. Hoe goedkoper, hoe beter hehe.