PDA

View Full Version : Vintage Squiers....



Hendrix
3 september 2004, 14:45
Ik sta op het punt om voor een lage prijs een oude Squier te kopen. :wink:
Heeft iemand ervaring met die oude Squiers? Klinken ze goed en hoe is de kwaliteit? :roll:
Overigens gaat het hier om een Squier uit begin jaren '80.

groeten,
Dennis

AART
3 september 2004, 14:46
search...

Matje
3 september 2004, 15:37
Ik krijg steeds vaker het idee dat mensen niet goed weten wat ze met deze smiley moeten: :roll:

AART
3 september 2004, 15:56
Ik krijg steeds vaker het idee dat mensen niet goed weten wat ze met deze smiley moeten: :roll:
+1

Michael AE
3 september 2004, 16:26
Ik krijg steeds vaker het idee dat mensen niet goed weten wat ze met deze smiley moeten: :roll:

Inderdaad.

Ook deze :razz: en deze :P worden vaak zonder goede reden gebruikt.

Bigfoot414
3 september 2004, 16:33
@ Michael AE: :o :o wat heb jij een vette gear man! Niet normaal meer! Alleen maar dure kwaliteitsmerken. (Gibson, Fender, Ibanez, Mesa, Bogner)

andy
3 september 2004, 16:54
Ik sta op het punt om voor een lage prijs een oude Squier te kopen. :wink:
Heeft iemand ervaring met die oude Squiers? Klinken ze goed en hoe is de kwaliteit? :roll:
Overigens gaat het hier om een Squier uit begin jaren '80.

groeten,
Dennis

Is idd al wat over geschreven, maar ik ga toch antwoord geven.
De Squier Strat uit de begin jaren 80 is een goed instrument. Kostte destijds 900 gulden, 200 gulden minder dan een Fender uit dezelfde periode. Met dit verschil dat de Squier toen beter was dan de Fender.
Dus als je er een kunt vinden voor een aardige prijs zou ik het zeker doen.
Ik heb trouwens zelf een Squier Strat uit die periode gehad en ik was toen uiterst tevreden.

Hendrix
3 september 2004, 18:22
Ik sta op het punt om voor een lage prijs een oude Squier te kopen. :wink:
Heeft iemand ervaring met die oude Squiers? Klinken ze goed en hoe is de kwaliteit? :roll:
Overigens gaat het hier om een Squier uit begin jaren '80.

groeten,
Dennis

Is idd al wat over geschreven, maar ik ga toch antwoord geven.
De Squier Strat uit de begin jaren 80 is een goed instrument. Kostte destijds 900 gulden, 200 gulden minder dan een Fender uit dezelfde periode. Met dit verschil dat de Squier toen beter was dan de Fender.
Dus als je er een kunt vinden voor een aardige prijs zou ik het zeker doen.
Ik heb trouwens zelf een Squier Strat uit die periode gehad en ik was toen uiterst tevreden.

Bedankt dat jij als enige serieus antwoord hebt gegeven.
De rest vond de Smiley's belangrijker, maar dat bewijst hun gebrek aan herseninhoud.....................













:roll: :D

mijnechtenaamisalvergeven
3 september 2004, 18:34
maar dat bewijst hun gebrek aan herseninhoud..........

Je komt hier net kijken man (net als ik) Doe een beetje relaxed..... Er word alleen gezegd dat je ff moet zoeken voordat je dit soort vragen stelt.

Dirk_Hendrik
3 september 2004, 19:24
Ook deze :razz: en deze :P worden vaak zonder goede reden gebruikt.

En deze :P het meest. Ga voor de grap eens kijken naar de posts van de mods (Hint: wizz) het forum van www.nederlandmuziek.nl. Daar wordt je er helemaal niet goed van.

O ja, M'n IQ staat nog steeds op 12 http://www.click-smilies.de/sammlung0304/musik/music-smiley-005.gif

soup
3 september 2004, 19:41
haha zit juist op dat nederland muziekforum is te kijken voor dat van die mod wizz en kijk ik in zn postgeschiedenis, klik ik op een topic



Kan je met een fender stratocaster ook mooie metal makuh of kan ik dan beter een andere gitaar kopuh en ik wil graag een goedkope gitaar want kbegin net, en ik speel mij muh neef welles op een jackson RR-3.
maar dan int wit duz kan iemand muh ff helpuh met wat ik eht beste kan doen
Latersss WT


http://www.nederlandmuziek.com/phpBB2/viewtopic.php?t=238&postdays=0&postorder=asc&start=0

Dirk_Hendrik
3 september 2004, 23:35
:-D
Get the drift??

Michael AE
4 september 2004, 00:49
@ Michael AE: :o :o wat heb jij een vette gear man! Niet normaal meer! Alleen maar dure kwaliteitsmerken. (Gibson, Fender, Ibanez, Mesa, Bogner)

Bedankt man. Ik ben er heel trots op en heb er hard voor moeten werken, maar het is het meer dan waard. :wink:

Michael AE
4 september 2004, 00:54
Ook deze :razz: en deze :P worden vaak zonder goede reden gebruikt.

En deze :P het meest. Ga voor de grap eens kijken naar de posts van de mods (Hint: wizz) het forum van www.nederlandmuziek.nl. Daar wordt je er helemaal niet goed van.

O ja, M'n IQ staat nog steeds op 12 http://www.click-smilies.de/sammlung0304/musik/music-smiley-005.gif

Niet normaal daar. Onvoorstelbaar.

Stratman70
4 september 2004, 10:34
Ik sta op het punt om voor een lage prijs een oude Squier te kopen. :wink:
Heeft iemand ervaring met die oude Squiers? Klinken ze goed en hoe is de kwaliteit? :roll:
Overigens gaat het hier om een Squier uit begin jaren '80.

groeten,
Dennis

Ik zou het niet doen! Koop toch gewoon een nieuwe Skwaier! Wat moet je nu met al die oude rommel......

Maar serieus, ik zou inderdaad eerst even zoeken of er al een topic over is. Zoals HIER (http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=37553)

andy
4 september 2004, 14:56
Beetje flauw allemaal of niet.
Vrijwel alles is al eens behandeld. Straks staat het hier alleen maar vol met topics van: "Kijk mijn nieuwe axe nou eens" . En bij de rest: "Zoekfunctie, slotje". :wink:

Geef de topicstarter dan iig ff de link naar het topic zoals Stratman doet als je verder niks anders te melden hebt dan : " dit is al eens behandeld".

Hendrix
4 september 2004, 15:06
Ik ga toch maar voor een echte Fender!

Peace out, ennuh......slotje?

Squier4ever
4 september 2004, 21:54
Mijn oom heeft laatst een squier van '89 gekocht, een limited edition, met een floyd brug van fender. ik heb er laatst op gespeeld en hij klonk net als een echte fender, het verschil met mijn eigen squier is goed te horen.
Ik kan je deze gitaren alleen maar aanraden, maar ze moeten wel in goede staat zijn

Hendrix
5 september 2004, 11:39
Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden aan degene die ik heb uitgescholden voor hersenloos.