PDA

View Full Version : Wie gaat er naar de MEGA MUSIC FAIR in antwerpen?



iam
2 september 2004, 14:34
19/9 expo antwerpen

we kunnen anders een mini-meeting houden,
koopjes doen,
gezellig een pint drinken?

als er iemand meewil vanuit brugge (ik ga met de trein) hoor ik het wel :)

Javaca
2 september 2004, 14:37
kut heb dan nog geen OV :-(

Swan
2 september 2004, 17:39
site met info?

birt
2 september 2004, 17:41
heb vandaag ook een uitnodiging gekregen, i'll be there :)

sir_oinksalot
2 september 2004, 17:44
ben er vorig jaar heen geweest en ik kan u vertellen dat die beurs helemaal niet de moeite is om er van brugge voor af te komen...

birt
2 september 2004, 18:12
ben er vorig jaar heen geweest en ik kan u vertellen dat die beurs helemaal niet de moeite is om er van brugge voor af te komen...

ben er toen ook geweest en ik ga dit jaar opnieuw (ik moet ook niet van zo ver komen)

iam
2 september 2004, 19:20
ik ben op zoek naar een accoustische gitaar voor volgend jaar mijn studie (leraar muzikale opvoeding) zo rond de 400-500€...

en hoop die daar te vinden...

heavy-metal-thunder
2 september 2004, 19:55
ik ben op zoek naar een accoustische gitaar voor volgend jaar mijn studie (leraar muzikale opvoeding) zo rond de 400-500€...

en hoop die daar te vinden...

Dit hoort niet thuis bij "Electrische gitaar"... grapje

Wat staat er allemaal op de beurs? Ik zou graag eens de Line6-en horen.

Traai
3 september 2004, 17:36
Ik kom vanuit oostende, en kdenk wel dak zal gaan!

MazeMouse
3 september 2004, 18:20
Tja, ik heb een weekOV die maar totaan de grens geldig is en een beperkt budget dus ik kom niet :P

marc_o
3 september 2004, 23:09
Wordt nog leuk er te geraken met de ring van Antwerpen die nu opgebroken is, en jawel, de afslag voor de houthallen is ook afgesloten. Ik wens een ieder die niet bekend is in die buurt succes met de zoektocht.

ontopic:
Ben er nu een paar keer geweest, en eigenlijk is het helemaal niet de moeite, je ziet altijd dezelfde dealers met dezelfde gitaren die ze al zeker 6 jaar niet aan de straatstenen kwijt schijnen te raken, zoals de z.g.n. oude strat met het scheurtje in de slagplaat voor veel te veel geld, die heb ik al zeker 7 of 8 jaar achter elkaar op beurzen in Brugge en Antwerpen gezien....daar is gewoon iets mis mee..

lupoloco
4 september 2004, 00:00
Wordt nog leuk er te geraken met de ring van Antwerpen die nu opgebroken is, en jawel, de afslag voor de houthallen is ook afgesloten. Ik wens een ieder die niet bekend is in die buurt succes met de zoektocht.



mmmm idd, ben gisteren nog in antwerpen geweest, tis echt een hel om met de wagen daar te geraken.


check www.werkenantwerpen.be voor meer info

youngcoby
4 september 2004, 10:36
Waar gaat die beurs door? Bouwcentrum?

marc_o
5 september 2004, 10:34
Normaal gesproken is de beurs inderdaad in het Bouwcentrum ja.

youngcoby
5 september 2004, 10:51
ik denk wel dat ik eens ga kijken of er iets te beleven valt.
Als eerste eens een leraar zoeken. :-D

dodoweirdo
5 september 2004, 10:52
ik ben op zoek naar een accoustische gitaar voor volgend jaar mijn studie (leraar muzikale opvoeding) zo rond de 400-500€...

en hoop die daar te vinden...

Dit hoort niet thuis bij "Electrische gitaar"... grapje

Wat staat er allemaal op de beurs? Ik zou graag eens de Line6-en horen.

er stond vorig jaar een hele line 6 stand

dodoweirdo
19 september 2004, 08:00
Ik ga er een viool proberen te verpatsen :)