PDA

View Full Version : gear foto's!



elmark
2 september 2004, 01:16
vandaag digitale camera gekocht en meteen maar even een aantal foto's gemaakt! ;)

check deze link: http://members.home.nl/remcoeijssen/gear.html

p.s. let niet op de slecht verwerkte kabels naast de kist, ik heb 'em alleen even tijdelijk boven op kamer aangesloten, morgen gaat ie weer richting repetitieruimte!

Bigfoot414
2 september 2004, 01:44
Nog een Powerball? Ziet er wel kick-ass uit allemaal. Gebruik je geen wah?

Raffel
2 september 2004, 08:49
niiiice :D

Klinkt vast goed met die String-through-body :D

amon
2 september 2004, 09:27
je powerball schiet snot :-D


maareh, wel een erg vette aparatuur!

Useless
2 september 2004, 10:12
Very Nice !! :dance:
Waar heb je die flightcase gekocht?

elmark
2 september 2004, 10:23
thanx! Powerball flightcase is afkomstig van Beyers in Bochum, op maat!

BLOK182
2 september 2004, 10:32
Die flightcase moet ik ook nog eens halen daar, heb precies dezelfde halfstack lol :D Toffe shit!

BramVersteeg
2 september 2004, 11:46
Ziet er uit als een zeer degelijk en goed setje. Niks overdreven en allemaal top kwaliteit. Mooi hoor!
Grz. Bram

NeeraDJ
2 september 2004, 13:09
Dan heb je zo'n vette en dure versterker en dan speel je op een SZ320 :???:

Bigfoot414
2 september 2004, 13:18
Liever een vette versterker en een minder goede gitaar dan een kutamp met en droomgitaar...

elmark
2 september 2004, 13:36
ik kan er ook niets aan doen dat ik zo tevreden ben over de sz320. hij speelt gewoon heerlijk :) ik was al een lange tijd op zoek naar een gitaar die bij me past en deze vind ik qua 'looks' en hoe die aanvoelt/speelt fantastisch. stock pickups worden binnenkort wel vervangen door dimarzio's! gewoon een hele goede gitaar voor die prijsklasse!

edit: en hij klinkt ook nog eens lekker ;) ik speel voornamelijk rock/metal trouwens.

Bigfoot414
2 september 2004, 13:57
Mooi toch? Ik heb ook een Epiphone G400 die heel fijn speelt maar niet zo geweldig klinkt. Kwaliteit hoeft niet per sé heel duur te zijn.

harrie-beton
2 september 2004, 15:04
in je gear zie ik wel 2 pedalen die delays produceren. Die BOSS DD is een oudje, waarom heb je die nog?

NeeraDJ
2 september 2004, 15:31
Liever een vette versterker en een minder goede gitaar dan een kutamp met en droomgitaar...

Hey no need to get personal :(

Daar komt snel verandering in trouwens! (misschien deze maand nog als alles morgen goed verloopt)

elmark
2 september 2004, 15:36
ten 1e maak ik best veel gebruik van delay en is het ook te gek om met 2 delays tegelijkertijd te spelen. ten 2e is het altijd handig om in live situaties 1tje als backup te hebben voor onvoorziene omstandigheden! ;)

jaywalker
2 september 2004, 15:57
ten 1e maak ik best veel gebruik van delay en is het ook te gek om met 2 delays tegelijkertijd te spelen. ten 2e is het altijd handig om in live situaties 1tje als backup te hebben voor onvoorziene omstandigheden! ;)

met die dl-4 kan je 2 delays door elkaar gebruiken hoor. Stereo delay uit als ik het goed heb

jaywalker
2 september 2004, 15:57
ten 1e maak ik best veel gebruik van delay en is het ook te gek om met 2 delays tegelijkertijd te spelen. ten 2e is het altijd handig om in live situaties 1tje als backup te hebben voor onvoorziene omstandigheden! ;)

met die dl-4 kan je 2 delays door elkaar gebruiken hoor. Stereo delay uit als ik het goed heb

jorrit
2 september 2004, 16:16
k snap ook die gitaar niet.... geef je bakken met geld uit aan fx en versterker en zo weinig aan een gitaar (in verhouding...) en volgens mij zitten er de orriginele elementen er nog in ( ? )

jorrit
2 september 2004, 16:16
k snap ook die gitaar niet.... geef je bakken met geld uit aan fx en versterker en zo weinig aan een gitaar (in verhouding...) en volgens mij zitten er de orriginele elementen er nog in ( ? )

StereoX
2 september 2004, 16:36
waarom zo miderwaardig over die gitaar? het zijn echt supergitaarjes die menig gitaar uit duurdere prijsklasses eruit spelen.

en zeker over een powerball rockt dat als een tiet!!!

elmark
2 september 2004, 16:41
ja met de stereodelay ben ik bekend ;) maar ik kan niet 2 presets op de dl-4 tegelijk gebruiken dus een 2e delay in combi met een specifieke dl-4 preset is altijd handig!

en wat betreft de gitaar..ik heb in vorige post al uitgelegd dat er binnenkort dimarzio's in geplaatst worden :) en de gitaar zelf is gewoon goed, in combi met de PB klinkt ie super! ik kan wel een gitaar kopen van 2000 euro maar als ik er niet mee overweg kan en ik vind 'em oerlelijk dan schiet ik beetje mijn doel voorbij, niet?

AART
2 september 2004, 16:52
ik vind het koeler om te zien dat iemand super kan spelen op een squier van mdf dan iemand die wat aanprutst met een prs....

Useless
2 september 2004, 17:58
en wat betreft de gitaar..ik heb in vorige post al uitgelegd dat er binnenkort dimarzio's in geplaatst worden :) en de gitaar zelf is gewoon goed, in combi met de PB klinkt ie super! ik kan wel een gitaar kopen van 2000 euro maar als ik er niet mee overweg kan en ik vind 'em oerlelijk dan schiet ik beetje mijn doel voorbij, niet?

Inderdaad, Je mag nog zoveel geld uitgeven aan een supergitaar, als je versterker suckt, dan klinkt ze nog voor geen meter
Onlangs las ik weer een review van een Ibanez gitaar in de Meet Music
Ze beschreven ze als een gitaar in de lagere prijsklasse die meerder van zijn duurdere broertjes het nakijken liet: Zo zie je maar :wink:

NeeraDJ
2 september 2004, 17:59
k snap ook die gitaar niet.... geef je bakken met geld uit aan fx en versterker en zo weinig aan een gitaar (in verhouding...) en volgens mij zitten er de orriginele elementen er nog in ( ? )

Zoiets bedoelde ik ook, maar het schijnt een negatieve bijklank te hebben. Ik vind het wel cool ofzo, maar bij die gitaar had ik het gevoel van "het kan altijd beter". En omdat je er DMZ ingooit denk ik dat je het wel een beetje met me eens bent

Speeddemon
2 september 2004, 18:13
Hey Remco, (naamgenoot! 8-) ) 2 tips:

zet niet de head op de flightcase, maar zet head+4x12 op de flightcase!
Dan staan de speakers wat hoger, minder koppeling met de vloer (=strakker geluid) en hoef je vaak iets minder hard, omdat je jezelf beter hoort!

tip 2: R28 mod op die Phase 90 als je 'm nog niet gedaan had.
Gewoon weerstandje R28 eruit 'knippen'; minder vervorming, iets subtielere phase, maar wel dezelfde sound als de Script logo Phase 90.

BLOK182
2 september 2004, 18:47
Ik heb ook een jaarlang met een Epiphone LP Studio over een MesaBoogie gespeeld....kortom, dude, als die gitaar fijn speelt, hou em derbij en kiep der een keer dimarzio's in :wink:

elmark
3 september 2004, 02:40
heyhey.. bedankt voor de tips remco! r28 mod op de phase90 reissue is al tijdje geleden gefixt, stukken beter zo!

ik heb de sz320 aangeschaft voor de 'looks' en de fijne bespeelbaarheid wat uiteraard puur afhankelijk is van diegene die erop gaat spelen..ik dus :razz:

dat ik er dimarzios in ga plaatsen is dus ook puur een kwestie van smaak. natuurlijk krijg ik er ook een betere sound door, daar wordt over nagedacht 8-) maar dan ga ik toch niet in 1e instantie een voor mij lelijke 'betere' gitaar aanschaffen die wél dimarzios erin heeft zitten standaard.

als je een auto liefhebber bent zoek je b.v. toch ook een mooie, snelle auto uit ipv een lelijke, snelle bak :D

iig bedankt voor alle leuke comments!

jorrit
3 september 2004, 11:17
t zijn vooral de elementen die ik zonde vind. een setje dimarzio's of seymour duncans en je herkent je versterker niet meer terug...(op een positieve manier :D)

MightyMike
3 september 2004, 11:25
Ik zit ongeveer in hetzelfde scenario hoor... Ik speel over mijn Powerball met een WashBurn Idol WI64 en ben best tevreden over de sound... Natuurlijk kan het steeds duurder, maar zolang je blij bent met je geluid...

ieme
6 september 2004, 08:31
Nice stuff, waar heb je die mooie case voor je pedalen vandaan?

elmark
6 september 2004, 09:54
ja die heeft een vriend van me op maat gemaakt. voodoo lab pedal power 2 zit onder de 1e verdieping ;) neutrik kabeltjes op maat gemaakt. Aan rechterzijde van de kist zitten 4 aansluitingen: 1 voor stroom, 1 voor fxloop (stereo jack), 1 voor gitaar naar fx en 1 voor fx naar amp.

cosmos
8 september 2004, 14:48
Hi Elmark,

Nog eens wat anders: hoe klinkt die FM4 en als wat voor functie gebruik je die?

grt