PDA

View Full Version : Handleiding Roland E-14 Keyboard



L-L
1 september 2004, 13:17
Voor het trainen met mijn gitaar heb ik een keyboard aangeschaft, een Roland E-14. Ontzettend handig, er zit van alles op, baslijnen, drumcomputer en uiteraard de gebruikelijke keyboard sounds. MAAR, ik heb geen handleiding van dat ding, en zodoende laat ik veel mogelijkheden onbenut.

Vraag: is er misschien iemand die ook zo'n keyboard heeft met de daarbij behorende handleiding? Ik zou graag een kopie daarvan willen hebben, uiteraard tegen vergoeding!

Ik hoop dat dit de juiste plek is om deze vraag te stellen!

Piet Dijkstra
27 juli 2010, 00:08
Beste L-L,

De gebruikershandleiding voor de Roland E-14 Keyboard kun je vinden op de site: http://manuals.roland.be/Nederlands/E14_nl.pdf

Het toeval wil dat ik het zojuist gevonden heb zonder er naar op zoek te zijn geweest. Ik was op het internet aan het zoeken naar de winkelwaarde van dit instrument toen ik er op stuitte. Meteen nadat ik het gedownload had verscheen jouw vraag op mijn computerscherm. Dat vond ik wel sterk. Teneinde jou van dienst te kunnen zijn moest ik mij eerst op het forum registreren. Dat heb ik graag voor je over gehad.

Ik hoop zelf ook nuttig gebruik van de handleiding te kunnen gaan maken. Ik heb namelijk een mooie keyboard van dit merk en type op marktplaats gevonden. Die ga ik morgen bekijken en naar verwachting mee naar huis nemen.
Veel succes gewenst met de handleiding.

Met vriendelijke groet,
Piet Dijkstra
Leeuwarden.

aaronstonebeat
27 juli 2010, 00:33
Laat ik nu net End of Days zitten te kijken :D Dit moet het werk zijn van de Prins der Duisternis, de Gevallen Engel, Beëlzebub.
Dit is inderdaad een totaal verkeerd forumgedeelte voor een dergelijke vraag; Baäl zelf heeft hier onmiskenbaar de hand in gehad.
En kennelijk zijn de zegeningen van het internet en zijn zoekmachines nog steeds niet in alle hoeken van het bewustzijn doorgedrongen. Geef je eraan over!

Merk, type en 'manual' in google en je vindt waarschijnlijk bij de eerste hit wat je zoekt ;)

Don Capo
27 juli 2010, 09:06
POST


Beste Piet, je hebt geloof ik niet door dat je reageert op een vraag uit 2004?