PDA

View Full Version : help ff snel aub!



DREAMMACHINE
31 augustus 2004, 22:24
ff een snelle vraag: waar haal ik zo snel mogelijk 4 moertjes vandaan die de 4 potmeters voor volume en tone op mn les paul vastzetten, die zitten dus onder je knopper nog aan de buitenkant van je body???
heeft de gewone doe het zelver dit in huis? .. en weet iemand de maten??
.. beetje lullig maar bij een schoonmaakbeurt waren ze plots verdwenen... mmh toch balen!

Rubenios
31 augustus 2004, 22:38
te lui om zelf ff naar de doe t zelf winkel te lopen en het uit te proberen???

Funkblaster
31 augustus 2004, 22:38
ik werk bij de gamma en voor zover ik weet zijn ze bij de gamma niet zo op voorraad maar waarschijnlijk wel te bestellen, heb je ze binnen een paar dagen en anders gewoon ff je gitaarboer vragen.

Aca Ilic
31 augustus 2004, 22:43
Misschien een gitaarzaak proberen , vaak (als je tenminste vaak binnen komt) kun je voor noppes meenemen.

aLzA^
1 september 2004, 09:43
als ze ze bij gitaarzaken niet hebben, kun je ook gewoon wat doe-het-zelf zaken langs gaan, er is dr vast wel 1 die ze verkoopt!

birt
1 september 2004, 09:45
zoek ze terug, die dingen gaan niet alleen op reis :)

Jeroenvanhulsteijn
1 september 2004, 11:23
voxhumana (http://cgi.voxhumana.nl/vox_store/vox_store.cgi) of mss [url=www.backandforth.nl[/url] en idd elke muziekzaak heeft vaak nog wel van die dingen liggen. wel even je potmetertje meenemen denk ik, want er zijn geloof ik nog wel eens verschillende maten qua schroefdraad.

wietse
1 september 2004, 17:26
elke huis tuin en keuken electronica boer kan je daar aan helpen ,wel effe goed meten want er zijn nogal wat verschillende diameters.

patricia
1 september 2004, 22:33
ik werk bij de gamma en voor zover ik weet zijn ze bij de gamma niet zo op voorraad maar waarschijnlijk wel te bestellen, heb je ze binnen een paar dagen en anders gewoon ff je gitaarboer vragen.

ook toevallig, ik werk bij karwei en eh....daar hebben ze ook niet. :evil:

patricia
1 september 2004, 22:34
ik werk bij de gamma en voor zover ik weet zijn ze bij de gamma niet zo op voorraad maar waarschijnlijk wel te bestellen, heb je ze binnen een paar dagen en anders gewoon ff je gitaarboer vragen.

ook toevallig, ik werk bij karwei en eh....daar hebben ze ook niet. :evil:

patricia
1 september 2004, 22:36
oh ja natuuuuurlijk, vox humana.nl,daar moet je eens kijken.

:wink: