PDA

View Full Version : Ik denk te beschikken over zangtalent



Guitarfreak
31 augustus 2004, 21:30
Wat vinden jullie hiervan? Beschik ik over zangtalent :oops:

http://members.home.nl/jimsas/e32er2rere.wav

Voor de echte fans nog 1 van mij en mijn vriend frans grauwer

http://members.home.nl/jimsas/p00ppp.wav

slayurrr
31 augustus 2004, 21:39
http://smile.smilies.nl/448.gif

thijsov
31 augustus 2004, 21:39
omfg 8-)
mag ik dit verwerken in een nummer :D

Stratman70
31 augustus 2004, 21:43
Ik dacht ergens een onzuiverheidje te horen, maar dat was miniem. Ik zou de site www.talentscout.nl van Henk-Jan Smit opzoeken als ik jou was. ik zie best een gouden toekomst! :lol:

Guitarfreak
31 augustus 2004, 22:12
Jah :) Dat heb ik al heel vaak gehoord. Ik denk dat ik maar eens snel op zoek moet gaan naar een platenlabel

M.COM
31 augustus 2004, 22:38
:???: OMG?? Volgens mij is er iets misgelopen met je link, want dit trekt op niks....als iedereen hier gewoon het spelletje aan het meespelen is, dan sta ik wel voor lul ja :razz: , maar anders.....doe iets aan die link zou ik zeggen, want het is allemaal gebrabbel en gezever dat uit die Quicktime komt!

Cheers

Guitarfreak
31 augustus 2004, 22:42
WAT GEBRABBEL? Heb jij wel eens goed door wat voorn talent hier rond zwermt :x Dit doet me echt pijn kerel... Jij bent hier het zwarte schaap tussen alle witten :evil:

AART
31 augustus 2004, 23:00
idd, wel mooi gezongen, ik zou echt ff een band zoeken en gaan zingen als ik jou ws...

Guitarfreak
31 augustus 2004, 23:01
Alweer een wit schaap! Bedankt. Iemand nog tips?

Guitarfreak
31 augustus 2004, 23:02
omfg 8-)
mag ik dit verwerken in een nummer :D
Sorry thijs ik denk dan dat de platenlabels van slag raken. Ik laat je hier mijn manager binnenkort over uit goed?

Megadeth
31 augustus 2004, 23:23
tutut...

http://home.planet.nl/~reits295/1.wav

Guitarfreak
31 augustus 2004, 23:38
sorry jij beschikt niet over talent. Is dit soms een grapje van je?

dejohan
1 september 2004, 09:44
In het Jura zou jij de grote ster zijn.

M.COM
1 september 2004, 13:53
@ guitarfreak : Ho man! even rustig ja? Zoals ik al zei is er op mijn computer iets foutgelopen met de link, want het enige wat ik kan horen is een soort van ik-steek-mijn-microfoon-in-m'n-mond-en-ik-blaas-erop-geluid! Ik vind het heel raar, want ik zou heel graag de man in kwestie willen horen zingen, maar het is verschrikkelijk raar.

Ook op de tweede link klopt er bij mij iets niet....daar heeft hij precies helium ofzo geïnhalleerd en het duurt maar 5 seconden, dus dat kan de bedoeling echt niet zijn!

Dit was echt geen aanval op hem, begrijp je? Ik wou het alleen laten blijken dat er (misschien) iets fout was met zijn link - wat dus duidelijk niet is, maar wat er met mijn pc scheelt ik weet het niet!

No hard feelings?

Cheers, Maarten

Stratman70
1 september 2004, 14:11
Vreemd, bij mij doet ie het gewoon goed. Ik heb hem nu zo'n 60x beluisterd en hij wordt telkens mooier eigenlijk. Het is heel apart om een stem te horen die zoveel facetten bevat, want zeg nou eerlijk: volgens mij ben je zowel met Frans Bauer als Bruce Dickinson te vergelijken. Je hebt dat lieve van Frans, met incl. zo'n raar trilletje, maar ook dat hoge en krachtige zodra je voluit gaat zoals Bruce.
Ik vind het in ieder geval erg knap en zou je graag als zanger in mijn band willen!

dejohan
1 september 2004, 15:28
Na de post van Stratman begin ik ook te twijfelen. Dacht echt dat dit een grap was, want het eerste bestandje klinkt bij mij als een eland die zingt, en het tweede filetje klinkt als smurfen op speed.

Guitarfreak
1 september 2004, 18:10
Je kunt me in je band vragen, natuurlijk, maar HOW even... Kijk, wegens veel vraag van bands heb ik het volgende gevonden. Tegen een kleine wekelijkse vergoeding wil ik wel in jou band, want zeg nou zelf, een ECHT groot talent kom je niet vaak tegen :)

Guitarfreak
1 september 2004, 18:12
Na de post van Stratman begin ik ook te twijfelen. Dacht echt dat dit een grap was, want het eerste bestandje klinkt bij mij als een eland die zingt, en het tweede filetje klinkt als smurfen op speed.
EEN GRAP? Wie denk je wel niet dat je bent? Mr jokerman... Jij grapt met mij zul je bedoelen. Nouja ik ben de beroerdste niet en zie de humor er wel van in :)

Guitarfreak
1 september 2004, 18:15
Dit alles is natuurlijk een grap :D Zo daar zijn er toch heel wat ingestonken.

dejohan
1 september 2004, 18:17
Je kunt me in je band vragen, natuurlijk, maar HOW even... Kijk, wegens veel vraag van bands heb ik het volgende gevonden. Tegen een kleine wekelijkse vergoeding wil ik wel in jou band, want zeg nou zelf, een ECHT groot talent kom je niet vaak tegen :)

Die van Kringspiertyfus willen vet betalen voor jou talenten. Naast een varken ook een eland in de groep, dat vinden ze geweldig.

Guitarfreak
1 september 2004, 18:22
:D haha nu wordt de band echt compleet!

Stratman70
2 september 2004, 09:46
Dit alles is natuurlijk een grap :D Zo daar zijn er toch heel wat ingestonken.
Volgens mij hebben mijn posts daar ook iets mee te maken gehad. :D

Shaggy
2 september 2004, 09:55
doet me denken aan een slechte horrorfilm :D

M.COM
2 september 2004, 16:23
Dus alles is hier echt gewoon een grap? :D Komaan man, en ik maar denken dat je me begon te haten! :wink:

Had je nu echt zo moeten uitvliegen? Damn, ben ik even in de zak gezet :razz:

Cheers, Maarten