PDA

View Full Version : Line 6 POD xt Live eerste foto, floorboard



vettavillenl
31 augustus 2004, 20:13
Niet bevestigd door Line 6

Eerste foto van een nieuw POD xt floorboard
wil je het zien klik dan
http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm

Negative K3 fan
31 augustus 2004, 20:58
ziet er een beetje goedkoop uit, vooral die rechter doet me een beetje aan DOD denken.

Chris Wolstenholme
31 augustus 2004, 21:17
dus die xt live is een soort van POD dus, multipedaal wat je ook echt in kan trappen, ala GT 6 :)

dat werd wel is tijd, want nu is het nogal duur om t bruikbaar te krijgen.

Jeroenvanhulsteijn
31 augustus 2004, 21:19
ja, wel prettig als ze idd met een floor effect versie komen. alleen, tziet er idd goedkoop uit! wel compact trouwens. ma, k had mss toch liever iets gezien als in de vorm van een small board ofzo.

Swan
31 augustus 2004, 23:06
t ziet er helemaal niet line 6 achtig uit :???:

dalon
2 september 2004, 19:25
t ziet er helemaal niet line 6 achtig uit :???:

Nee inderdaad. Volgens mij is dit grote onzin. Een floor-POD zal er heus wel uit gaan zien als een POD.

vettavillenl
2 september 2004, 20:03
Time will tell.... :-D

vettavillenl
2 september 2004, 21:35
t ziet er helemaal niet line 6 achtig uit :???:

Nee inderdaad. Volgens mij is dit grote onzin. Een floor-POD zal er heus wel uit gaan zien als een POD.

Inmiddels een tweede bevestiging...

Mitch
2 september 2004, 21:56
Ja sorry hoor, maar dit is echt van een ongelofelijk slap niveau. Als je goed kijkt, zie je gewoon dat dit al keurige foto's zijn, klaar om in een catalogus te gebruiken.
Hoezo geruchten ? Niet bevestigd ?

Niemand bekend met de manier waarop auto- en motorfabrikanten hun nieuwe modellen altijd laten lekken naar journalisten ? "SCOOP !!!! Uit anonieme bron verkregen" ..... laat me niet lachen.

Ik geloof dus absoluut wel dat dit er aan gaat komen, maar vind de manier waarop het gebracht wordt bijzonder flauw. Beetje kritischer kijken, jongens !
Als vettaville pretendeert een onafhankelijke site te zijn moeten ze niet meewerken met veredelde reclamecampagnes.

Dirk_Hendrik
2 september 2004, 22:25
Even met Vettaville zitten mailen. Ik gooi em weer los. Ik hoop wel dat de topicstarter zich wat aantrekt van de commentaren hierboven en het dubieuze karakter van zijn integriteit.

Mitch
3 september 2004, 19:25
Ik blijf bij mijn punt: dit zijn gewoon al catalogus foto's. :x
En je hebt gelijk als je zegt dat vv verder nergens deelneemt aan discussies en alleen maar aandacht vraagt voor Line6 spul, da's te eenzijdig.

Wormaap
3 september 2004, 19:34
Ik blijf van mening dat zoiets eerder aangemoedigd dan ontmoedigd moet worden :) Op deze manier worden we hier lekker op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van Line6... Alleen wordt dat merk hier zo nu en dan aardig gehaat en gedemoniseerd. Als Vettaville ENGLville zou heten zou iedereen het waarschijnlijk toejuichen (ikzelf voorop :razz: )
Mijn mening: Van zoveel mogelijk merken een vertegenwoordiger o.i.d. 't forum op krijgen en er een apart subforum voor maken :-D

Swampash
3 september 2004, 21:36
Ik vind het gelul dat vettaville onafhankelijk is want er bestaat ook een Vettaville.com
Allemaal een grote marketing campagne.
De Pod live ziet eruit als een Zoom pedaal van tien jaar geleden:-D :???:
Nee dan begrijpen ze dat bij Vox met de tonelab Se een stukje beter, het moet er ook geil uitzien, en daarnaast klinkt het ook super.

jorrit
3 september 2004, 21:52
uhm ben ik de enigste die op dat andere pedaal de echo nog wat... LIME 6 ziet staan..... :-?

jorrit
3 september 2004, 21:53
haha shit je kan het plaatje niet eens naar je pc copieren om het te vergroten en ff in te zoomen.....

Wormaap
3 september 2004, 21:54
Je bedoelt de ToneCore Echopark? :P
Die heb ik nu gewoon op m'n HD staan hoor :)

Edit: LOL heerlijk waterdichte beveiliging die alleen in IExplorer werkt :-D :razz:

jorrit
4 september 2004, 13:02
en toen heb je ff gekeken of er lime 6 staat of line 6.........

Mitch
4 september 2004, 15:11
Da's het normale logo van L6 hoor. Het zit alleen 'verdiept' in het ruber, dardoor krijg je wat extra schaduw.

Wormaap
4 september 2004, 15:18
Het LIJKT idd LiMe6 maar dat kan optisch bedrog zijn :P
Als je me'n email adres geeft kan ik je de pic mailen :P

LimeSiks
4 september 2004, 15:50
Da's toch verboden, evenals rechtsklikken? :???:

Dirk_Hendrik
4 september 2004, 16:13
Nog een leuke IE windows tip dan. Zet je muis boven je adresbalk, druk je rechtermuisknop in, ga naar de afbeelding en laat daar die muisknop weer los. Hela! nu is de "beschermig"" pleite...

En anders, View source. Werkt altijd

Voor de luilakken:
http://www.vettaville.nl/tonecore%20echo%20park.jpg
Bron: Vettavillenl

vettavillenl
4 september 2004, 16:47
Over intergriteit gesproken, bronvermelding...?.

done



Voor dat er weer iemand is die zegt dat er bij Vettaville ook geen bronvermelding bijstaat ,dat komt (bij de topics van de niet bevestigde foto's) omdat de 'bron' dat ook niet wenstte.

Het getuigd van karakter dat de topic weer is geopend, maar om daarna de als 'ongewenste reklame' gewoon te kopieren is toch weer een heel andere kant uit...

Ik weet dat deze discussie door mij niet gewonnen wordt, alhoewel de topic weer geopend werd...

Ook de opening van de topic met de vermelding van dubieuze integriteit van Vettaville vindt ik wat tendentieus... wellicht meerdere met mij.

Maar natuurlijk ben je vrij om je menig te uiten...

vettavillenl
4 september 2004, 16:52
Als vettaville pretendeert een onafhankelijke site te zijn moeten ze niet meewerken met veredelde reclamecampagnes.

Vettaville pretendeert dat niet, Vettaville is onafhankelijk

vettavillenl
4 september 2004, 16:54
En je hebt gelijk als je zegt dat vv verder nergens deelneemt aan discussies en alleen maar aandacht vraagt voor Line6 spul, da's te eenzijdig.

Omdat jij dat vindt is het zo....? En natuurlijk ben je vrij om je eigen mening te uiten...

vettavillenl
4 september 2004, 16:58
Ik vind het gelul dat vettaville onafhankelijk is want er bestaat ook een Vettaville.com
.

En daaruit concludeer jij dat het een grote samenzwering is... en niet onafhankelijk...

Fact: Vettaville.com is een persoonlijke site van iemand in amerika, ook totaal onafhankelijk...

Maar natuurlijk ben je vrij om je menig te uiten....

jorrit
4 september 2004, 17:07
Het LIJKT idd LiMe6 maar dat kan optisch bedrog zijn :P
Als je me'n email adres geeft kan ik je de pic mailen :P

jorrit_neele@hotmail.com

jorrit
4 september 2004, 17:11
Ik vind het gelul dat vettaville onafhankelijk is want er bestaat ook een Vettaville.com
.

En daaruit concludeer jij dat het een grote samenzwering is... en niet onafhankelijk...

Fact: Vettaville.com is een persoonlijke site van iemand in amerika, ook totaal onafhankelijk...

Maar natuurlijk ben je vrij om je menig te uiten....

helaas kun jij ook nooit je mening bewijzen.....

vettavillenl
4 september 2004, 17:11
Het LIJKT idd LiMe6 maar dat kan optisch bedrog zijn :P
Als je me'n email adres geeft kan ik je de pic mailen :P

jorrit_neele@hotmail.com

Inmiddels verstuurd, you've got mail....

LimeSiks
4 september 2004, 17:20
Ik vind het gelul dat vettaville onafhankelijk is want er bestaat ook een Vettaville.com
.

En daaruit concludeer jij dat het een grote samenzwering is... en niet onafhankelijk...

Fact: Vettaville.com is een persoonlijke site van iemand in amerika, ook totaal onafhankelijk...

Maar natuurlijk ben je vrij om je menig te uiten....

helaas kun jij ook nooit je mening bewijzen.....

Ik zeg maar zo: Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
En om in de spreekwoorden te blijven: Schoenmaker, ik ben blij dat je leest. 8-)
Ik vindt het persoonlijk een goede zaak dat er voor Line6 gebruikers zo'n site is, menig beginner (en gevorderde) kan er een hoop van leren...

Ik ben overigens GEEN Line6 gebruiker, maar ik juich dit soort initiatieven van harte toe! Zou een Marshall-fanaat met een eigen website ook artikelen over de nieuwste Hondo-gitaarversterker (€19,95 -met extragratis spamfilter) plaatsen? Dacht het niet!

Beetje respect voor andere gebruikers en hun bezigheden zou misschien wel op zijn plaats zijn?

Mitch
4 september 2004, 17:26
En je hebt gelijk als je zegt dat vv verder nergens deelneemt aan discussies en alleen maar aandacht vraagt voor Line6 spul, da's te eenzijdig.

Omdat jij dat vindt is het zo....? En natuurlijk ben je vrij om je eigen mening te uiten...

Nee, dat zijn de reglementen. Als iemand aktief deelneemt aan discussies of adviezen geeft kan er wel een uitzondering gemaakt worden, al moet het dan nog binnen de perken blijven. Het kan hier geen veredelde reclamezuil worden. Naast de moderator is hier natuurlijk ook de algemene opinie die telt en helaas voor jou ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Spijt me zeer, ik heb niks tegen jou persoonlijk. Ik vind het zelf ook erg vervelend als mijn enthousiasme over iets wordt afgeremd, maar dat kan gbeuren. Ik heb ook niets tegen Line6, maar ik vind dit topic de grens tussen informeren en adverteren overgaan. Daar kun je dan tegen in brengen dat jij er niets aan verdient, maar da's dan een gebrek aan geslepen zakelijkheid van jouw kant :D

(dit laatste was dus een grapje)

vettavillenl
4 september 2004, 17:37
En je hebt gelijk als je zegt dat vv verder nergens deelneemt aan discussies en alleen maar aandacht vraagt voor Line6 spul, da's te eenzijdig.

Omdat jij dat vindt is het zo....? En natuurlijk ben je vrij om je eigen mening te uiten...

Nee, dat zijn de reglementen. Als iemand aktief deelneemt aan discussies of adviezen geeft kan er wel een uitzondering gemaakt worden, al moet het dan nog binnen de perken blijven. Het kan hier geen veredelde reclamezuil worden. Naast de moderator is hier natuurlijk ook de algemene opinie die telt en helaas voor jou ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Spijt me zeer, ik heb niks tegen jou persoonlijk. Ik vind het zelf ook erg vervelend als mijn enthousiasme over iets wordt afgeremd, maar dat kan gbeuren. Ik heb ook niets tegen Line6, maar ik vind dit topic de grens tussen informeren en adverteren overgaan. Daar kun je dan tegen in brengen dat jij er niets aan verdient, maar da's dan een gebrek aan geslepen zakelijkheid van jouw kant :D

(dit laatste was dus een grapje)

Als je mijn posten bekijkt had je opgemerkt dat ik wel degelijk gitaristen help, het antwoord van hun vragen staan soms gewoon op een pagina van Vettaville (en ja die site ken ik goed).

Daarnaast is het zo dat Vettaville ook een bijeenkomst heeft georganiseerd voor iedereen die welkom was, ik zal niet zeggen waar je dat kunt vinden (grapje)

Ik begrijp je grap over de zakelijkheid, (lol) echter het zegt ook iets over integriteit, en er is juist niets zo makkelijk als iets wat uitsekend draait te verkopen, of bij allerlei bedrijven aan te kloppen voor geld die het voor Vettaville aantrekkelijker maken.

vettavillenl
4 september 2004, 17:44
inmiddels doe ik ook mee aan de discussie.... toch...?

Mitch
4 september 2004, 17:58
Ik vindt het persoonlijk een goede zaak dat er voor Line6 gebruikers zo'n site is, menig beginner (en gevorderde) kan er een hoop van leren...

Ik ben overigens GEEN Line6 gebruiker, maar ik juich dit soort initiatieven van harte toe! Zou een Marshall-fanaat met een eigen website ook artikelen over de nieuwste Hondo-gitaarversterker (€19,95 -met extragratis spamfilter) plaatsen? Dacht het niet!

Beetje respect voor andere gebruikers en hun bezigheden zou misschien wel op zijn plaats zijn?

Nou nou, profiel aanmaken om mee te doen aan de discussie ?

harrie-beton
4 september 2004, 18:04
http://www.vettaville.nl/pod%20xt%20live.jpg


tja. Ik vind een paar dingen niet mooi aan deze uitvoering.
Ten eerste is het display erg klein.
Ten tweede het idee: ik heb een podxt en een los floorboard en wil niet voor elke aanpassing in mijn geluid door de knieën.
Juist een effect ergens op werkhoogte en een afstandsbediening op de grond vind ik ideaal.
Ten derde lijkt het me kwetsbaar om zulke geavanceerde electronica op de grond te hebben.
Met kisten aan trap je het zo stuk en een pot bier omschoppen is ook zo gebeurd.

hb

LimeSiks
4 september 2004, 18:05
Tuurlijk, Seymour.

Ben je er niet voor dat iedereen zijn stem mag laten horen? Misschien de betekenis van het woord forum nog eens opzoeken?

Ik volg dit topic al even, en voelde me geroepen om toch even te reageren. Vind je hier inhoudelijk iets mis mee? Vertel, vertel! :o

Oh ja, onderaan jouw postings staat:
Te koop: Marshall AVT50 (de betere valvestate closed back combo) in zeer goede staat -> 250E
Carl Martin Heavy Drive 75E

Ik zou dit natuurlijk als een advertentie kunnen beschouwen, hoe weet ik of jij niet de eigenaar bent van een muziekwinkel :???: . :-D (grapje).

Dirk_Hendrik
4 september 2004, 18:45
Hold it Limesiks,

De discussie over zaken te koop aanbieden in je sig is al lang geleden gevoerd en hoeft dus niet opgerakeld te worden. Deze discussie gaat ten slotte ook niet over het feit dat de topicstarter z'n website in z'n sig heeft staan. Doen we allemaal als we daarmee wat toe te voegen hebben.

Mitch
4 september 2004, 18:54
Ben je er niet voor dat iedereen zijn stem mag laten horen? Misschien de betekenis van het woord forum nog eens opzoeken?

Hmmm. Een retorische vraag, die je gemakshalve al voor me beantwoordt en daar al weer een vraag achteraan plakken.

Leuke tactiek.





Ik volg dit topic al even, en voelde me geroepen om toch even te reageren. Vind je hier inhoudelijk iets mis mee? Vertel, vertel! :o

Als er midden in een topic een niewe nick wordt aangemaakt en in de eerste post wordt meteen gekat is er meestal sprake van een al bestaand forumlid dat met een tweede nick 'anoniem' wil trollen. Welkom op het forum.





Oh ja, onderaan jouw postings staat:
Te koop: Marshall AVT50 (de betere valvestate closed back combo) in zeer goede staat -> 250E
Carl Martin Heavy Drive 75E
Een gevolg van de algemene opinie. Veel plezier verder.

LimeSiks
4 september 2004, 19:23
Ben je er niet voor dat iedereen zijn stem mag laten horen? Misschien de betekenis van het woord forum nog eens opzoeken?

Hmmm. Een retorische vraag, die je gemakshalve al voor me beantwoordt en daar al weer een vraag achteraan plakken.

Leuke tactiek.

-En daarmee geef je dus ook maar geen antwoord (is overigens geen retorische vraag, het antwoord ligt niet voor de hand, is niet op te maken uit de vraag). Ik vraag of je er NIET voor bent dat mensen hun stem laten horen. Herformulering: Ben je ervoor dat mensen hun stem laten horen of niet? Beter zo? (Gelukkig is deze niet retorisch, maar het is wel een gesloten vraag).





Ik volg dit topic al even, en voelde me geroepen om toch even te reageren. Vind je hier inhoudelijk iets mis mee? Vertel, vertel! :o

Als er midden in een topic een niewe nick wordt aangemaakt en in de eerste post wordt meteen gekat is er meestal sprake van een al bestaand forumlid dat met een tweede nick 'anoniem' wil trollen. Welkom op het forum.

=Generaliseren. Aannames zijn een slechte zaak (in mijn opinie). Noem je mijn reactie 'gekat'? Hoezo dat dan?



Oh ja, onderaan jouw postings staat:
Te koop: Marshall AVT50 (de betere valvestate closed back combo) in zeer goede staat -> 250E
Carl Martin Heavy Drive 75E
Een gevolg van de algemene opinie. Veel plezier verder.

Dank je. Maar m.i. wel onduidelijk.

Dirk_Hendrik
4 september 2004, 20:39
Als er midden in een topic een niewe nick wordt aangemaakt en in de eerste post wordt meteen gekat is er meestal sprake van een al bestaand forumlid dat met een tweede nick 'anoniem' wil trollen. Welkom op het forum.


Waarop je uiteraard even eem mailtje naar de mod schrijft om hem/haar dat te verifieren en al dan niet aktie te ondernemen.



Graag weer ontopic en zonder geruzie.

Mitch
4 september 2004, 20:44
Nou, nog één keer dan.

Dit is katten:

Misschien de betekenis van het woord forum nog eens opzoeken?

Je vraag was technisch gezien wel degelijk retorisch hoor.

Ben je er niet voor dat iedereen zijn stem mag laten horen?
Er kan maar één antwoord op volgen: "ja, natuurlijk ben ik voor vrije meningsuiting".
Maar inderdaad, ik was niet volledig. Naast retorisch was de vraag ook suggestief :razz:

En ja, de 'signature' hoeft niet alleen one-liners te bevatten zoals de jouwe.

Anyway, voor het topic ontaardt in taalkundige punten scoren of een wedstrijdje correct debatteren, ik ga weer verder met andere topics.
Back on topic please !

LimeSiks
4 september 2004, 22:19
Je gaf al aan wat ik je nog wou zeggen :razz: dus. 8-)
::offtopic & bullshit mode off::
ontopic: Ik vind effectpedalen ook gaaf & de groeten. Heb eigenlijk wel wat beters te doen.

vettavillenl
5 september 2004, 12:14
Inmiddels ben ik in dubio of ik hier nog nieuws moet plaatsen of niet. Want wat valt wel of niet onder hetgeen door iedereen juist gevonden wordt. En dat debat kan elke keer gevoerd worden. (maar ik heb er normaal gesproken ook de tijd niet voor)

Ik heb dit topic gestart over de nieuwe en nog steeds door Line 6 onbevestigde POD xt live. Door verder speurwerk is er weer meer info vrijgekomen. Uit bovenstaande reacties begrijp ik ook dat er forum members zijn die wel op de hoogte willen worden gehouden over de laatste ontwikkelingen.

Voel je vrij om de laatste info te zien op de eerst geplaatse link en dat we verder elkaar inmiddels begrijpen en respecteren.

wellicht zullen we elkaar in de toekomst een keer in het echt zien en samen een biertje drinken

Swampash
5 september 2004, 12:58
Line 6 is voor mij een grote marketing fabriek en daar is vettaville een onderdeel van.
Met de producten van line 6 heb ik weinig, maar voor de marketing geef ik ze een 10 +.
Ik kan het niet begrijpen dat vettaville zegt onafhankelijk te zijn terwijl de vacatures en primeurtjes daar als eerste te vinden zijn.
Als ik een site over roland zou maken en daar hun nieuwe onbevestigde producten zou plaatsen dan heb ik vandaag nog een proces aan mijn broek, en geen tijd hebben om te debatteren (lees adverteren) op gitaarnet. :stop:

vettavillenl
5 september 2004, 13:08
Line 6 is voor mij een grote marketing fabriek en daar is vettaville een onderdeel van.
Met de producten van line 6 heb ik weinig, maar voor de marketing geef ik ze een 10 +.
Ik kan het niet begrijpen dat vettaville zegt onafhankelijk te zijn terwijl de vacatures en primeurtjes daar als eerste te vinden zijn.
Als ik een site over roland zou maken en daar hun nieuwe onbevestigde producten zou plaatsen dan heb ik vandaag nog een proces aan mijn broek, en geen tijd hebben om te debatteren (lees adverteren) op gitaarnet. :stop:

Ook Line 6 begrijpt echt wel dat Vettaville een groot bereik heeft en heeft daarom gevraagd een vacature te plaatsen waarvoor Vettaville toestemming heeft gegeven.

Als Vettaville de primeurtjes van Line 6 zou krijgen (zoals jij zegt en Vettaville bestrijd) hoeft Vettaville er niet bij te schrijven 'unconfirmed by Line 6', tenzij het een marketingtruuk is, die gedachte kan ik nooit als tegendeel bewijzen tenzij ik Vettaville stop (en dat ga ik niet doen om het te bewijzen). Als je er de afgelopen tijd meerdere malen bent geweest (en dat lijkt zo) dan heb je gezien dat dat 'unconfirmed' slechts zelden wordt gebruikt. Op de site van Line 6 vindt je hier niets over, ook niet over Vettaville dus het zou dom zijn om die twee niet aan elkaar te linken als het beide 'eigendom of wat je het ook wil noemen' zou zijn.

Ik kan je verklappen dat Vettaville inmiddels toestemming heeft om ook info van een ander vooraanstaand bedrijf te plaatsen. In de komende tijd daar meer over. Als dat zo is (en ja dat moet Vettaville nog bewijzen) dan gaat zegt dat opnieuw iets over integriteit.

Nogmaals je bent vrij in het uiten van welke mening dan ook, evenals Vettaville.

Swampash
5 september 2004, 13:21
En daarom geven ze je ook onbevestigde product info.
Zoals ik al zij, prima marketing.
Deze manier van adverteren gebruiken ze in de autohandel al jaren. mensen prikkelen en informeren zodat zij wachten met eventuele andere aankopen. Begin je info site maar onder line6.com en adverteer niet op forums of neem aktief deel aan alle discussies. Dit is tevens het laatste van mijn kant.

vettavillenl
5 september 2004, 13:28
En daarom geven ze je ook onbevestigde product info.
Zoals ik al zij, prima marketing.
Deze manier van adverteren gebruiken ze in de autohandel al jaren. mensen prikkelen en informeren zodat zij wachten met eventuele andere aankopen. Begin je info site maar onder line6.com en adverteer niet op forums of neem aktief deel aan alle discussies. Dit is tevens het laatste van mijn kant.

Ik berijp dat dit je laatste aktie was, en volgens mij neem ik bij dit topic toch deel aan een discussie...

Mitch
5 september 2004, 14:50
En daarom geven ze je ook onbevestigde product info.
Zoals ik al zij, prima marketing.
Deze manier van adverteren gebruiken ze in de autohandel al jaren.

Ik wilde me er niet meer mee bemoeien, maar hier wordt de spijker op de kop geslagen. Die tactiek van info 'lekken' is precies wat mij ook stoort.

Kijk, je runt een site van behoorlijke afmetingen dat kost best wat tijd en geld. Dan moet je wel erg enthousiast zijn over een fabrikant of er een vergoeding voor krijgen.
Niet om nog een keer te zeiken, maar om te verduidelijken waarom mensen hier nogal sceptisch reageren.

En ik kan goed begrijpen dat je enthousiast bent over een product, maar ieder keer dat Line6 met iets nieuws komt (zoals de directe concurrent voor de Cube-lijn van Roland) kom jij het verkondigen. Als je dan echt totaal geen vergoeding krijgt van L6 hebben ze niet alleen goede, maar ook goedope marketing :(

Overigens, een kleiner broertje van de DL4 is een goede zet. Ze zijn daar redelijk succesvol mee, maar sommige spelers vinden er teveel opties op zitten of het formaat gewoon te groot. Kleinere variant is dan wel zo snugger. Ik vraag me alleen af wat die wee inputs gaan doen. Extra loop ? Expressie pedaal ? Kun je daar iets over bevestigen ? :wink:

vettavillenl
5 september 2004, 16:12
[quote="Seymour Paul
Kijk, je runt een site van behoorlijke afmetingen dat kost best wat tijd en geld. Dan moet je wel erg enthousiast zijn over een fabrikant of er een vergoeding voor krijgen.
Niet om nog een keer te zeiken, maar om te verduidelijken waarom mensen hier nogal sceptisch reageren.

:[/quote]

Ik had dat al wel begrepen

vettavillenl
5 september 2004, 16:13
[quote="Seymour PaulKijk, je runt een site van behoorlijke afmetingen dat kost best wat tijd en geld. Dan moet je wel erg enthousiast zijn over een fabrikant of er een vergoeding voor krijgen.
[/quote]

Hi Seymour Paul,

Ik kan je vertellen dat het veel tijd kost, zoals je vermoed. Maar de tijd is vrije tijd en een hobby, het was de eerste site die ik gebouwd heb en inmiddels veel van geleerd. Het aardige is dat de 'beloning' het aantal bezoekers/gebruikers is.

Toen ik de site begon was dat omdat ik als ik ergens speelde er altijd wel iemand opdook die ook Line 6 gear had en allerlei vragen begon te stellen. Als je wel eens jamt kunnen dat veel vragen zijn. Nu verwijs ik ze naar Vettaville waar ze e.e.a. kunnen terugvinden.

De keuze voor Line 6 was voor mij logisch daar ikzelf verschillende producten van dat fabrikaat speelde (en nog steeds). Bovendien is de mate waarop ze, en daar hoef je het niet mee eens te zijn, (ver-)nieuwe(nde) producten lanceren om z'n zachts gezegd redelijk snel. De behoefte aan info daarover, los van wat Line 6 zelf op de site zet, is niet altijd toereikend...

Mitch
5 september 2004, 16:19
Overigens, een kleiner broertje van de DL4 is een goede zet. Ze zijn daar redelijk succesvol mee, maar sommige spelers vinden er teveel opties op zitten of het formaat gewoon te groot. Kleinere variant is dan wel zo snugger. Ik vraag me alleen af wat die wee inputs gaan doen. Extra loop ? Expressie pedaal ? Kun je daar iets over bevestigen ? :wink:

:)

vettavillenl
5 september 2004, 16:29
Overigens, een kleiner broertje van de DL4 is een goede zet. Ze zijn daar redelijk succesvol mee, maar sommige spelers vinden er teveel opties op zitten of het formaat gewoon te groot. Kleinere variant is dan wel zo snugger. Ik vraag me alleen af wat die wee inputs gaan doen. Extra loop ? Expressie pedaal ? Kun je daar iets over bevestigen ? :wink:

:)

HI again

ja die had ik ook gezien en kom aan beantwoording toe. De Echo Park is gebaseerd (voor de zekerheid nog niet bevestigd) op de DL4, met verschillende echo's / delays (dat had iedereen kunnen bedenken) en delay patronen. de Echo park heeft tevens stereo in's and out's

En dit staat momenteel nog niets eens op Vettaville!!
Over deelname aan discussies en helpen gesproken. :)

Ik hoop dat Vettaville ook hier een bijdrage levert, c.q. kan leveren aan pure info. Ondanks het feit dat sommigen hier dat 'onwaarschijnlijk' zullen vinden dat het gewoon een persoonlijke site is.

Nu houdt ik daar over op, wat dat kan altijd door gaan en we hoeven het ook niet eens te zijn. Een van de aardige dingen van een forum m.i..

harrie-beton
7 september 2004, 10:18
vettaville nl,

weinig over het apparaat zelf en veel moraalridders.

heb je mijn punten over het bordje ook gelezen, wat is jouw mening?
heeft iemand het ding al gezien?


hb

Dirk_Hendrik
7 september 2004, 10:24
Over je punten van kisten, potten bier en dure meuk op de vloer, Gaat dat niet op voor elk effect dat je op de vloer legt?

vettavillenl
7 september 2004, 10:43
vettaville nl,

weinig over het apparaat zelf en veel moraalridders.

heb je mijn punten over het bordje ook gelezen, wat is jouw mening?
heeft iemand het ding al gezien?


hb

Harrie beton,

Nee ik heb het nog niet gezien, dus elke mening of vraag erover is terecht. Alleen ik kan niet beantwoorden wat ik niet weet. Jij ziet evenveel als ik en kan er evenveel over zeggen.

Wat mij ook opviel bij de introductie van Variax gitaren is dat ze op een plaatje minder fraai uitzagen dan in het echt. Of dat hier ook zo is, weet ik niet.

harrie-beton
7 september 2004, 12:07
ik heb al wat meer gelezen op buitenlandse forums, sinds juni 2004 zijn er al verhalen over de "pod live".

Moet mijn mening bijstellen, hij wordt van metaal gemaakt. Dus sterk genoeg voor "on stage".

Het display lijkt me te klein plus om af te lezen als je staat. En het is niet zo handig geluiden instellen op de grond maar goed, zou er USB op zitten?
We zien wel.

Ik hoef eerst geen nieuwe pod. Ben wel aan het zoeken voor stereo versterking en of een jazz gitaar en .... GAS GAS

"Jumping jack flash it's a GASS GASS"

vettavillenl
9 september 2004, 08:07
yep heeft USB

vettavillenl
14 september 2004, 12:35
inmiddels een hogere kwaliteit foto weten te achterhalen en het lijkt of er een extra beugel opzit (om de knoppen te beschermen)

http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm

Hans

Speeddemon
14 september 2004, 13:00
Het display lijkt me te klein plus om af te lezen als je staat. "
Misschien is het ding wel gewoon HEEL groot. :razz:

volgens mij ongeveer 't zelfde formaat display als wat de Boss GT-3 heeft en die is echt wel te lezen op 't donker podium, vanwege de backlight.

harrie-beton
14 september 2004, 13:32
Nou, op deze nieuwe foto zie ik dat het display niet zo groot is.

hb

Stitch
14 september 2004, 17:24
ziet er uit als het originele podxt schermpje (oranje)....nog niet uitgeprobeerd, maar volgens mij alsie op de grond staat kan ik et nauwelijks lezen...

Swampash
14 september 2004, 19:47
Het lijkt op een DOD pedaal.

vettavillenl
19 september 2004, 12:29
Overigens, een kleiner broertje van de DL4 is een goede zet. Ze zijn daar redelijk succesvol mee, maar sommige spelers vinden er teveel opties op zitten of het formaat gewoon te groot. Kleinere variant is dan wel zo snugger. Ik vraag me alleen af wat die wee inputs gaan doen. Extra loop ? Expressie pedaal ? Kun je daar iets over bevestigen ? :wink:

:)

inmiddels betere foto's en aanvullende info over de pedaaltjes.
klik hier
http://www.vettaville.net/Tonecore%20pedal%20pics/index.htm

FNaRK
22 september 2004, 13:53
zag hem dus staan in het Feedback krantje, qua prijs van 499 euro tussen de POD XT (349 euro) en de XT Pro (679 euro) ....

de POD XT software gebouwd in een floorboard, mooi stemmig zwart ....
Iemand al van plan e.e.a uit te gaan proberen / kopen ? En hoe sluit je zoiets aan ? In neem aan dat de pre-amp selectie er gewoon inzit, dus je prikt hem niet zomaar in een power-amp :???:

Ben benieuwd naar de meningen en ervaringen !

Speeddemon
22 september 2004, 15:02
Roadkill, waarschijnlijk is die pre-amp sectie ook wel te bypassen en zal er ook wel weer een aparte A.I.R. (cool Antrhax nummer ;-) ) switch op zitten.

dus direct in GITAARamp: pre-amp uit, AIR uit.
direct in gitaar POWERamp: pre-amp aan, AIR uit.
direct in 'lineaire' PA. amp: pre-amp aan, AIR aan.

vettavillenl
22 september 2004, 18:19
hier meer


http://www.vettaville.net/PODxt%20Live%20pics/index.htm

Robbert
22 september 2004, 22:23
Als jij de webmaster bent van die site, smijt alsjeblieft dat script eruit dat Opera niet wordt ondersteund. Dat bepaal ik namelijk zelf wel als gebruiker :D

Maar serieus, het werkt wel aardig onder Opera, dus..

vettavillenl
22 september 2004, 22:45
Als jij de webmaster bent van die site, smijt alsjeblieft dat script eruit dat Opera niet wordt ondersteund. Dat bepaal ik namelijk zelf wel als gebruiker :D

Maar serieus, het werkt wel aardig onder Opera, dus..

Als je het toch zelf bepaald, waarom moet ik het dan veranderen?
Maar ff zonder dollen. Ik gebruik geen Opera, maar wat gebeurt er voor je. Wellicht kan ik er in de toekomst rekening mee houden. (hoewel het aantal opera gebruikers ver acher de 0,00 ligt. Maar feedback is welkom..

Robbert
23 september 2004, 00:25
Ik krijg nu een pop-up, dat zijn al kut dingen, met de mededeling dat Opera niet wordt ondersteund. Vervolgens wordt er doorgelinkt naar een blanco pagina. Door de geschiedenis op te vragen is de pagina weer te openen.

Een waarschuwing is tot daar aan toe, maar je begrijpt dat dit niet gebruiksvriendelijk is :razz:


Aan de andere kant. Zo vaak bezoek ik je site ook niet.

schwalbe
23 september 2004, 15:50
Nou Hans, ik kan me voorstellen dat je erg enthousiast bent over alle line 6 producten; je krijgt ze immers gratis opgestuurd. Maar om dan op je site te gaan bedelen om donaties 'om de onafhankelijkheid van de site te garanderen' vind ik echt te ver gaan: als jij werkt voor line 6 als tester ben je simpelweg niet onafhankelijk. :evil:

Speeddemon
23 september 2004, 16:03
Nou Hans, ik kan me voorstellen dat je erg enthousiast bent over alle line 6 producten; je krijgt ze immers gratis opgestuurd. Maar om dan op je site te gaan bedelen om donaties 'om de onafhankelijkheid van de site te garanderen' vind ik echt te ver gaan: als jij werkt voor line 6 als tester ben je simpelweg niet onafhankelijk. :evil:
+1!

:lol:

http://users.wpi.edu/~codyrank/sa/owned.jpg

Swan
23 september 2004, 16:13
btw....hij staat in t nieuwe fietbek foldertje

Speeddemon
23 september 2004, 16:39
btw....hij staat in t nieuwe fietbek foldertje
dat zei Roadkill al een paar dagen geleden.

in dit topic.





op dezelfde pagina.



:roll:

schwalbe
23 september 2004, 16:49
check dit eens:
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=Hans+Ligtenberg+line+6&btnG=Google+zoeken&lr=

En probeer me dan nog eens uit te leggen dat Hans (vettaville.nl) geen deel uitmaakt van een direct-marketing team van line 6.
Dat de direct-marketing sites en forums van line 6 overal ter wereld als paddestoelen uit de grond schieten is al triest genoeg, maar om dan ook eens forums lastig te vallen die wel onafhenkelijk zijn vind ik meer dan triest....
en dan als toppunt het bedelen om donaties om de zaak onafhankelijk te houden.... :-(
Zelfs voor de product-demonstraties die door dit soort clubs georganiseerd wordt moet betaald worden door de deelnemers (10 euro ben je zo kwijt..) terwijl er alleen maar line-6 spullen gedemonstreerd worden...

BOYCOTTEN DIE HAP!!!!

Diedo
23 september 2004, 16:59
ach flikker nou toch op met dat gezeik! als hij af en toe een link plaatst met info over iets nieuws moet dat toch kunnen...
kijk als er dan opeens staat: "he, je moet nou toch echt die nieuwe line6 gaan testen en kopen!", ja dan is het wat anders, maar dit is gewoon een informatieve bijdrage...

schwalbe
23 september 2004, 17:01
kijk, bij dean beginnen ze er ook al mee:

http://www.deanguitars.com/deanstreetteam/

binnenkort heeft elk merk zo'n team en bestaan alle forums alleen nog maar uit 'geheel onafhankelijke' product-informatie...

Speeddemon
23 september 2004, 17:01
ach flikker nou toch op met dat gezeik! als hij af en toe een link plaatst met info over iets nieuws moet dat toch kunnen...
kijk als er dan opeens staat: "he, je moet nou toch echt die nieuwe line6 gaan testen en kopen!", ja dan is het wat anders, maar dit is gewoon een informatieve bijdrage...
True, maar Schwalbe heeft wel gelijk wat die donaties betreft!

Als ik gratis van Line6 testspul opgestuurd krijg, betaal ik die site wel uit eigen zak! :o

Diedo
23 september 2004, 17:10
ik krijg geen popup ofzo... ik zie wel een "paypal" doneer ding, maar daar hoef je toch niet op te klikken... het is geheel vrijblijvend
ik zou het ding ook op mn site zetten als ik er iets aan over kon houden.
ik heb nog niet duidelijk ergens gezien dat er donaties moeten komen om onafhankelijk te zijn/blijven...

schwalbe
23 september 2004, 19:15
http://www.vettaville.nl/vvhomepagenl.htm

Wormaap
23 september 2004, 19:22
kijk, bij dean beginnen ze er ook al mee:

http://www.deanguitars.com/deanstreetteam/

binnenkort heeft elk merk zo'n team en bestaan alle forums alleen nog maar uit 'geheel onafhankelijke' product-informatie...
Als dit IDD een trend wordt, vind ik persoonlijk dat er misschien een subforum geopend zou moeten worden, zodat we de echte discussies en de quasi-reclamepraatjes gescheiden kunnen houden :-D
Als ENGL op die manier een nieuw head zou willen promoten zou ik't best interessant vinden :)

Diedo
23 september 2004, 22:26
http://www.vettaville.nl/vvhomepagenl.htm

juist. deze pagina is er, maar ik moest er best lang naar zoeken voordat ik de link op de pagina kon vinden... je komt ook niet meteen bij het bezoeken van de site op deze pagina, dus ik denk dat het wel meevalt. ik zou ook een extra zakcentje niet laten liggen...

ja over die onafhankelijkheid is wel het een en ander te zeggen, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken als het een site betreft die over slechts een merk dingen meedeelt... objectief is natuurlijk anders.

schwalbe
24 september 2004, 11:44
Tsja, misschien ben ik ook wel een beetje hard geweest tegen vettaville...feit blijft dat steeds meer producenten 'streetteams' en andere direct-marketing strategien inzetten; zelfs usergroups worden op deze manier ingezet als marketing-instrument. Ik heb daar een grondige rothekel aan. Niet alleen is het zeer vervuilend op het net, ik vind ook dat op deze manier zeer jonge mensen (en dan bedoel ik Hans niet, die is de 18 al lang gepasserd) misbruikt worden; laat de fabrikanten deze mensen gewoon betalen voor hun werk en niet afschepen met prullaria of 'exclusieve nieuwtjes'. Of tenminste de kosten voor hun website betalen....
En Vettaville: vat e.e.a niet te persoonlijk op... dr is ook veel goeds over je site te vertellen: goede info waar je als gebruiker wat aan hebt en het ziet er redelijk prof uit.
Eigenlijk zouden we als consumenten gewoon niet akkoord moeten gaan met marketing die te ver gaat, want anders is de volgende stap straks nog dat elke fabrikant begint met multi-level-marketing, en dat wil je echt niet...............

vettavillenl
24 september 2004, 17:10
Tsja, misschien ben ik ook wel een beetje hard geweest tegen vettaville...feit blijft dat steeds meer producenten 'streetteams' en andere direct-marketing strategien inzetten; zelfs usergroups worden op deze manier ingezet als marketing-instrument. Ik heb daar een grondige rothekel aan. Niet alleen is het zeer vervuilend op het net, ik vind ook dat op deze manier zeer jonge mensen (en dan bedoel ik Hans niet, die is de 18 al lang gepasserd) misbruikt worden; laat de fabrikanten deze mensen gewoon betalen voor hun werk en niet afschepen met prullaria of 'exclusieve nieuwtjes'. Of tenminste de kosten voor hun website betalen....
En Vettaville: vat e.e.a niet te persoonlijk op... dr is ook veel goeds over je site te vertellen: goede info waar je als gebruiker wat aan hebt en het ziet er redelijk prof uit.
Eigenlijk zouden we als consumenten gewoon niet akkoord moeten gaan met marketing die te ver gaat, want anders is de volgende stap straks nog dat elke fabrikant begint met multi-level-marketing, en dat wil je echt niet...............

Opnieuw zie ik verandering van inzcht. Je vraagt me het niet persoonlijk op te pakken. Maar Vettaville is geen bedrijf, slechts een persoonlijke website.

Fact: Ik werk niet voor Line 6
Fact: Ik krijg geen producten.
Fact: Ik ben onafhankelijk, ben niemand iets verschuldigd.

Fact: Ik verkoop niets, geef alleen info (waar overigens grote behoefte aan is en mij met de rekening laat zitten. maar dat is mijn probleem en hoef je geen medelijden mee te hebben, maar verklaart waarom de 'homepage' sinds enige tijd zo in elkaar zit)
Fact: ik ben geen onderdeel van een 'marketingtruuk' of 'streetteam'
van Line 6 of welk ander bedrijf dan ook.

Fact: ik ben inderdaad ouder als mmmh 20 :D, dus het zo nodig in de belangstelling staan heb ik wel gehad, de opzet is gewoon informatie verschaffen. Ik weet dat lijkt raar, maar het is zo.

Dat er meerdere / andere bedrijven op een manier werken die je minder gevallig is heeft niets met mij te maken.

Wellicht heb je bedoelt dat ik partijdig ben of kan zijn, (vanwege het enige merk dat ik behandel op Vettaville) maar dat is iets anders als onafhankelijk.

Zoals ook bij vorige 'discussies' verandert men van inzicht, dat hoeft niet maar is toch een bepaalde 'ontwikkeling'. Fijn dat Vettaville daar aan heeft bijgedragen.

Bedankt voor je positieve uiting over Vettaville m.b.t. info en redelijke prof uitstraling. Het is de eerste keer dat ik een website heb gebouwd (en inmiddels ziet het er ook totaal anders uit als in de eerste maand, al doende leer ik.)

Ik wil hier geen verdere discussie aan wijden en heb je post gezien / gelezen als een bepaalde acceptatie.

Wellicht treffen we elkaar een keer...
Hans

vettavillenl
25 september 2004, 16:23
Ik krijg nu een pop-up, dat zijn al kut dingen, met de mededeling dat Opera niet wordt ondersteund. Vervolgens wordt er doorgelinkt naar een blanco pagina. Door de geschiedenis op te vragen is de pagina weer te openen.

Een waarschuwing is tot daar aan toe, maar je begrijpt dat dit niet gebruiksvriendelijk is :razz:


Aan de andere kant. Zo vaak bezoek ik je site ook niet.

Probeer het nog eens, als het goed is nu ondersteund. Zo niet laat ff weten wat er gebeurt. bvd Hans

vettavillenl
30 september 2004, 17:06
inmiddels aanvullende info en demos op de Line 6 site

http://www.line6.com/podxtlive/

Robbert
30 september 2004, 17:40
Werkt heel ok nu!

LimeSiks
2 oktober 2004, 03:48
Dus.. :-D

vettavillenl
13 oktober 2004, 08:42
Inmiddels zijn beschikbaar de PODxt Live patches. die vindt je hier

http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm

Hans

DREAMMACHINE
13 oktober 2004, 08:49
vetaville zegt dus ook dat de xt live eindelijk in de winkels ligt?... mmh toch maar ff keertie langs fietsen.

FNaRK
13 oktober 2004, 09:43
vetaville zegt dus ook dat de xt live eindelijk in de winkels ligt?... mmh toch maar ff keertie langs fietsen.


bij Feedback ligt 'ie al een paar weken