PDA

View Full Version : Cabine voor mijn Valvestate 8240



UnExPeCtAbLe
13 mei 2002, 17:30
Ik wil zelf een cabine voor mijn valvestate maken, eerst voor de sier, en later wil ik er ook speakers inzetten, maar heeft iemand nog tips? bv de officiele afmetingen van zo'n cabine? ofzoietw.. alvast bedankt!

Lacrymosa
15 mei 2002, 13:59
er zullen vast wel sites over te vinden zijn, laat aub ff weten als je een paar goede heb gevonden

CheerS!!

Nimpf
15 mei 2002, 23:29
Hallo

Ik speel zelf over een valvestate kabinetje ( dat bedoel je toch met cabine?). Is iets kleiner dan een "gewone" 4x12 van Marshall. Hij staat momenteel niet thuis maar ik zou em wel eventjes voor je willen opmeten. Ik denk er ook over om hem te koop aan te bieden maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.

mzzols

UnExPeCtAbLe
15 mei 2002, 23:49
jah.. dat opmeten zou heel mooi zijn, ik heb zelf zo'n top met 2 12" speakers eronder, en ik wou voor 'het zicht' er zo'n kabine onderzetten. maar een complete zou mooi zijn, dus als je hem verkoopt, noem maar een prijsje..

JV
15 mei 2002, 23:54
volgens mij maakt het niet zoveel uit of je de preciese afmetingen hebt, maar met een grotere kast heb je iig meer laag in je geluid, daar moet je wel rekening mee houden.