PDA

View Full Version : Charvel Spectrum



Jax
31 augustus 2004, 12:09
Hee, ik vroeg me af hoeveel een Charvel Spectrum zou kosten. Aangezien er geen op marktplaats of gitaarmarkt.nl staan heb ik echt geen idee. En waar worden ze in Nederland nog verkocht?

vortex
31 augustus 2004, 17:46
hier gaan ze je niet kunnen helpen zitten alleen maar ibanez fender gibson leeghoofden. Probeer het eens op http://www.jcfonline.com daar krijg je gegarandeerd antwoord op je vraag.

Jax
31 augustus 2004, 18:53
ok, bedankt!

Wormaap
31 augustus 2004, 19:07
Wat vriendelijk, vortex... Waar speel je zelf op, eigenlijk? :P

Wouter J
31 augustus 2004, 20:52
Een paar jaar terug had Carvin Music store er eentje staan, jammer dat die winkel terziele is.

Ik mis de dagen dat de Toren straat in Den Haag drie muziekwinkels had, nu is er nog maar een over.

NeeraDJ
31 augustus 2004, 21:47
Een paar jaar terug had Carvin Music store er eentje staan, jammer dat die winkel terziele is.

Ik mis de dagen dat de Toren straat in Den Haag drie muziekwinkels had, nu is er nog maar een over.

Wat was de derde dan? Ik hoorde altijd van de Carvin store en toen ik er uiteindelijk heen wilde was die opgedoekt :evil:

RRRobin
31 augustus 2004, 21:48
hier gaan ze je niet kunnen helpen zitten alleen maar ibanez fender gibson leeghoofden. Probeer het eens op http://www.jcfonline.com daar krijg je gegarandeerd antwoord op je vraag.

mag ik even lachen :roll:

Wouter J
1 september 2004, 03:00
Een paar jaar terug had Carvin Music store er eentje staan, jammer dat die winkel terziele is.

Ik mis de dagen dat de Toren straat in Den Haag drie muziekwinkels had, nu is er nog maar een over.

Wat was de derde dan? Ik hoorde altijd van de Carvin store en toen ik er uiteindelijk heen wilde was die opgedoekt :evil:

De derde was "The guitarman" die direct tegenover Rockpalace lag. Die zijn nu naar scheveningen verhuisd en hebben de winkel naam in "Purple guitars" veranderd.

Maiden Michiel
1 september 2004, 08:19
Ziet er niet uit troiuwens, die Charvel :razz:

Sjakie
1 september 2004, 08:32
Vrienden aan het maken vortex? :-?

Jax
1 september 2004, 08:53
@Maiden Michiel Ik vind hem er erg vet uitzien, weer eens wat anders, met die halve slagplaat zeg maar

Maiden Michiel
1 september 2004, 09:03
Wat anders is het zeker ja, maar ik heb persoonlijk liever een Model 6 :) Maar ja, ik ben dan ook een suckah voor de '80ies!

vinni
1 september 2004, 22:40
hoho...de winkel tegenover Rockpalace was Feedback!
Ja kweetut....zo heten er meer....maar dr was ooit een Feedback in Den Haag....begonnen als winkel waar je je tweedehands spullen kwijt kon.
Feedback werd gerund door Rob van der Ende....heeeeee.....
http://www.gitaarnet.nl/dealer.php3?dealer_id=295
En zie het emailadres...jaja

Rob was ook betrokken bij MXG-gitaren......

Groet,
Vinni

srv-man
1 september 2004, 23:08
Rob was ook betrokken bij MXG-gitaren......


Rob IS ook betrokken bij MXG-gitaren......

Lordhar
2 september 2004, 08:45
En voordat feedback tegenover rockpalace zat, zaten ze ergens anders. Daar heb ik ooit nog mijn 1e gitaar gekocht.

vinni
2 september 2004, 17:38
Dat klopt...Oude Haagweg....en daarvoor nog in het centrum van de stad in de buurt van Servaas en de grote Kerk......

Groet,
Vinni

Braindead
2 september 2004, 21:35
Volgens mij kom je die in NL zelden of nooit tegen. Ik zag er een tijdje terug wel eentje op ebay de staan. Een zwarte, de waarde is niet echt enorm hoog, een paar honderd euro. Persoonlijk lijkt het me een heel leuk gitaartje voor in je collectie, maar ik weet niet hoe hij klinkt of speelt.
Er is volgens mij ook amper vraag naar die dingen