PDA

View Full Version : Yo!! Kijk eens wat ik van mijn -notabene ex-!- zwager krijg



Dirtypool
31 augustus 2004, 01:12
http://www.themusiczoo.com/gibson54blackbeautylespaul42150.htm
Lief he :-) ...hij vindt dat ik er een nodig heb :-)..heb nog voor de vorm geprotesteerd maar kan me nu niet meer van het idee losmaken.
Over een maand heeft hij de poen van zijn huis en gaan we deze en een honeyburst voor hemzelf halen bij die man die 28 Les Pauls heeft verkocht
Onvoorstelbaar he? Man met een heel goede baan en een Les Paul-tic waarvan hij kennelijk helende is :-)
Ik vraag nog wel wat zijn nieuwe projectje wordt.
Zijn er meer hier die wat bij hem aangeschaft hebben?
Grtz Richard

pimmetje
31 augustus 2004, 01:27
Kut... ook maar weer 'ns een paar oude vriendinnetjes opbellen en ondervragen over broerlief.
Leuk presentje, jongen.

Casseman
31 augustus 2004, 05:21
Woah, ik wou dat ik dat zomaar kreeg, wat een prachtige gitaar is dat man.

IndiepoprockJesse
31 augustus 2004, 08:50
leuk cadeautje hoor :) doe je goed..

ik ben zelf geen fan van de black beauty (miss wel met verchroomde hardware, maar dit is net iets te kitscherig voor mij) maar zeker leuk om zo een presentje te ontvangen :)

Jesse//

Stitch
31 augustus 2004, 08:55
Pffff jezus tering wat een cadeau, ik zou er nog moeite mee hebben ook zoiets aan te nemen. Of ben je gewoon een speelbal van die gast om je zus terug te krijgen?


Ben nu wel benieuwd...waarom EX-zwager? Je zus kon niet tegen zn gat in zn hand ofzo?



MAAREH, natuurlijk van harte gefeliciteerd!!! (gewoon aannemen en bek houwen natuurlijk :razz: )

Marc Oblivian
31 augustus 2004, 09:20
Tjeezzz!! Ongelooflijk!!! :o

guvnor
31 augustus 2004, 10:09
geef me z'n telefoonnummer...
dan koppel ik hem aan MIJN zus... ik weet zeker dat ie in no-time ook mijn ex-zwager is !!

Bobbel
31 augustus 2004, 10:20
zo... dat doe je netjes... en cool dat er soapbars in die LP zitten... die klinken vet...

jaywalker
31 augustus 2004, 10:38
geef mij zo'n edx zwager

Dirtypool
31 augustus 2004, 11:47
Ik heb tegengestribbeld maar dan zou hij mij er gewoon een in de handen drukken en deze kon ik zelf uitzoeken.
Het is dat die gozer met zn Les Paul verzameling er nog maar 6 had staan anders was ik waarschijnlijk voor een mooie tigerstripe gegaan maar deze vond ik het mooist nu.
De Black Beauty met nickel hardware die ik ook mooier vind , had hij niet, wel gouden hardware en deze is mooier dan die met gouden kapjes imho :-)
En het ding is gewoon NOS, nauwelijks op gespeeld en voor 2100€ waar de adviesprijs rond de 45 ligt en straat 35, buitenkansje dus :-)

Mijn zwager is van mijn zus gescheiden en wij passen veel op hun dochtertje, dus hij wil wat terugdoen en waarschijnlijk ook omdat ik hem nooit heb veroordeeld als -ex-wil-ik-nix-meer-mee-te-maken-hebben-.
Hij is voor mij nog steeds dezelfde en we gaan nog regelmatig samen rekkere wijven kijken enzo :-)
Waardeert ie wel denk ik :-)

Snaar'n Bennie
31 augustus 2004, 13:09
Verwend rotjong! :-D :razz: :wink:

jaywalker
31 augustus 2004, 13:43
Mijn zwager is van mijn zus gescheiden en wij passen veel op hun dochtertje, dus hij wil wat terugdoen en waarschijnlijk ook omdat ik hem nooit heb veroordeeld als -ex-wil-ik-nix-meer-mee-te-maken-hebben-.
Hij is voor mij nog steeds dezelfde en we gaan nog regelmatig samen rekkere wijven kijken enzo :-)
Waardeert ie wel denk ik :-)

Dan ben jij gewoon een goede maat van hem.
En ja die kerel beseft waarschijnlijk heel goed dat goede vrienden belangrijk zijn"

jorrit
31 augustus 2004, 14:05
die kerel beseft misschien niet dat goede vrienden niet te koop zijn :wink:

@ dirtypool, vette gitaar man ! zomaar een gibson krijgen is altijd vet...

Dirtypool
31 augustus 2004, 14:45
Hij is in de loop der tijd idd een maat van me geworden.
En hij wil gewoon wat terugdoen voor het feit dat wij destijds zijn ex (mijn zus) een aantal maanden in huis hebben genomen met mijn nichtje erbij natuurlijk en dat we nog steeds veel tijd kwijt zijn aan de opvang van mijn nichtje.
Daarnaast vind hij een LP DE rockgitaar en meent dat ik dat nodig heb, waar ik mij natuurlijk volledig in kan vinden :-D
Nu wil ik eigenlijk alleen nog mijn Bassman door Peter van Weelden onder handen laten nemen naar de originele specs en een THD cabje voor bij mn Dual Showman.
En die Showman mag evt ook wel plaats maken voor een Mesa Lonestar topje :-)...leuke hobby dat gitaarspelen :-)

Sir Peckerkäse
31 augustus 2004, 15:48
je bedoelt dure hobby :razz:

NeeraDJ
31 augustus 2004, 16:14
Alvast gefeliciteerd, hele leuke axe moet ik zeggen. Geef een gil wanneer je 'm hebt, ik ben benieuwd :)

Luca P
31 augustus 2004, 16:27
Hmmmmm addertje onder het grasss.... :sneaky:

Fuhgawz
31 augustus 2004, 16:32
http://www.themusiczoo.com/54lpbbcombo.jpg


:o BOING!! 8-)


Mijn God wat een geil ding! Ik hou niet van die cliché LP's maar deze is toch wel echt prachtig. Gefeliciteerd!!

Dirtypool
31 augustus 2004, 16:36
Ja, en op deze foto komt hij niet eens echt goed tot zn recht vind ik... :cool: ROCKANDROLL!!!!!

jorrit
31 augustus 2004, 17:40
pff zit nog ff te kijken maar het is bijna zonde om dr op te spelen man!
volgens mij zou ik (als ik hm kreeg) de hele tijd erg druk zijn dat ie toch niet ergens beschadigd....

Sir Peckerkäse
31 augustus 2004, 20:02
http://www.themusiczoo.com/54lpbbcombo.jpg


:o BOING!! 8-)


Mijn God wat een geil ding! Ik hou niet van die cliché LP's maar deze is toch wel echt prachtig. Gefeliciteerd!!

tering dat ding is mooi

FonZZo
31 augustus 2004, 20:06
Mijn hemel!

Jij moet wel een allejezus lekkere zus hebben!! :o

Aca Ilic
31 augustus 2004, 22:51
Yo Richard !

Had je wat langer met zijn zus uitgehouden, dan had je misschien een PRS gekregen :-D :-D :-D

Flatcat
1 september 2004, 01:31
Er zal niks mis zijn aan die gitaar.

Vriend van me heeft (na mijn tip) die custom 68 lp gekocht en is er zeer tevreden over, hij zag en speelde ook wat andere gitaren daar.

Ik had het geld niet maar ben blij dat iemand anders die ik ken ervan kon profiteren.

Sicky61
1 september 2004, 03:01
das een hele mooie....ruilen voor m'n vriendin?

Dirtypool
1 september 2004, 05:53
Yo Aca, ik heb een zus, hij was ermee getrouwd en ze is heel mooi, (lijkt op mij :-D )

jorrit
1 september 2004, 09:27
lijkt op jou he, hmz k heb meisjes die op jongens lijken nooit echt aantrekkelijk gevonden......

soup
1 september 2004, 13:05
ARGGGG MOOI KWIJL KWIJL...... :o :o :o

prs
1 september 2004, 13:45
Ik houd normaal niet echt van Les Pauls, maar deze vond ik toch wel mooi!

prs
1 september 2004, 13:46
das een hele mooie....ruilen voor m'n vriendin?

Zo'n aanbod moet je nooit (nou ja, bijna nooit) afslaan.... :D

Funkblaster
1 september 2004, 14:24
mooie gitaar! normaal hou ik niet zo van gouden hardware maar bij deze staat het niet patserig maar classy

enneuhm....post eens een foto van je zus :P

marc_o
1 september 2004, 21:58
Waarom issie weg bij je zus? Is hij nu jouw vriend misschien?













erg mooie gitaar trouwens.

Dirtypool
1 september 2004, 22:04
:-D neeee joh, gekkie
Het wachten valt trouwens zwaar, over een week of 4 heeft hij pas zijn geld en kunnen wij de LPs gaan halen :-(

Stitch
2 september 2004, 00:01
jezus gast....