PDA

View Full Version : Fender Bassman cab -->waarde



BLOK182
30 augustus 2004, 21:59
123

BLOK182
30 augustus 2004, 22:00
Vandaag heeft er iemand gebeld over mijn Blue Angel die te koop staat, hij wilde er een Fender Bassman 1x15" kast op inruilen. Staat was goed, hij had em al minstens 12 jaar, het zou een oude kast zijn, 15" speaker, met een vierkante magneet, een blauw label eraan, een zwart speakerdoek en baspoorten onderin. Morgen krijg ik een fotootje, zal ik hier ook ff neerzetten. Maar waar het me om gaat, is dit een beetje goede kast, en vooral, wat is de marktwaarde ervan? Dan kan ik kijken of er voor mij en de andere partij een interessante deal te maken is. Alvast bedankt!

Al
30 augustus 2004, 22:49
Vandaag heeft er iemand gebeld over mijn Blue Angel die te koop staat, hij wilde er een Fender Bassman 1x15" kast op inruilen. Staat was goed, hij had em al minstens 12 jaar, het zou een oude kast zijn, 15" speaker, met een vierkante magneet, een blauw label eraan, een zwart speakerdoek en baspoorten onderin. Morgen krijg ik een fotootje, zal ik hier ook ff neerzetten. Maar waar het me om gaat, is dit een beetje goede kast, en vooral, wat is de marktwaarde ervan? Dan kan ik kijken of er voor mij en de andere partij een interessante deal te maken is. Alvast bedankt!

Goede staat zo'n 150,= schat ik.

Al

BLOK182
31 augustus 2004, 10:40
Simpelgezegd, geen ene fuck eigenlijk? :D Nee die gast wilde op mijn amp inruilen, tja, misschien dat ie het als nog doet, maar het ding heeft dus vrij weinig waarde...is het wel een beetje redelijk goeie kast?

Mr.Jay
31 augustus 2004, 12:40
?

Zie Fender in je lijstje staan > waar speel je nu op ?

JaY

BLOK182
31 augustus 2004, 15:20
Fender USA standard strat met SD vintage SC's en een SD hotrail. Zo'n Fender dus :wink: Kan jij me nog wat vertellen over die basman kast John? Oh ja ik zag dat je zaterdag in Tegelen moest spelen, ik kom wel ff kijken :)

Mr.Jay
31 augustus 2004, 17:02
Fender USA standard strat met SD vintage SC's en een SD hotrail. Zo'n Fender dus :wink:

had straks al even bij jouw fotoos gekeken.
Zag ook die prachtige ENGL > mooi spul heb je inmiddels.


Kan jij me nog wat vertellen over die basman kast John? Oh ja ik zag dat je zaterdag in Tegelen moest spelen, ik kom wel ff kijken :)

is vrijdagavond in Tegelen, Staccato.
Kun je meteen een Bassmanbox bekijken/beluisteren > wél een echte :D
De kast die jij bedoelt is echt voor basgitaar, vandaar de poorten, zal teveel laag en te weinig fris hoog hebben voor gitaar. De 4x12"Bassmankasten zijn ook niet geweldig.

JaY

PeeVee
31 augustus 2004, 17:41
Is denk ik zowieso een 80's kast, misschien van de losse top uitvoering van de Studio Bass ?? Ik ken zo effe geen 1 x 15" kast uit eerdere jaargetijden. Lijkt me verder niks voor gitaar nee. Misschien kom ik vrijdag toch wel even naar boekaboeteng kijken Jay! Zal ik dan gelijk die Deluxe Reverb effe van je overnemen?!?! :razz:

Mr.Jay
31 augustus 2004, 17:50
[quote="PeeVee"]Misschien kom ik vrijdag toch wel even naar boekaboeteng kijken Jay! quote]

Mooi > kun je Jaakko een plezier doen ( videö-en ) :-D

JaY

BLOK182
31 augustus 2004, 19:02
Micro-meeting @ Tegelen lol :D Maarre, die waarde van die baskast, is dus rond de 150 euro? Vind het nog niet zo'n probleem dat ik er met de gitaar weinig/niks mee kan, maar dan weet ik tenminste wat ik die man moet laten bijbetalen en wat ik er zelf voor moet vragen, mocht de deal doorgaan. +/-150 dus?

BLOK182
1 september 2004, 10:34
Hmm, tja, 150 euro inruilwaarde zette voor die man niet echt zoden aan de dijk. Hij probeerde nog wat meer te verkopen en misschien had ie dan nog interesse...

PeeVee
1 september 2004, 10:49
Mooi > kun je Jaakko een plezier doen ( videö-en ) :-D

Hehehehe... dat zou ie wel willen ja... En dan op de site zeker de PeeVee clipjes vervangen door Jaakko clipjes? Nou ik zal zien, weet niet zeker of ik kom maar als ik kom wil ik wel een stukkie filmen.

Lucluc
1 september 2004, 15:04
Peevee: volgens mij staat er bij Stockenhof ook zo'n baskast (van een studiobas oid) met 1 x 15'' en zo'n witte omlijning rond het speakerdoek.

Wat een rare zin trouwens als ik het zo teruglees...........

JL

PeeVee
1 september 2004, 17:18
Peevee: volgens mij staat er bij Stockenhof ook zo'n baskast (van een studiobas oid) met 1 x 15'' en zo'n witte omlijning rond het speakerdoek.

Hoi JL, ja, ik ken ze wel, die heeft er ook vaker gestaan volgens mij; hoort bij een 80's buizen bas topje geloof ik, Al of Jay, step in any time...

josh.vandenberg
4 september 2004, 19:58
Ik had 4 fender 12 inch speakers.die klonken nergens naar.Ik heb ze zo de vuilcontainer in gepleurd.vreselijk