PDA

View Full Version : Tjonge tjonge



scottybombardy
13 mei 2002, 12:04
Wat een negatieve commentaar allemaal. Gatverdamme. Wat zijn jullie(behalve L4A) een stelltje pessiemisten. Als echte Queen fan zijnde moet je het juist leu vinden dat weer eens wat zichzelf laten horen. Of ze nou goed of slecht speelde (volgens mij wel redelijk goed) maakt geen zak uit. Het is toch fantastisch om weer Brain May Roger Taylor op podium te zien, ondangs de comercie er omheen. Zelf was ik er niet bij en ik baal daar enorm van. ik stond op Leidse plein helaas de verkeerde. Ik denk dat de mensen die zulk negatief commentaar geven over hun optreden er zelf niet bij waren daar ontzettend van balen en het dan maar gaan afkraken dan ben je volgens mij geen Queen fan waardig.

Dila
13 mei 2002, 19:30
nee ik vind het juist wel goed dat je ook kritiek hebt op een band die je in principe goed vind. het is ook dom als je naar een concert van je favoriete band gaat, en je vond het eigenlijk kut maar je zegt dat je het te gek vond.

Noctiis
14 mei 2002, 08:47
wie zegt dan ook dat wij allemaal queen fans zijn hier?

Dila
14 mei 2002, 15:10
queenfans snappen op een of andere manier ook niet dat er ook mensen zijn die 'hun' band dikke stront vinden, zoals ik.

alhambra
14 mei 2002, 17:09
Op 2002-05-14 15:10, schreef Dila:
queenfans snappen op een of andere manier ook niet dat er ook mensen zijn die 'hun' band dikke stront vinden, zoals ik.


Wat dat betreft zijn het toch bijna net Nirvanafans.

Ditmar
14 mei 2002, 18:20
Op 2002-05-14 17:09, schreef alhambra:


Op 2002-05-14 15:10, schreef Dila:
queenfans snappen op een of andere manier ook niet dat er ook mensen zijn die 'hun' band dikke stront vinden, zoals ik.


Wat dat betreft zijn het toch bijna net Nirvanafans.


Ik wou het niet zeggen......

Dila
14 mei 2002, 18:28
nou ik ben heus wel eerlijk, nirvana heeft ook heel veel kutoptredens gegeven. dan had kurt geen zin ofzo. en sommige mensen vinden dat heel erg natuurlijk. maar mij kan dat niet schelen. en sommige mensen vinden alleen maar bands goed die technisch gezien fanatsisch zijn. maar dat maakt mij ook niks uit. en bovendien slaat het nergens op om alle nirvanafans over een kam te strijken.

Ditmar
14 mei 2002, 18:39
Deed jij dat net ook niet met Queen fans ???

Noctiis
14 mei 2002, 19:14
jongens deze discussie is inmiddels toch wel vaak genoeg gevoerd?
Sjees, en ik maar denken dat IK naar muziek luisterde die niemand leuk vind :grin:
Hm oja ik luister ook naar muziek die niemand mooi vind...

Dila
14 mei 2002, 19:18
Op 2002-05-14 18:39, schreef Ditmar:
Deed jij dat net ook niet met Queen fans ???


WAAROM neemt iedereen alles wat ik zeg altijd zo SERIEUS?????!!!!!!!

Noctiis
14 mei 2002, 19:19
omdat we ouwe lullen zijn... grapjes gaan te snel voor ons oud volk :smile:
En het helpt als je een paar smileys ertussen gooit, dan snappen wij ook of je een grapje maakt

Dila
14 mei 2002, 19:23
toevoeging aan het bericht over queenfans: :razz:

Noctiis
14 mei 2002, 19:24
en zo hoort het :smile: