PDA

View Full Version : USA Fender E 185?



Philippe
30 augustus 2004, 18:55
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/28852.jpg

Stratocaster bestaande uit:

Fender USA standard body aangepast voor Tremolo (moet netjes gespoten worden),
Squier hals met Jumbo fretten,
Fender USA elementen,
Fender USA slagplaat,
Elektronica bestaat uit USA potmeters, Switchcraft 5 standenschakelaar en USA jackinput,
Stevie Ray Vaughan tremolo van zijn Signature Stratocaster (linkshandig).





Zou hij hem werkelijk zo goedkoop wegdoen alleen maar omdat hij gespoten moet worden en omdat er een squier hals op zit :???:

P****Fred
30 augustus 2004, 19:06
(links)handige tremolo... :roll:

vulvasonic
30 augustus 2004, 19:08
In deze staat zou ik er ook niet veel meer voor durven vragen. Ik vind het wel wat vreemd dat iemand een gitaar zo customized om 'm vervolgens te koop aan te bieden voor een paar centen. Als het echt een goede gitaar is (en waarom niet?) dan zou hij 'm toch niet voor zo'n bedrag verkopen?

De beste manier om daar achter te komen is te reageren op zijn advertentie en het 'm gewoon te vragen. Misschien heeft ie een heel goed verhaal.

BartL
30 augustus 2004, 20:03
...of gewoon gaan testen.

Fuhgawz
30 augustus 2004, 20:24
...of gewoon gaan testen.

+1 Als het ding goed speelt heb je voor weinig geld een goeie gitaar.
Beetje vreemd dat er een linkshandige tremelo op zit en een Squier hals, die ik zelf helemaal niet fijn vind....

Harry
30 augustus 2004, 20:51
ken jij deze squierhals dan? :???:

BLOK182
30 augustus 2004, 21:13
Die linkshandige trem komt van een SRV strat, misschien was iemand met zo'n gitaar zijn trem beu en kon die gast em voor een leuk prijsje kopen. Wel een lelijk ding zeg! Maar niet duur nee :D

green_day
30 augustus 2004, 22:10
Die gitaar ziet er ook wel erg cheap uit hoor. Als je naar die tremolo kijkt zie je ook een gat zitten (op die plek hoort dus een rechtshandige trem te zitten) beetje sneu bij elkaar raapseltje

Braindead
30 augustus 2004, 23:18
ik denk dat als je er een andere tremolo op zet en de body lakt, of olied of wat dan ook dat je een heel aardig gitaartje hebt. Tenminste op het oog dan, technisch kan ik vannaf hier niet beoordelen

dejohan
31 augustus 2004, 10:33
ik denk dat als je er een andere tremolo op zet en de body lakt, of olied of wat dan ook dat je een heel aardig gitaartje hebt. Tenminste op het oog dan, technisch kan ik vannaf hier niet beoordelen

En misschien een nieuwe hals, jumbofrets sucken imho.

guvnor
31 augustus 2004, 11:12
gewoon kopen, alles loshalen en als onderdelen verkopen.
dan vang je zo het dubbele...