PDA

View Full Version : Cube 30 cosm



Jimmy Kennix
30 augustus 2004, 15:42
Deze verster heeft het altijd perfect gedaan. Maar van het ene moment op het andere komt er geen geluid meer uit. De lichtjes doen het allemaal wel en er zit geen oortelefoon in. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Diedo
30 augustus 2004, 15:45
misschien is je speakerdraadje losgeschoten?? je zou eens moeten kijken... als je het niet meteen kan vinden --> naar de gitaarwinkel terugnemen. hopelijk heb je nog garantie...

Nicci
30 augustus 2004, 17:00
even een nieuw buisje erin . . . . :razz:

Jimmy Kennix
30 augustus 2004, 17:07
Weet iemand hoe die open gaat want dat is niet zo simpel als ik dacht.

Fuhgawz
30 augustus 2004, 17:10
Ik denk dat je in dat geval toch beter naar de winkel kunt gaan.

Jimmy Kennix
30 augustus 2004, 17:12
Denk dat ik dat advies maar opvolg.

Swan
30 augustus 2004, 17:17
weet je zeker dat het de amp is en niet een defect gitaarsnoer?

Nicci
30 augustus 2004, 17:19
batterij leeg van pedaal of actieve elementen?

Jimmy Kennix
30 augustus 2004, 17:46
Het probleem is opgelost. Het was een sneeky probleem. Eerste probleem was de box uit elkaar halen. Het geheim zat in het handvat. Die hield de boel nog vast nadat ik de onderste vier schroeven had los gedraaid. De oorzaak lag in de jackplug top van mijn kop telefoon. Die was afgebroken en zat er nog in en hield de geluidschakelaar op uit. En aangezien ik de jackplug nooit aandachtig bestudeer als ik hem eruit haal had ik niet in de gaten dat het topje ontbrak. Met een schroeven draaier het topje eruit kunnen frutsen de box weer in elkaar gezet en nu doet hij het weer. :P

AART
30 augustus 2004, 18:55
daar dacht ik gelijk aan toen ik je eerste post las, ooit een keer gehad met een televisie... :cool:
mooi dat je het zelf gevonden hebt... 8-) :)

Diedo
30 augustus 2004, 19:14
ja dat is wel een sneaky probleem... daar kun je je dus ook helemaal suf naar zoeken... :)