PDA

View Full Version : Vintage gitaarbeurs veenendaal



Casseman
28 augustus 2004, 13:53
Is er in september weer een vintage gitaarbeurs in veenendaal net zoals vorig jaar?
Zoja, wanneer?
En is het weer op de zelfde lokatie als vorig jaar?

Groeten
Casper

Javaca
28 augustus 2004, 21:02
Zoals altijd de 3e zaterdag in september.

In theater de lampegiet.

Ik wilde misschien ff gaan kijken, ideeën opdoen enzo.

wietse
28 augustus 2004, 22:05
Zoals altijd de 3e zaterdag in september.

In theater de lampegiet.

Ik wilde misschien ff gaan kijken, ideeën opdoen enzo.

VINTAGE IN VEENENDAAL - Elke derde zaterdag van maart en elke derde zaterdag van september is het raak in Veenendaal met de Vintage Guitar Show in Theater De Lampegiet. Maar dit keer is het anders, omdat de vaste locatie (De Lampegiet dus) al bezet was. Dus is de najaarseditie van de Vintage Guitar Show verschoven naar zaterdag 23 oktober en is de plek van handeling De Veenendaal Hal aan de Laan der Techniek 22. Bijzondere aandacht is er dit keer voor de vintage Ibanez kopie gitaren uit de 1960's en 1970's.

is dus pas in oktober dit keer en op een andere lokatie.

Casseman
29 augustus 2004, 09:32
Zoals altijd de 3e zaterdag in september.

In theater de lampegiet.

Ik wilde misschien ff gaan kijken, ideeën opdoen enzo.

VINTAGE IN VEENENDAAL - Elke derde zaterdag van maart en elke derde zaterdag van september is het raak in Veenendaal met de Vintage Guitar Show in Theater De Lampegiet. Maar dit keer is het anders, omdat de vaste locatie (De Lampegiet dus) al bezet was. Dus is de najaarseditie van de Vintage Guitar Show verschoven naar zaterdag 23 oktober en is de plek van handeling De Veenendaal Hal aan de Laan der Techniek 22. Bijzondere aandacht is er dit keer voor de vintage Ibanez kopie gitaren uit de 1960's en 1970's.

is dus pas in oktober dit keer en op een andere lokatie.

tanx voor de info

Shaggy
29 augustus 2004, 11:28
zijn daar nog wat koopjes te vinden of is de prijs daar allemaal marktcomform??

wietse
29 augustus 2004, 14:32
ik vond het er nogal duur , leuk om eens rond te kijken maar vond de prijzen niet echt super , maar met afdingen kan je vaak nog wel wat bereiken.

Stratman70
29 augustus 2004, 17:24
Snaren etc. zijn daar toch wel goedkoop?????

IndiepoprockJesse
30 augustus 2004, 09:01
Zoals altijd de 3e zaterdag in september.

In theater de lampegiet.

Ik wilde misschien ff gaan kijken, ideeën opdoen enzo.

VINTAGE IN VEENENDAAL - Elke derde zaterdag van maart en elke derde zaterdag van september is het raak in Veenendaal met de Vintage Guitar Show in Theater De Lampegiet. Maar dit keer is het anders, omdat de vaste locatie (De Lampegiet dus) al bezet was. Dus is de najaarseditie van de Vintage Guitar Show verschoven naar zaterdag 23 oktober en is de plek van handeling De Veenendaal Hal aan de Laan der Techniek 22. Bijzondere aandacht is er dit keer voor de vintage Ibanez kopie gitaren uit de 1960's en 1970's.

is dus pas in oktober dit keer en op een andere lokatie.

gaat het dan over die hollow body's enzo?

Jesse//

hadv
31 augustus 2004, 18:33
bedankt, anders was ik weer eens voor noppes in de auto gestapt

Rw
27 oktober 2004, 18:08
Snaren etc. zijn daar toch wel goedkoop?????
jup een setje D'addario die hier in Leeuwarden 15€ zijn zijn daar 7 alle martins zijn 4€ en de elixr's ware ook niej duur!
was wel leuk dit jaar nieuwe locatie ook weer lekker krap maar wel leuk! :)

wietse
27 oktober 2004, 18:26
Snaren etc. zijn daar toch wel goedkoop?????
jup een setje D'addario die hier in Leeuwarden 15€ zijn zijn daar 7 alle martins zijn 4€ en de elixr's ware ook niej duur!
was wel leuk dit jaar nieuwe locatie ook weer lekker krap maar wel leuk! :)
waar koop jij dan altijd je snaren?
heb vandaag nog een setje d'addario 0.10 gehaald bij bob de jong en kostte net geen 9 euro.

Rw
27 oktober 2004, 18:32
bob de jong

voor de klassieke gitaar d'addario pro arte blauw

iets van 13 of 14 ...,95

wietse
27 oktober 2004, 18:47
oh verklaart alles ik heb geen acoustische gitaar.

Mr.Bluesbreaker
25 september 2006, 14:49
Misschien omdat je op een onderwerp van 2 jaar oud reageert is je vraag niet echt relevant.

Stratman70
30 september 2006, 13:26
Hoe dan ook: ik vond het vandaag erg matig. Prijzen rijzen de pan uit en erg interessant spul ben ik niet tegengekomen.
Ik vind het elk jaar minder geworden.
Ik kwam met twee pedaaltjes thuis en een foto van een Hello Kitty-strat, voor mijn vriendin, omdat ik de gitaar zelf te duur vind om te kopen voor iemand die er toch niet op speelt.

wietse
30 september 2006, 16:19
ben ook net weer thuis, erg duur en veel doorsnee spul, dus fenders, gibsons etc weinig interesants voor mij, heb er drie gitaren verkocht die ik mee had genomen, dus een dikke 300 euro rijker thuis gekomen.

woutB
30 september 2006, 18:37
inderdaad veelste duur allemaal. En dan ook nog 7 euro entree voor zo'n pakhuis.
De mensen van de vogelclub aan de bar zijn ook niet de snelste en goedkoopste.

Ik weet niet of ik uberhaupt nog een keer gaat. Wel 10 lefty's gespot ( te duur natuurlijk ) dat was wel een pluspunt en parkeren was ook wel o.k.

Als ik alleen daar voor die kant op moest rijden had ik het wel zonde van tijd en geld gevonden.

Is die vlooienmarkt van musik produktiv de moeite waard?

Oude Drummer
1 oktober 2006, 08:37
Nou, nou, nou. Een beurs organiseren kost moeite en geld en de mensen die er wat willen verkopen willen ook wat verdienen en geen tentoonstelling houden. Het was toch een leuk uitje? Beetje gitaren gezien, beetje ouwehoeren en ik heb ook nog een heel lief Hofner jazzgitaartje gekocht voor relatief weinag.
De Musik Produktiv beurs is voor alle instrumenten en helemaal gratis, ik geloof ook voor de standhouders. De winkel is natuurlijk ook open en heeft ongetwijfeld een topdag, de organisatie kan dus voor niks. Parkeren moet je een paar kilometer verderop en er rijdt een gratis bus heen en weer.
Maar het is wel in de openlucht, dus heel dure gitaren zullen er niet veel zijn. Maar wel mensen die hun autootje volgepropt hebben met van alles en nog wat, want ze hoeven niet op een metertje tafel te kijken. Ik vind het er schitterend.

keef
1 oktober 2006, 14:14
waar koop jij dan altijd je snaren?
heb vandaag nog een setje d'addario 0.10 gehaald bij bob de jong en kostte net geen 9 euro.

Met al die gitaren van je kun je beter in het buitenland bestellen.

Ik zag 10 Addario setjes ergens in de UK voor 5 euro per stuk thuisbezorgd in NL. Er zat een gratis Planet Waves chromatische tuner bij. Omdat ik 3x10 sets kocht kreeg ik er zelfs een Addario kruk (!) op de koop toe. Daarna verkocht ik 2 van de 3 tuners op marktplaats.

Bestellen in de US levert nog meer korting op (plm 4 euro per set na import en vervoer) mits je genoeg bestelt. Leve het internet.

Oude Drummer
3 oktober 2006, 23:49
Ik zag 10 Addario setjes ergens in de UK voor 5 euro per stuk thuisbezorgd in NL. Er zat een gratis Planet Waves chromatische tuner bij.

Aanbieding bij een grote winkel in Rotjeknor:
10 setjes plus stemding voor € 25

keef
5 oktober 2006, 22:38
Waaro?

Bij Feedback iig niet:
http://www.feedback.nl/?id=55&b=DOOSEXL110

Oude Drummer
6 oktober 2006, 00:57
Aanbieding in hun folder.