PDA

View Full Version : Fender of Vox



Traai
28 augustus 2004, 12:46
Hi,

ik zit met een klein probleempje ..

ik heb een nieuwe versterker nodig om met band te jammen en maybe some gigs.

En ik ben aan het twijfelen tss de Fender Hot Rod Deluxe van 60 watt (lampen) en de Vox AD60Vt alsk me ni vergis, dus het is een Valvetronix 60 watt (lampen) ...

die fender kost 850 euro nieuw, en aan die vox kan ik raken voor 700 euro , ook nieuw ....

Welke denken jullie dat het best is ...

strattie
28 augustus 2004, 13:32
die valvetronix was toch met alleen een buisje in de pre-amp :???:

pint
28 augustus 2004, 13:40
die valvetronix was toch met alleen een buisje in de pre-amp icon_confused2.gif


ja

ff ontopic hangt af van wat je speelt en mooi vind
de valvetronix heeft natuurlijk als plus punt dat je er meerdere geluiden uit kunt halen , maar ben zelf nogal voor buizen
gewoon ff probeeren en naast elkaar zetten en kopen met je oren

johantipker
28 augustus 2004, 14:32
Ik heb zelf ooit mijn Hotrod uitgebreid vergeleken met zo'n Vox avt120,

Ik m'n hotrod sound niet uit de vox krijgen, dus ga je voor puur, is de hotrod lekkerder, ga je voor een hele veelzijdige en goed klinkende amp dan is de vox een goede optie

ik zit met een klein probleempje ..

ik heb een nieuwe versterker nodig om met band te jammen en maybe some gigs.

En ik ben aan het twijfelen tss de Fender Hot Rod Deluxe van 60 watt (lampen) en de Vox AD60Vt alsk me ni vergis, dus het is een Valvetronix 60 watt (lampen) ...

die fender kost 850 euro nieuw, en aan die vox kan ik raken voor 700 euro , ook nieuw ....

Welke denken jullie dat het best is ...[/quote]

johantipker
28 augustus 2004, 14:34
Ik heb zelf ooit mijn Hotrod uitgebreid vergeleken met zo'n Vox avt120,

Ik m'n hotrod sound niet uit de vox krijgen, dus ga je voor puur, is de hotrod lekkerder, ga je voor een hele veelzijdige en goed klinkende amp dan is de vox een goede optie

ieme
28 augustus 2004, 15:23
Ik heb zelf ooit mijn Hotrod uitgebreid vergeleken met zo'n Vox avt120,

Ik m'n hotrod sound niet uit de vox krijgen, dus ga je voor puur, is de hotrod lekkerder, ga je voor een hele veelzijdige en goed klinkende amp dan is de vox een goede optie

ik zit met een klein probleempje ..

ik heb een nieuwe versterker nodig om met band te jammen en maybe some gigs.

En ik ben aan het twijfelen tss de Fender Hot Rod Deluxe van 60 watt (lampen) en de Vox AD60Vt alsk me ni vergis, dus het is een Valvetronix 60 watt (lampen) ...

die fender kost 850 euro nieuw, en aan die vox kan ik raken voor 700 euro , ook nieuw ....

Welke denken jullie dat het best is ...[/quote]

Die vox ad60 staat bij westerhaven (groningen) voor 499 (occasion)

ijff
28 augustus 2004, 19:01
Ik heb een paar maanden geleden ook zitten denken over de Valvetronix.. helaas nergens kunnen testen.
Kwam op het internet wel vaak de mening tegen dat de nieuwe VTX echt stukken beter is dan de 'oude' VT.. misschien iets om rekening mee te houden dus.

guitartub
29 augustus 2004, 11:05
Hoi,

De genoemde versterkers zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Ik vind persoonlijk beide versterkers een goede keuze maar ben zelf gegaan voor de veelzijdigheid van de Valvetronix, die overigens slechts over een buis beschikt die de eindtrap aanstuurt. De fx sectie is van Korg en behoort mi tot de betere.

Suc6.