PDA

View Full Version : chrono legionaire



Stitch
28 augustus 2004, 00:24
He! Mp3tje van onze aankomende demo:

http://home.student.utwente.nl/r.j.b.pieper/Circle_Muscle_-_Headshot/Circle%20Muscle%20-%20Chrono%20Legionaire.mp3

Eigen productie!! Gitaren, bas en zang opgenomen met podxt. Drums met 4 zangmicrofoons -> mengpaneel -> geluidskaart. Gemixt met Steinberg Nuendo, podxt en koptelefoon

Was best moeilijk al met al vooral de drums en de zang, luister et eens zou ik zeggen!

sandman4justice
28 augustus 2004, 09:53
Intro is niet slecht, maar vanaf de 'zang' intrad moest ik het gewoon afzetten. Vind een andere zanger of leer hem zingen en het is goed, want de drum en de leadguitar waren echt wel niet slecht.

Guitarfreak
28 augustus 2004, 12:21
Hm instrumentaal erg vet, maar die zang haalt het een beetje naar beneden. Idd leer hem zingen of zoek een andere zanger.

Stitch
28 augustus 2004, 15:17
okeej! zingen als in echt noten zingen? of gewoon beter laten schreeuwen?

Toffe gozer
28 augustus 2004, 19:52
Het gitaarwerk klinkt erg lekker, alleen dat "zingen" he :o , zal wel bij de muziekstijl horen natuurlijk , maar het is niet bepaald waar ik graag naar luister. Maar verder klinkt het erg gaaf :)

Hempo
28 augustus 2004, 20:20
Zelfde hier, leuke gitaartjes. Mij eigenlijk wat te zwaar, maargoed dat is smaak denk ik. Dat geschreeuw vind ik ook vrij uh bagger. Staat ook wat te hard trouwens in de mix. Maarja ik hoor hem liever niet.

Verder dus wel cool enzo. :)