PDA

View Full Version : electromatic pro jet van gretsch



hansies
27 augustus 2004, 15:11
ik las dat de electromatic pro jet gretsch gitaar in china gemaakt wordt, weet iemand wat van de kwaliteit en heeft iemand eventuele speelervaring op dit model.
zou er graag wat meer over vernemen via dit uitstekende forum.

dank u zeer

:wink:

prs
27 augustus 2004, 15:36
Ga je nu hier weer beginnen?

hansies
27 augustus 2004, 15:51
Ga je nu hier weer beginnen?

wat is nu het probleem, ik stel toch maar een eenvoudige vraagje, heeft men iets tegen de chinese gretschen misschien , of wat is dat hier voor een discriminatieforum
ben hier al vanaf 11 september 2001 bezig en heb dit nog nooit meegemaakt
met vriendelijke groeten (mits toegestaan door enkele elitemoderators)
Hansies

Harry
27 augustus 2004, 15:56
er is al een topic over 'goedkope' Gretschen, maar ik dacht niet dat iemand er al een heeft. Ik heb ze nog niet in de winkels gezien....

Marc Oblivian
27 augustus 2004, 16:07
ik las dat de electromatic pro jet gretsch gitaar in china gemaakt wordt, weet iemand wat van de kwaliteit en heeft iemand eventuele speelervaring op dit model.
zou er graag wat meer over vernemen via dit uitstekende forum.

dank u zeer

:wink:

Ja man, ik heb hem nu een tijdje en ik vind hem dus kicke te gek.
Niet voor iedereen een geschikte plank hoor...
Bij mij past ie echter uitstekend: heb een beetje een "schokkende" speelstijl...beetje spanning erin zeg maar.
Vaak gekenmerkt door een positieve inslag in solo's (in tegenstelling tot de negatieve sfeer die sommige hedendaagse gitaristen in dit deel van hun spel oproepen).
Bovendien kan ik mezelf echt tot de adepten van de contemporaire rockrevival rekenen (te weten bands zoals Darkness, Datsuns, Strokes en niet te vergeten Jet...).
Al met al kan ik met stellige zekerheid beweren dat deze sixstring naadloos bij mijn behoeften aansluit.




Oww...je had het over de Jet die in China gemanufactureerd wordt.....
Daar heb ik helaas geen ervaring mee (deze is door mijn broer gemaakt, die meubelmaker is.....eigenlijk mag je er dan geen Gretsch op zetten, maar we vonden dat zo'n pakkende naam, en het oog wil ook wat he?) :wink:

prs
27 augustus 2004, 16:34
ben hier al vanaf 11 september 2001 bezig en heb dit nog nooit meegemaakt

Is dat ook een grapje, of ben je serieus (zou zomaar kunnen die datum)?

Even voor de duidelijkheid, ik heb niks tegen Gretschen (integendeel), maar ik heb wel iets tegen de wijze waarop jij Bert K aanspreekt in de ander topic. Dat vind ik getuigen van weinig stijl.
In ieder geval hoop ik (en dat meen ik) dat er mensen zijn die je antwoord op je vraag kunnen verschaffen, want het is inderdaad zoals jij schrijft een fantastisch forum.

prs
27 augustus 2004, 16:42
Ja man, ik heb hem nu een tijdje en ik vind hem dus kicke te gek.
Niet voor iedereen een geschikte plank hoor...
Bij mij past ie echter uitstekend: heb een beetje een "schokkende" speelstijl...beetje spanning erin zeg maar.
Vaak gekenmerkt door een positieve inslag in solo's (in tegenstelling tot de negatieve sfeer die sommige hedendaagse gitaristen in dit deel van hun spel oproepen).
Bovendien kan ik mezelf echt tot de adepten van de contemporaire rockrevival rekenen (te weten bands zoals Darkness, Datsuns, Strokes en niet te vergeten Jet...).
Al met al kan ik met stellige zekerheid beweren dat deze sixstring naadloos bij mijn behoeften aansluit.

Hahaha :D :-D :D

hansies
27 augustus 2004, 16:47
ben hier al vanaf 11 september 2001 bezig en heb dit nog nooit meegemaakt

Is dat ook een grapje, of ben je serieus (zou zomaar kunnen die datum)?

Even voor de duidelijkheid, ik heb niks tegen Gretschen (integendeel), maar ik heb wel iets tegen de wijze waarop jij Bert K aanspreekt in de ander topic. Dat vind ik getuigen van weinig stijl.
In ieder geval hoop ik (en dat meen ik) dat er mensen zijn die je antwoord op je vraag kunnen verschaffen, want het is inderdaad zoals jij schrijft een fantastisch forum.

hallo, hoe spreek ik bert k aan ?.....t's hij die me een eikel noemt en een ouwehoer noemt ie me ook nog.......nanana..das pas grof.
maar ja ik ben maar een belgje zeker he........
bedankt

ps: over die datum is geen grapje maar realiteit

Marc Oblivian
27 augustus 2004, 16:53
Ach, maak je niet dik...... :wink:













mijn broer wil vast ook wel een gitaar voor jou maken :razz:

hansies
27 augustus 2004, 16:54
Ach, maak je niet dik...... :wink:

gelijk heb je

dankje

Hansies













mijn broer wil vast ook wel een gitaar voor jou maken :razz:

bert k
27 augustus 2004, 17:12
hallo, hoe spreek ik bert k aan ?.....t's hij die me een eikel noemt en een ouwehoer noemt ie me ook nog.......nanana..das pas grof.
maar ja ik ben maar een belgje zeker he........
bedankt



Even voor de duidelijkheid: ik bedoelde het ook grof, laat daar geen misverstand over verstaan.
Ten tweede: Als je dit onderwerp en dat andere doorleest, staan daar allerlei reacties in van mij en anderen, en daar is er geeneen bij die gaat over je nationaliteit! En jij begint te roepen over discriminatie en 'ik ben maar een belgje'. Nou hou ik niet van discriminatie, maar gaan lopen huilen als er niets gezegd is vind ik helemaal belachelijk. Er komen een heleboel Belgen op dit forum, gewaardeerde gasten, en gefrustreerde sukkels die zichzelf 'maar een belgje' vinden doen al die andere Belgen geen eer aan.

hansies
27 augustus 2004, 17:27
hallo, hoe spreek ik bert k aan ?.....t's hij die me een eikel noemt en een ouwehoer noemt ie me ook nog.......nanana..das pas grof.
maar ja ik ben maar een belgje zeker he........
bedankt



Even voor de duidelijkheid: ik bedoelde het ook grof, laat daar geen misverstand over verstaan.
Ten tweede: Als je dit onderwerp en dat andere doorleest, staan daar allerlei reacties in van mij en anderen, en daar is er geeneen bij die gaat over je nationaliteit! En jij begint te roepen over discriminatie en 'ik ben maar een belgje'. Nou hou ik niet van discriminatie, maar gaan lopen huilen als er niets gezegd is vind ik helemaal belachelijk. Er komen een heleboel Belgen op dit forum, gewaardeerde gasten, en gefrustreerde sukkels die zichzelf 'maar een belgje' vinden doen al die andere Belgen geen eer aan.

ten eerste ben ik zeker niet gefrustreerd, wat niet van u kan gezegd worden........en als u hollander bent doet u nu uzelf ook geen eer aan........ik keek eens op uw website en er werd me heel wat duidelijk.......U BENT EEN GEFRUSTREERDE LUL
en rot nou op man met je debiele praatjes

hansies
27 augustus 2004, 17:54
.la

hansies
27 augustus 2004, 17:55
li

hansies
27 augustus 2004, 17:56
li

guitartub
27 augustus 2004, 18:33
Zo kan ie wel weer!!!

Zullen we het maar weer gewoon bij gitaren en versterkers houden en mekaar een klein beetje in WAARDE laten?

(LET'S JUST KISS or SAY GOOD BYE)

Afzender:
WEER EEN BERT???!!!

keef
27 augustus 2004, 18:42
Is dit topic nog open...? 8-)

Ik heb (voor 11 september 2001) een aantal van de goedkope Gretsches uitgeprobeerd. Qua afwerking en geluid niets mis mee, maar nog steeds niet goedkoop...plm $900 (in de US).

Bert K gefrustreerd? Als de dame op de website mevrouw K is dan valt dat wel mee denk ik. :-D

guitartub
27 augustus 2004, 18:46
Oh Ja,

Wat je vraag aangaat: Ik speel op een goedkope jazzer van Gretsch en vind het een DIJK van een gitaar. Lijkt die PRO JET je iets? Probeer hem dan uit, dat is namelijk de enige manier om uit te vinden wat JIJ ervan vindt. Dat is mi het enige wat voor jou telt. Er heeft hier bij Rock Palace een tijdje een goedkope silverburst van Gretsch gehangen en de reakties op dat instrument waren gewoon goed. (Is echter niet mijn ding dus ik hoefde hem niet.)

Suc6,
Bert.

Harry
27 augustus 2004, 19:02
ik heb ook op de website van Bert gekeken, en het enige dat mij opviel is dat die Floor wel een lekker ding is.





en hansies; Bert K is okee, ik heb hem in het echt gezien.

hansies
27 augustus 2004, 20:05
Is dit topic nog open...? 8-)

Ik heb (voor 11 september 2001) een aantal van de goedkope Gretsches uitgeprobeerd. Qua afwerking en geluid niets mis mee, maar nog steeds niet goedkoop...plm $900 (in de US).

Bert K gefrustreerd? Als de dame op de website mevrouw K is dan valt dat wel mee denk ik. :-D

ja das misschien de oorzaak van zijn frustratie........hihihi lol

hansies
27 augustus 2004, 20:11
ik ga er een zoeken, want tot nogtoe in belgie niets van dit model (chinees fabrikaat) gevonden
maar wie zoekt die vind

greetz :wink:

Hansies

hansies
31 augustus 2004, 22:47